Rintojen väliin

  • Viestiketjun aloittaja Viivi-93
  • Ensimmäinen viesti
Viivi-93
Kokeilimme mieheni kanssa eilen ns. tissipanoa, eli tyydytin hänen kaluaan rintojeni välissä. Minulla on ihan hyvänkokoiset tissit ja muna mahtui sinne tukevasti. Olin polvillani hänen edessään ja lopuksi hän tuli rinnoilleni.

Ihan ok kokemus, mutta haluaisimme lisävinkkejä. Onko jokin toinen asento parempi? Millaista liukkaria suosittelette? Minua kiihottaa ajatus, että makaan selälläni ja mies nai tissejäni ja lopuksi hän laukeaa kasvoilleni.
 
Minna
No selällään on kaikkein parasta. Ei sillä liukkarilla ole niin väliä, mikä vaan käy. Minun mieheni pitää erityisesti siitä jos pidän tissipanon aikana silmiäni kiinni ja huokailen äänekkäästi. Ja sitten kun se lasti roiskahtaa kasvoille ja ryntäille, niin aaah...
 
owrrw
Kokeilimme mieheni kanssa eilen ns. tissipanoa, eli tyydytin hänen kaluaan rintojeni välissä. Minulla on ihan hyvänkokoiset tissit ja muna mahtui sinne tukevasti. Olin polvillani hänen edessään ja lopuksi hän tuli rinnoilleni.

Ihan ok kokemus, mutta haluaisimme lisävinkkejä. Onko jokin toinen asento parempi? Millaista liukkaria suosittelette? Minua kiihottaa ajatus, että makaan selälläni ja mies nai tissejäni ja lopuksi hän laukeaa kasvoilleni.

On täällä ihania naisia. Oispa mullakin tuollaisia naisia viikon jokaiselle päivälle.
 
Viimeksi muokattu:
apinapina
Kokeilimme mieheni kanssa eilen ns. tissipanoa, eli tyydytin hänen kaluaan rintojeni välissä. Minulla on ihan hyvänkokoiset tissit ja muna mahtui sinne tukevasti. Olin polvillani hänen edessään ja lopuksi hän tuli rinnoilleni.

Ihan ok kokemus, mutta haluaisimme lisävinkkejä. Onko jokin toinen asento parempi? Millaista liukkaria suosittelette? Minua kiihottaa ajatus, että makaan selälläni ja mies nai tissejäni ja lopuksi hän laukeaa kasvoilleni.
Musta toimii parhaiten, että nainen joko makaa ja mies on polvillaan päällä tai sitten mies makaa ja nainen on yläpuolella. Toimivat pienemmilläkin rinnoilla kuin tuo mainitsemasi asento, joka vaatii vähän enemmän täytettä. Liukkari on tosiaan ihan jees. Varmaan melkein mikä tahansa liukkari toimii. Pitäkää kivaa! :)
 
Viimeksi muokattu:
Tupu
Musta toimii parhaiten, että nainen joko makaa ja mies on polvillaan päällä tai sitten mies makaa ja nainen on yläpuolella. Toimivat pienemmilläkin rinnoilla kuin tuo mainitsemasi asento, joka vaatii vähän enemmän täytettä. Liukkari on tosiaan ihan jees. Varmaan melkein mikä tahansa liukkari toimii. Pitäkää kivaa! :)
Naisena sanon, että tissipano tuntuu hyvältä. Liukkaria voi ottaa vaikka pillusta, sillä mulla ainakin paikat kostuu tissipanon aikana. Muutama työntö pilluun välillä niin jo luistaa tissien välissä.
 
Viimeksi muokattu:
Huvinsa kullillakin
Silikonien väliin painaminen onnistuukin vallan mainiosti kun rintojen välissä on jo valmiiksi suksen mentävä ura. Olen pähkäillyt, että eikö olisi helpompaa tehdä toisissaan kiinni olevat rinnat, joiden välissä olisi valmiiksi kullin mentävä reikä?
 
äijä27
Kokeilimme mieheni kanssa eilen ns. tissipanoa, eli tyydytin hänen kaluaan rintojeni välissä. Minulla on ihan hyvänkokoiset tissit ja muna mahtui sinne tukevasti. Olin polvillani hänen edessään ja lopuksi hän tuli rinnoilleni.

Ihan ok kokemus, mutta haluaisimme lisävinkkejä. Onko jokin toinen asento parempi? Millaista liukkaria suosittelette? Minua kiihottaa ajatus, että makaan selälläni ja mies nai tissejäni ja lopuksi hän laukeaa kasvoilleni.
Vaimolla alkoi eilen kuukautiset ja silloin me ei yleensä panna. Seksiä teki kuitenkin mieli, joten ensin vaimo hyväili kaluani lähes laukeamispisteeseen. Sitten vaimo meni selälleen makaamaan ja työnsin kaluni rintojen väliin. Vaimo puristi sen jälkeen rinnat yhteen (c-kupin rinnat) ja siinä sitten aloin työntelemään kaluani. Olin niin kiihottunut ettei mennyt kuin pari minuuttia ja luvan saatuani ruiskaisin spermat vaimon rinnoille. Tuntui tosi hyvältä:)

Tissipanoa ollaan muutaman kerran aikaisemminkin kokeiltu, mutta tämä oli eka kerta kun laukesin.
 
Viimeksi muokattu:
joona
Tissien väliin paneminen tuntuu aina hyvältä. Mutta tarvii liukkaria mukaan. Joskus pyysin Ex-tyttökaveria tekemään tämän kumihanskat kädessä ja jostain ihmeen syystä se myös teki sen. Ai prhna että teki hyväää!!! Kannattaa käyttää myös esileikkinä...
 

Yhteistyössä