Ripsien kasvattaja?

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä tynkäripsi, 22.04.2009.

1. Jenni91 Vierailija

Itse tilasin tälläistä Eye Lash Booster Serum - kaunis - Tuotteet
    On uusi tuote Suomessa ja ihan mielenkiinnolla testailen onko niin hyvä kuin luvataan, voin sit tulla kertomaan. Nyt siis eka viikko menossa ja iltaisin olen tuota ripsien tyveen levittänyt, ei vielä mitään wow efektiä mutta lupailevat tuloksia 2-8 viikon aikana et vielä pitäs jaksaa odotella.

2. Jenni.91 Vierailija

Oon kohta kuukauden käyttänyt eye lash boosteria ja kyllä mun tynkäripset on pidemmät (ainaskin mun mielestä)!!!

3. Tiinu82 Vierailija

...aika hintava tuote. Kaikkihan ne on ihan samaa mitä markkinoilla on, ei niissä toimivuudessa ole eroja vain ainoastaan brändäyksessä ja jakeluketjunpituudessa, joka taas tekee toisista hinnakkaampia kuin toisista. Yksi hyvä ja halpa on Idol Lash, 55 € ja koko 5 ml ja toimii samalla tavalla. Saa Kauneudeksi.fi -verkkokaupasta.

Kaikista paskin on RevitaLash, jossa koko ajan kehitetään uusia "koostumuksia" että nyt uusi kehitetty koostumus...ei ne ripset kasva sen enempää sillä kuin muillakaan vaikka maksat siitä enemmän. Ja sitten ne koko ajan muka kehittää uusia koostumuksia jotta voivat kallistaa hintaa ja saada niitäkin taas uudelleen ostamaan jotka eivät olleet tyytyväisiä edes ekaan kertaan. Mun ripset kasvoi sen minkä kasvoi ja tuhlasin siihen törkeän summan rahaa, sitten ne sanoi että hei mutta nyt on uusi koska ei tuo vanha ollutkaan hyvä ja osta nyt sekin, jolloin asiakas voi ainoastaan todeta että "Hei kiitti vaan."

IdolLashilla saa samat tulokset kuin kalliimmillakin, brändi nyt ehkä ei ole vetävä mutta mitä väliä, koska tuotetta säilytetään vain kotona ja käytetään iltaisin eikä tarvii olla käsilaukussa mukana. Ja toimii hyvin eikä pitkä jakeluketju tai jatkuva mainonta tuo lisää hintaa sille, helppo tilata ja suomenkielinen asiakaspalvelu toisin kuin monissa ulkomaiden kaupoissa.

4. Heidi3958 Vierailija

Olen kirjoittanut tämän kokemukseni RevitaLashistä jo pariin keskusteluun +(paikkaan) ripsiseerumeista, koska tuotteen maahantuojan käytös on ollut aika outoa minua kohtaan. Toiminta oli niin kummallista, että jaan tietoni mielellään muidenkin tilaamista harkitsevien kanssa ja olen vähän suutuksissani moisesta toiminnasta.

Mm. tämän ja parin muun keskustelun ripsiseerumeista innoittama aloin kyselemään RevitaLashistä niiden FB -sivuilla. Eka kysymykseni oli, että miksi osassa ennen ja jälkeen -kuvissa ennen kuvissa ollaan ilman ripsiväriä ja toisessa ripsivärillä. Että eikö se tulos vähän hämärry siinä. Sain vastauksen että nyt on korjattu maininnoilla missä on ripsiväriä ja missä ei.

Kysyin sitten vielä toisenkin kysymyksen eli kun osiossa usein kysyttä on, että mitä jos pigmentti alkaa tummumaan Revitlashin käytön yhteydessä niin mitä pitää tehdä, ja siinä käsketään lopettamaan käyttö. Kysymykseni heille siis oli, että mikä ainesosa aiheuttaa tuon tummisen kerran se on testattu ja siinähän on pakko löytää syy-seuraussuhde, jotta tuote voidaan todeta turvalliseksi. Ja että tiedän että bimatoprosti saa aikaan tuon ominaisuuden ja myös sen, että tulevaisuudessa omat kasvavat ripset ovat jäykkää, haurasta ja helposti katkeilevaa, jonka takia bimatoprostia sisältävät tuotteet ovat huonosta. Ja että tuo ominaisuus viittaisi siihen että tuotteessa on bimatoprostia, vaikka sitä ei ainesosaluettelossa näykään, eli onko sitä siinä silti mutta sitä on lisätty muiden ainesosien yhteyteen niin pieniä määriä että sitä ei tarvitse mainita?

Tämän viimeisen kysymyksen jälkeen Revitalashin FB -sivujen ylläpitäjä oli poistanut molemmat kysymykseni sekä oman ensimmäisen vastauksensa + laittanut minut blockki -listalle eli en pääse enää kirjoittamaan/kysymään sinne sivustolle yhtään mitään minnekään, minut on siis bannattu toisen kysymykseni johdosta johon en koskaan edes saanut heiltä vastausta.

Mielenkiintoista toimintaa maahantuojalta. Kertoo paljon tuotteesta ja maahantuojasta, koska kysymykset olivat asiallisia ja asiallisesti kirjoitettuja.

5. Jwww Vierailija

EI tuo kaunedeksi kaupan idol lash toiminut mulla ollenkaan. Täyttä rahan hukkaa :/

6. Ax Vierailija

Mulla taas on toiminut kaikki jota oon kokeillu, nuo vaikutuksethan on yksilöllisiä ja ehkä mulla istten on perusterveet ja hyväkuntoiset ripset jo valmiiks ja ne toimii niissa helposti. Eihän kaikki samppootkaan sovi kaikkien hiuksille tai joku saa jostain lääkkeestä enemmän apua ku toinen. Kyllähän nää kaikki varmasti perustoimii koska ei niillä muuten voisi olla niin suuria markkinoita maailmalla ja täälläkin alkanu nyt keväällä. Ripsipidennyksiä taas en ikinä uskaltaisi itte ottaa, koska siinä laitetaan vaikka mitä voimakkaita liimamyrkkyjä kun silmän läheisyyteen, akrylaatteja ja ties mitä.

7. Talikaa Espanjasta Vierailija

Jos matkustelette niin Talikaa saa ainakin Espanjassa joka El Corte Inglés tavaratalosta Parafarmacian hyllyiltä.

Ripsien kasvuun en oikein usko. Ne tuotteet saattaa vahvistaa ripsiä mutta kasvuhan riippuu juuren genetiikasta samoin kuin hiusten kasvukin. Suomalainen ei voi jalostaa itselleen esim. intialaista hiuslaatua millään tuotteella.

8. Ei toimi, ei Vierailija

Täällä toinen jolla idol lash ei toiminut sitten yhtään. Täytyy kokeilla jotain muuta. Halpa hinta epäilytti kyllä jo heti ennen tilausta...

9. Talllukka Vierailija

Oon käyttänyt Revitalashia nyt n. puoli vuotta ja tulos on aivan todella uskomaton. Olen kestovärjännyt ripseni ja nämä näyttävät aivan kuin olisi laitettu ripsiväriä ja pidennykset, mutta silti niin luonnollisen näköiset. Kaikki kaverit kummastelevat että kun olen ottanut pidennykset taikka enkö pese yöksi ripsiväriä pois:) Ripset on todella vahvistuneet ja kasvaneet pituutta. Minulla olisi kuvia joita voi verrata mitä tuloksia tämä aine on saanut aikaseksi, omat ripseni oli todella olemattomat ennen tämän tuotteet löytämistä. Mutta kun osaisi linkittää ne jonnekin muiden nähtäviksi:D

Sen sanon että kärsivällisyyttä tämän aineen käyttö vaatii, tuloksia näkyi minulla vasta 2-3kk:den kuluttua, kasvoivat ja vahvistuivat siitäkin vielä lisää. Tuloksiahan näkyy kun ripsi kasvaa omaa vauhtiaan, välillä puottaa ripsen pois aivan niinkuin hiuskin uusiutuu. Joten tuntuu että nyt puolen vuoden käytön jälkeen vasta nämä tulokset todella näkyy, ripset tuskin kovin huimaa vauhtia edes kasvavat. Laitan ainetta joka toinen päivä taikka yön ajaksi sekä ala- että yläripsen tyveen. Ja mitään silmän ärtymisiä ei ole ollut, enpä ole ainetta silmään päästänyt menemäänkään.

Eli on hintansa väärti aine! säästyy ripset ja rahat ku ei tuhlaa niitä pidennyksiin. Näin saa paljon aidommat ja näyttävämmät ripset!!voi saunoa ja suihkussa käyä miten lystää eikä tarvi varoa josko ripsiä irtoaa:) ps. minulle luvattiin että aine kestää puolivuotta, vielä on tuubin pohjalla ainetta ties kuinka paljon!!:)

10. oaårgj Vierailija

Tää teksti haiskahtaa pahasti MAINOKSELTA! :)

11. Järki käteen Vierailija

No halpa hinta ei kerro mitään, koska toisilla taas toimii esim. Talika, jota sai vuosi sitten tarjouksesta hintaan 19,90 €. Ainoastaan hölmö ei tajua, että se jakeluketju ja brändayshän sen lisähinnan siihen tuovat, koska kaikki nuo tuotteet ovat ihan samaa ainetta vaikka stoorit niiden takana kertoisivat kuinka älykkäästä professorista tahansa kuka kehitti jotain tuotetta 20 v. pienessä laboratoriossaan ja siksi se olisi muka kalliimpi kuin muut. Kaikki vähänkään järkevät tietävät mikä ainesosa tuotteessa aiheuttaa ripsien kasvun, joten siitä pystyykin jo päätellä että totta helvetissä jokaikinen valmistaja lisää omaan tuotteeseensa juuri sen saman vaikuttavan ainesosan, muut ainesosat ovatkin sitten muuten pakollisia eli esim. koostumusta ylläpitäviä ja jotkut kasviuutteet saattavat ainoastaan olla erilaisia per tuote, mutta se on ihan sama, koska niillä ei ole mitään vaikutusta. Eli ihan sama olisiko jokin tuote mansikan ja persikan tuoksuinen, koska sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten itse vaikuttava ainesosa toimii. Nykyään Talikalla ei enää ole näitä uuden polven eye liner ripsienkasvattajia, jotka pureutuvat ripsen juureen, Talikaa laitettiin jo olemassa oleviin ripsiin kuten ripsiväriä ja totuushan nyt vaan on se, että ei jo olemassa oleva ripsi enää siitä paksuunnu. Kasvattavia aineita siinä varmasti myös oli, koska moni sai siitä apua ja luultavasti siinä on mennyt sitä ainetta myös juureen, joka on saanut kasvun aikaiseksi. Nykytrendi nyt vaan on täsmähoitona tyveen, joka varmasti on tehokkain tapa annostella kasvuboosteria.

Ja itse alalla olevana tiedän esimerkiksi erään ripsienkasvatustuotteet kustannusrakenteen, koska olin kiinnostunut sen subdistribuuttaamisesta eli olisiko paras suomennos "olla alitukkurina" Suomessa. Tämä on seuraavanlaisen yksinkertaista matematiikkaa:

Myyntihinta kauneushoitolassa 159 € / kpl
    Ostohinta kauneushoitolalle 79 € / kpl
    Provisio subdistribuuttorille n. 25 € / kpl
    Myyntihinta subdistribuuttorille n. 55 € / kpl
    Voitto Pohjoismaiden distribuuttorille n. 30 € / kpl
    Ostohinta distribuuttorille n. 25 € / kpl.

Yksinkertaistaen
    1) tehdas valmistaa tuotteen, kustannus 1 € / kpl

2) tehdas myy tuotteen hintaan 25 € / kpl (Pohjoismaiden distribuuttorille)

3) Pohjoismaiden distribuuttori myy tuotteen eteenpäin seuraavalle välikädelle eli Suomen subdistribuuttorille hintaan 55 € / kpl

4) Suomen distribuuttori hoitaa jakelun Suomeen, koska on paikallinen ja tuntee markkinat. Tuote myydään seuraavalle välikädelle eli itse myyjätaholle hintaan 79 € / kpl.

5) ketjun päässä oleva myy tuotteen loppukäyttäjälle hintaan 159 € / kpl, koska tällä taholla aina myös toimitilat ym. muut kustannukset, joita ei agenteilla ole ja siksi katteen oltava hyvä ja samaa luokkaa kuin kosmetiikkatuotteissa yleisestikin.

Eli kaikkia noita valmistetaan aivan yhtä halvalla, kaikki perustuu private label manufacturingiin, jos ette tiedä mitä tarkoittaa niin googlatkaa. Ne jotka ostavat suoraan tehtaalta Jenkeistä ja myyvät itse täällä suoraan esim. omassa hoitolassa tai nettikaupassa, voivat myydä ne halvalla. Ne tuotteet, jotka käyvät läpi tuollaisen jakeluketjun tottakai ovat kalliimpia ja näin ollen siis halpa tai kallis hinta ei oikeasti kerro totuutta, totuuden ainoastaan jakeluketjun pituudesta. Ja myös markkinointiin käytetystä rahasta, jonka tekee yleensä valmistaja ja sitten maahantuojat/alitukkurit. Tuollaisen tuotteen valmistuskustannus tehtaalle tosiaan kun on sen n. 1 €.

Kysykää jos ette ymmärtäneet jotain kohtaa. ;)

12. Hehheh.. Vierailija

Joooo, ihan puhtaalta käyttäjäkokemukselta kuulostaa, jepjep ja hahhah. :D :D :D

IHAN SELVÄ MAINOS, paitsi että mainostaja on ollut aika aivoton, jos pitää potentiaalisia asiakkaitaan niin tyhminä että uskovat tuon olevan oikea käyttäjäkokemus. Hyi hyi, häpeäisi tämä tuotteensa mainostaja ja hankkisi vastaisuuteen edes vähän häpyä (+älyä), niin surkea kyhäelmä tämä oli että tunnen ihan myötähäpeää tuotteen Revitalash puolesta.

Ehkä se ei sitten enää myy, koska markkinoille tullut tänä keväänä paljon uusia kilpailijoita.

Mutta joka tapauksessa tuon tekstin kirjoittaja on mulle velkaa kupillisen kahvia ja screenin puhdistusliinan. ;D

13. HP Vierailija

14. Tali Vierailija

Hei. Itse len käyttänyt Talikaa helmikuusta 2011 asti ja olen ollut tyytyväinen. Ripset ovat tummuneet ja kasvaneet pituutta. Eron huomaa eteenkin jos katsoo itse kahden peilin avulla sivusta ripsiä esim. kylpyhuoneen peilikaapin peilejä kääntämällä. Minulla siis on toiminut oikein hyvin. Olen myös käyttänyt tätä kulmakarvoihin ja nekin on saaneet paksuutta ja kulmakarvoja on alkanut kasvamaan kohtiin missä arven takia ei kasvanut karvaa. Sokos Emotionista ostin ja oli jotain 35 eur muistaakseni.

15. PitkätRipset Vierailija

Itse olen ollut tyytyväinen NeuLashiin, aika kallis tosin mutta hyötyynsä nähden ihan super - tosin onhan se niin että toisella toimii toinen ja toisella toinen. Pystyin luopumaan kokonaan ripsienpidennyksistä joihin meni ainakin 50e/kk rahaa.
    Tilasin pari viikkoa sitten yhden kauneushoitolan kautta (muistaakseni Bellissima) joilla sitä on suomessa myynnissä, pienempi koko mulla kestää n 4kk, hinta 89e ja ei tullu postikuluja, toisin kun jos tilaa ruotsista (neulash.se).
    Talikaa käytin yhden ennen neulashia mutta en huomannut juurikaan eroa.

16. Talllukka Vierailija

Huoh. No, jokainen uskoo mitä tahtoo. Aine vaan toimii, ei välttis kaikilla mut mulla ainakin! Ja TYHMIÄ ON NE jotka luulee että kaikki on aina vaan mainosta. Että keitäs ite vaan itelles kahvit ja hanki omat puhdistusliinat.

17. heh Vierailija

"Karvojen kasvua voi kiihdyttää vain sisäisesti, mikään ulkoinen aine ei niihin vaikuta sillä kaikki näkyvä karva on vain kuollutta ainesta."

Sellaista ulkoisesti hierottavaa ainetta kuin testosteroni on olemassa. Ja tasan varmasti kiihdyttää naisihmisen karvankasvun potenssiin kymmenen! ;)

18. Jahass Vierailija

Ihan potaskaa. Jos joku moska maksaa valmistaa 1€, se ei tarkoita että kaikilla tuotteilla olisi näin. Aika mahtipontista esiintyä "asiantuntijana" noin hatarin tiedoin.

19. Dirlandaa Vierailija

No noinhan sitä just perustellaan kaikkien kalliiden tuotteiden kohdalla, että valmistaminen katsos juu maksaa niin paljon kun on niin tiukka laatuseula ja laboratoriot tekee ympärivuorokautista päivää jne potaskaa; ainoa tapa uskotella maallikolle miksi sen pitää pulittaa itsensä kipeäksi hienosta purkista.

Sitten kun katsot tuotteen jakeluketjua ja lasket montako porrasta siinä on, voit miettiä että kuinka monta porrasta siitä muka tekee hyväntekeväisyyttä eikä ota senttiäkään välistä. Ja ei kukaan välikäsi ota välistä euroa tai paria vaan ihan kympeittäin, eihän niitten bisnes olisi muuten kannattavaa tehdä ja nähdä vaivaa.

Kyllähän tuotteen valmistajakin olisi tyhmä ja ihan turhaan haaskaisi asiakkaiden rahoja siinä jo valmiiksi, jos teettäisi tuotteet vain huvikseen jossain kymmeniä kertoja kalliimmassa tuotantolaitoksessa. Mikä sen lisäarvo loppukäyttäjälle on onko samat ainesosat sekoitettu yhteen ja pullotettu paikassa X, jossa kustannus on 1 € vai paikassa Z, jossa kustannus on 20 €? Luulin että Suomessa ihmiset ovat sivistyneitä ja koulutettuja ja että täällä oikeasti tyhmäkin tietää mitä brändays maksaa ja mitä tarkoittaa pitkä jakeluketju + tärkeimpänä miten nuo kaksi näkyvät tuotteen hinnassa.

Miksi Saarioisten ja Pirkan makaroonilaatikolla on niin iso hintaero? Ne tehdään molemmat samassa tehtaassa ja ovat samaa soossia, Saarioinen on laadukas brändi ja Pirkan brändi on halpa. Eli mikä tekee toisen kalliimmaksi? Olisko brändi?

20. Että ihan makaroonilaatikon hinnoittelulla perustelet väitteesi...
    Aikamoista yleistystä. et sun mielestä kaikki ripsienkasvattajat tulee samalta tehtaalta, on täysin samanlaisia brändiä lukuunottamatta ja maksaa 1€/kpl ja vaan jotkut ahneet sitten vetää toisista tuotteista enemmän välistä? Varmaan valmistajat ja myyjät voisivat olla kiinnostuneita tästä mustamaalauksestasi.

21. Missä sun järki? Vierailija

Vai että valmistajat ja myyjät ihan voisivat olla kiinnostuneita tästä "mustamaalauksesta"...voi olla, mutta mitäköhän ne voisivat asialle sun mielestäsi tehdä? :D Jos mä sanon että maito on paskaa, niin Valiota varmasti kiinnostaisi tosi paljon tehdä asiasta tutkintapyyntö ja vaikka kiinnostaisikin oikeasti, niin ei olisi mahdollista koska kukaan ei voi kieltää yleistä keskustelua ja keskustelua kustannusrakenteista, brändäyksestä jne.

Vai sä nyt vaan oikeasti pilailit, eikö niin? Vai oletko sä oikeasti niin tyhmä, että luulit että valmistajat ja myyjät voisivat edes tehdä jotain tällaiselle asialle? Varsinkaan kun mitään ei ole nimetty. Ja toisaalta vaikka olisikin, niin kyllä kosmetiikan kustannusrakenne nyt vaan menee tuolla lailla ja kyllä siitä saa keskustella nettipalstoilla ja suusta suuhunkin, ei se ole kiellettyä. Kyllä tuotteen pitää itsessään olla sitten niin hyvä, että se kestää myös arvostelut ja että ihmiset ostavat sitä silti...jos näin ei ole, niin silloinhan tuotteessa itsessään on jotain vikaa jos sitä on pakko yrittää ihan ylisuojella. Jos joku kilahtaa tuotteen arvostelusta, oli sitten valmistaja tai myyjä, niin aika heikolla pohjalla koko tuote sitten taitaa ollakin ja ei siis kovin hyvä, jos jokin pieni kritiikki murentaisi sen markkinat. ;)

Eikä kukaan ole ahne tässä, vai onko joku väittänyt niin? Ihmiset tekevät businessta ja sillä on hintansa, joten vielä rautalangasta väännettynä sinulle niin tuotteelle tulee sitä enemmän hintaa mitä enemmän portaita jakeluketjussa on, vaikka jokainen porras ottaisi vain pari kymppiä per tuote. Tottakai jakeluketjun kustannukset ovat pienemmät jos myyjä tilaa suoraan tehtaalta ja myyjä myy siitä suoraan loppukäyttäjälle kuin että se menee valmistaja-agentti-Euroopan maahantuoja-Pohjoismaiden distribuuttori-Suomen aladistribuuttori-myyjä-kuluttaja -ketjun.

Totta on se, että valmistusmaa muuttaa hintoja paljonkin, koska tottakai Suomessa tuotettu tuote on kalliimpi kuin Kiinassa tuotettu. Mutta suurin osa näistä ripsiseerumeista tuotetaan USAssa, sama maa ja samat peruskustannukset, joten se ei tee suurta eroa.

Musta kyllä oikeasti nyt tuntuu että sä vaan oot joku trolli, koska eihän kukaan nyt oikeasti voi olla noin tietämätön ja myöskään tyhmä, että ei tajuaisi edes vielä tässäkään vaiheessa.

22. :))))) Vierailija

Lukiessani tämän ketjun loppuosan keskustelua tuli väistämättä mieleeni että tässä Revitalashin maahantuoja yrittää selitellä korkeaa hintaansa ja Idol lashin maahantuoja yrittää kalastella asiakkaita ostamaan oma halvempi tuotteensa. Tältä tämä keskustelu vaan kovasti vaikuttaa ja nyt sitten tämän kommenttini jälkeen molemmat varmasti tulevat väittämään ettei näin ole.... :))))

23. Mahtavaa! :) Vierailija

Jee, täällä keskustelussa on näköjään fiksujakin lukijoita ja olen samaa mieltä että kalliin tuotteen puolustaja on juuri tuon tuotteen maahantuoja, mutta itse en ole IdolLashin maahantuoja. Olen siis kyllä kauneudenhoitoalalla ja käyn kyllä tällä hetkellä keskusteluita erään toisen seerumin maahantuonnin aloittamisesta, jota tilaisin suoraan valmistajalta USAsta ja hinta tulisi olemaan kuluttajalle n. 25-30 €. Eli kyseessä olisi suhteellisen pieni kate minulle per tuote, mutta tavoitan tällä markkinoiden volyymin, koska tuo tuote on oikeasti varaa ostaa kaikilla ja se tuo minulle enemmän tuloa kuin että myisin vain pari superkallista tuotetta silloin tällöin kuin että jatkuvasti isoja määriä tuotteita pienemmällä katteella. Ja kuten jo todettu, kaikki tuotteet ovat aivan sitä samaa seosta oli purkki tai brändi minkälainen hyvänsä.

Yksinkertaista matematiikkaa nämä kaikki liittyen jakeluketjun pituuteen, markkinointiin, volyymiin, tavoitettavuuteen jne, toiset tajuaa paremmin ja toiset huonommin. Ja joku yrittää selittää sitä perussoopaa että koska tuote on laadukas on se siksi kallis, mutta tässä tapauksessa se ei ole niin vaan koska jakeluketju on liian pitkä ja siksi kuluttajalle epäsuotuisa.

Toivottavasti saan tuotteen oikeudet itselleni, koska se tuo tervettä kilpailua tänne ripsiseerumeiden ylihinnoittelun maaperälle. :))

24. pij'arg'oppjpopoj Vierailija

Oma lehmä ojassa... Ei siis kovin luotettava informaation lähde...

25. Riippuu kenen näkökulmasta mitäkin katsoo. Onko omaa kallista tuotettaan mainostava Revitalashin maahantuoja luotettava, koska perustelee oman tuotteensa hintaa epätosilla argumenteilla? Kuluttaja saa aivan samanlaisen tuotteen kalliita tuotteita halvemmalla, joten kyllä, oma lehmä ojassa mutta tästä saa myös kuluttajakin etua. Itse näen että on kuluttajan edun mukaista saada sama tuote hintaan 25-30 € kuin joutua maksamaan siitä 140-160 €, mutta voi olla että olen sittenkin väärässä ja lainauksessa lainattu kirjoittaja oikeassa, eli toisin sanoen mitä kalliimmalla saa kuluttajan ostamaan tuotteen sitä enemmän se on kuluttajan edun mukaista. Omasta mielestäni tuo on kyllä perin outo logiikka.

Käytännössä siis erittäin luotettavaa informaatiota, koska en yritä huijata ihmisiä maksamaan törkyhintaa tuotteesta, joka oikeasti ei ole sen arvoinen vaan olen rehellinen mitä mikäkin oikeasti maksaa ja paljonko kalliiden tuotteiden hinnoissa on välikäsien osuuksia. Ripsiseerumit nyt vaan kaikki ovat sitä samaa, sanoi kuka mitä tahansa, ja on kuluttajan edun mukaista että heitä ei manipuloida uskomaan että vain 140-160 € arvoiset tuotteet toimisivat, koska näin ei ole. Halvempia tulee koko ajan lisää markkinoille ja ne saavat täällä jalansijaa ja hyvä niin, koska on hölmöläisten hommaa ostaa vain huvikseen kalliimpia. Tai jos on liikaa rahaa, niin mikä ettei, mutta halvemmat versiot ovat vaihtoehto niille ketkä haluavat pidemmät ripset mutta eivät niin paljon tyhjempää lompakkoa.

Jaa tämä sivu