Hae Anna&Ellit-sivustolta

Ripsien kasvatusaineet

Viestiketju osiossa 'Sensuelli' , käynnistäjänä Räpsytin, 13.05.2009.

1. Dalida Vierailija

Kulta pieni, luit väärin, pigmentti voi tummentua esim yläluomesta, eli look ei olekaan toivomasi "silmänrajaustatuointi" vaan enemmänkin "sain äijältä turpaan eilen illalla".

Se että ripset rupeavat kasvamaan sisäänpäin ei ole pelkkä esteettinen haitta vaan voi johtaa pahempiin seurauksiin. Ja siitä miten lääkkeen varsinainen vaikuttava aine vaikuttaa terveeseen silmään, jossa ei ole glaukoomaa, siitä ei ole tietoa.

Ikävästi kävi tuossa Janniinalle, mutta toivon, että kun on nuori, niin jossain vaiheessa vanhat ripset palautuvat. Luulisi että edes jotain korvausta olisi tuotetta hänelle myynnyt firma antanut, mutta eivätpä taida vastuutaan kantaa.

Janniina, huolehdi että syöt terveellisesti (tarpeeksi vitamiineja ja proteiineja kuten soijaa ja kananmunia tässä tapauksessa) ja voi kokeilla biotiinilisää kuuriluontoisesti. Ripsiä voi hoitaa jollain öljyllä, esim. risiiniöljy tai oliiviöljy. Muista hankkia pieni määrä, ja käyttää sitä mahdollisimman puhtaasi vanupuikolla yms. Kannattaa myös suojata silmät auringolta (kuivattaa ripsiä), kulkea mahdollisimman paljon ilman ripsiväriä ja jos meikkaa, poistaa meikki erittäin hellävaraisesti ja huolellisesti. Yöksi sitten levitetään tuota öljyä.

Ripset kasvavat todella hitaasti, joten tuskin jäävät ihan tyngiksi, mutta kärsivällisyyttä tarvitaan :)

2. ripsiripsi Vierailija

oon ostanu tuon revita lash -ripsienkasvattajan kohta puolisen vuotta sitten. Onko kellään siitä mitään hyviä kokemuksia? en uskalla enää lopettaa sitä, jos kerta ripset tippuu poies :( enkä myöskään halua käyttää sitä ettei aiheuta mitään muuta kamalaa.

3. Purkkikuningatar Vierailija

Tee niin että lopeta sen käyttö, mutta ala samantien käyttämään jotain toista turvallisempaa seerumia mistä muilla hyviä kokemuksia niin ei ehkä tipu kaikki aivan kerralla? Koska ei ehkä silti kannata jättää itseään ikuisesti tuohon prostaglandiinikoukkuun vaan kerralla kärsiä ne seuraukset ja yrittää lieventää niitä jollain muulla keinolla. Koska onhan se edessä varmaan kohta silti kun Revitalash on nyt Fimean tutkittavana ja sillä on suuri uhka että se vedetään pois Suomenkin markkinoilta, kuten jo Jenkeissä vedettiin, joka tapauksessa ihan hetkenä minä hyvänsä. Voimia taisteluun! :/

4. Tinja Vierailija

Ite oon käyttänyt idollashia ja toimii hyvin eikä ole noita prostalandiineita siinä, eikä kalliskaan kuten revitalash, ite oon tilannut hintaan 39,90 e kauneudeksi.fi kaupasta.

5. jossu Vierailija

ostin talika lipocils & black tuotteen sokkarilta n.35e muistaakseni, toisessa päässä on myös ripsiväri, ripseni ovat vahvistuneet ja hieman kasvaneet, sen huomaa etenkin kun laittaa tuon rpsivärin yksi kerros riittää ja tekee avartavan vaikutelman - kuin ripset olisi taivutettu

6. Reza Vierailija

Onko kukaan kokeillut bBauty Lash Eyelash Growth Boosteria? Minä ostin sitä viikko sitten, sen väitettiin (tietysti) olevan vaaraton ja vailla prostamideja, parabeeneja ja hajusteita. Mutta nyt vasta olen alkanut perata näitä asian puinteja, ja hirvittää oikeasti.

Miten hienoa olisi kohentaa syysväsynyttä ilmettä tällaisella boosterilla, mutta mistä tästäkään voi tietää?

7. RezA Vierailija

Siis korjaus: Beauty Lash Eyelash Growth Booster !! :) Tulis kevät niin ehkä näkiskin jotain!

8. Ripsiseerumi-revanssi | INCImix Paljon tietoa ja kysymyksiäkin saa esittää.

9. KTP Vierailija

Itse olen aina suhtautunut hieman skeptisesti tällaisiin tuotteisiin, mutta koska ripsien pidennykset eivät sovi aroille silmilleni, päädyin kokeilemaan Idollashia.
    Olen nyt 3 viikkoa laittanut joka ilta ennen nukkumaan menoa Idollashia ja vaikka en itse uskonutkaan, ovat ripseni ihan oikeasti pidentyneet :).
    Jatkan tuotteen käyttöä, ei aiheuta ainakaan minulle allergisia reaktioita.

10. lashes Vierailija

Ripsetkin tarvitsee ravinteita, saat niitä ruuasta ja lisäksi voi käyttää esim. suoraan ripsiin laitettevaa ravinnetta joka vahventaa niitä.
    Maylash | HYVÄ OLO.COM

11. facts Vierailija

Ei bimatoprostista olekaan sivuvaikutuksena vain allergiset oireet (punoitus, kutina, ärsytys) vaan myös iiriksen väri voi muuttua ja silmänympräysihoon tulla tummaa pigmenttiä.

12. Neela Vierailija

Oletteko testailleet luontaistuotekaupan ripsiseerumia, Super Glandin tms. ?

13. Idoli Vierailija

Mutta IdolLash ei juuri sisällä sitä bimatoprostia eikä sen johdannaisia, sen takia ei ärsytä millään tavalla eikä aiheuta mitään noita bimatoprosti- ja bimatoprostijiohdannaisista tulevia reaktioita. Tuo tuote pidentää peptidien avulla ripsen anageenivaihetta ainoastaan eli että ravitsemalla ripsi ei tipu ja siitä tulee pitempi kun kasvaa tippumatta koko ajan lisää.

Nuo mainitsemasi oireet tulevat mm. RevitaLashistaä, neuLashista, LashFoodista, RapidLashistä jne joilla taas itse kasvu kiihtyy, mikä saadaan aikaiseksi vain noilla bimatoprosteilla. Ja juuri nuo myös ärsyttävät. Ripsiseerumeissa kun on markkinoilla kahta erilaista kuntaa eli räjähtävän kasvun lääkeseerumeita joisa lyhyt vaikutusaika ja sitten noita pidemmän vaikutusajan peptidiseerumeita, jotka eivät ärsytä eivätkä aiheuta mitään muitakaan oireita kuin ripsien pitenemisen.

14. Anneli Vierailija

Tietääkö joku, sisältääkö nykyisin myynnissä oleva RapidLash vielä bimatoprostin kaltaisia ainesosia? Tuotteen kotisivuilta ei löydy enää mainintaa isopropyl cloprostenate, joka ymmärtääkseni on ollut vaikuttava aine. https://www.rapidlash.com/faqs.php

15. Maaria95itlt Vierailija

Se on vain muuttanut nimeään eli on uusi analogi eli johdannainen jollain uudella nimellä, molekyyliketju hieman eri mutta haittavaikutukset aivan samat kuin ennenkin. Tuolla hämätään vain perässä laahaavaa turvallisuuslainsäädäntöä ja tuotteelta turvallisuutta hakevaa kuluttajaa. Hetkeksi.

16. Siiri Vierailija

Nyt on löytynyt ihan paras ripsiseerumi! Lilash jenkkiläinen merkki. Sain testattavakseni yhden Lilash putkilon. Ei mitään ärsyttäviä aineita, mutta toimii todellakin. Kuukaudessa ripset kasvaneet ihan selvästi, ripset ovat lisäksi vahvemman oloiset, ja taipuvatkin hieman ilman ripsien taivuttamistakin. En minäkään aluksi uskonut että ripsiseerumit todella voivat toimia, vaan joudumpa nyt tähän tuotteeseen tutustuttuani myöntää olleeni väärässä. Jos ette ole vielä tätä kokeilleet, niin suosittelen testaamaan!

17. Matleena Vierailija

Ai ei ärsyttäviä aineita?!?!? Lilash sisältää juuri noita pahamaineisia prostaglandiineita, joten ei mikään ihme että ripsesi kasvavatkin, odotahan kun ripset alkavat vielä kasvaa sisäänpäin, luomiraja tummuu ja iiris alkaa vielä muuttamaan väriään.

18. ripset Vierailija

Testatkaa Maylash-ripsiseerumia. Se on 100% luonnollinen.

19. Magdaleenuskainen Vierailija

Olen kuullut siitä tosi useita turhautuneita kokemuksia ja kokenut itse saman, ei toimi, ehkä luonnollinen mutta taitaa olla pelkkää vettä. Rahat menee vessanpöntöstä alas, en voi suositella.

20. Testaaja Vierailija

Olen kokeillut monia ripsienpidennyksiä ja päädyin itse Maylash:iin. Olen käyttänyt sitä myös kulmakarvoissani ja se on toiminut. Ihan hyvää vettä siis :D

21. Yytee Vierailija

Surkein verkostomarkkinointiseerumi ikinä. :D Ylihinnoiteltu kun niin monta myyjäporrasta ja jokaisen pitää saada oma katteensa, halvemmallakin saa laatuseerumeita toisin kuin näitä verkostomarkkinointi vesiä. Kävit muuten kirjoittamassa saman tyyppiset kehut samalla päivämäärällä ja lähes samalla kellonajalla yhteen Suomi24senkin ketjuun, joten joku maahantuoja tai pyramidin huipulla oleva tyyppi täällä käy kehumassa järjestelmällisesti joka ketjuun eri palstoille tätä "verkostomarkkinoinnin ihmetuote MAylashia" :D :D :D

Surkeita yrityksiä, ajoittaisit edes kehusi näihin pieniin ympyröihin vähän eri aikoihin niin ei näkyisi noin helposti läpi että käyt läpi ketjuja liittyen ripsiseerumeihin järjestelmällisesti ja käyt siellä kehumassa niitä siellä samoilla sanoilla kuten tuo että "minä käytän kulmakarvoihin" jne. Tuo kulmakarvajuttu löytyy joka ketjusta. :D

22. Tämäkö Vierailija

Onko se siis tämä Ripsiseerumi - 100% Luonnollinen Maylash ?

23. Jepsjee Vierailija

24. Ripsuli Vierailija

Hei, olen käyttänyt Revilash:iä ja Maylash seerumeita ja molemmat ovat kivasti toimineet. Onko jokin edullisempi vaihtoehto tarjolla?

25. Sirpa Vierailija

Hei! Hyvä tietää.Ei ollut kovin kalliskaan ja olen etsinytkin ripsien tuuheuttajaa&kasvattajaa,koska en halua irtoripsiä!Hyvää ja Kaunista Syksyä Sinulle!!!

Jaa tämä sivu