Ripsien pidennys

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä Sanniina, 04.03.2008.

1. Sanniina

Saadut tykkäykset:
    0
    Onko kokemuksia ripsien pidennys/tuuhennuksesta, missä pk-seudulla tehdään, hinta, kannattiko?

2. Sanniina

Saadut tykkäykset:
    0
    Eikö kenelläkään ole kokemuksia...

3. DiibaDaaba;-) Vierailija

Moikka,
    Mulla oli pidennykset. Ne oli ihan mielettömän upeat. Mutta en jaksanut hoitaa niitä. Niiden kanssa olis pitäny olla niin kamalan varovainen... Espoossa laittoivat, KittyCatissa. Oli aika sika hintainen 180€, sisältää ekan huollon. Ei ehkä hinnan väärti!!! Toivottavasti hinta laskee nopeeta. Joutuu huollattamaan about 2-3 viikon välein. Ja se tulee kalliiksi 50-75€ kerta. Mutta oli ne vaan upeat!!!!

4. Tampereelta Vierailija

Onko Tamperelsisilla kokemuksia, hinnasta yms?
    Ainakin tuolta studio feel it"istä saa.. (Sorry,en osaa kirjottaa oikein)

5. tre Vierailija

Eikö kukaan Tamperelainen osaa sanoa??

6. Emmily Vierailija

Xtreme Lashesille on tullut juuri uusi liima ja huoltovälit pidentyivät tuon liiman johdosta viikoilla. Mulle laitettiin kokonaan uudet ripset tuolla uudella liimalla yli kuukausi sitten ja vieläkin on yli puolet ripsistä jäljellä :)

7. räpsy ripsi Vierailija

niin ripset on upeat ja ei maksanut 180 e vaan maksoi n 70 e mutta niitä pitää ehdottomasti huoltaa ja olla varovainen.

8. räpsy ripsi Vierailija

siis tampere paikkana ja day spa studio feel it

9. XD Vierailija

meen parin viikon kuluttua ottamaan ripset... :D ei malttais odottaa..... vähä jänskättää vaan miten elämä silmälasien ja piilareitten kanssa sen jälkeen sujuu..? onko kelleen kokemuksia?

10. lillukkala Vierailija

näyttäs olevan magic eyes tuol studio feel itissä, jote sen takia halvempi. huonompi laatu siinä myös. xtreme lashesit maksaa varmasti n140 ylöspäin

11. Mulla oli ripsien pidennykset mitkä siis liimattiin yksi kerrallaan jne. pidin niitä kaikkiaan 4 kk ja noin 3 vko:n välein sai niitä huollattaa. Heti laitettua on kovin upeat mut nopeasti ripsen kasvettua alkaavat venkottaa mikä minnekkin. Hyvin varovainen sai olla lapsienkin kans etteivät huitase silmiin ja vie puolia mennessään..sitten ajattelin et haluan katsoa miten omat ripseni jaksaa ja poistatin pidennykset.. oli järkytys aivan hirvee. omat ripset oli harventuneet siis irtoilleet ja pituutta ei todellakaan ollut se mitä ripset laittaessa. ei ollut itku kaukana. ja laittaja sanoi ettei ne vaikuta omien ripsien kasvuun tms. nyt sitten kävin kosmetologilla värjäyttämässä albiino ripseni ja sanoi etten ole todellakaan ainot jolla näin on käynyt. sanoi että voi mennä jopa puolikin vuotta että ripset ovat entisellään. voi elämä että suoraan sanoen v*****i. mut se on myöhästä nyt kun on jo paskat housussa. todella upeat ovat mutta en uskalla suositella kenellekkään joka niihin ei ole valmis sitoutumaan piiiiitkäksi aikaa.

12. DL Vierailija

muistatko millä merkillä sulle tehtiin? ja MISSÄ tehtiin, osaa ite varoo sit :)

13. pidennys friikki Vierailija

14. Pelokas Vierailija

Juuri varasin ajan tonne Feel Itiin, apua jos mun ripset menee siellä pilalle.
    Se jolle ajan varasin, oli tosi oudon kuuloinen puhelimessa.. APUA!

15. ei huolta Vierailija

Kun silmissä on ollut pitkään tuuheat, pitkät ja ihanat räpsyttimet, omat ripset tuntuvat lyhyiltä ja harvoilta ihan samalla tavalla kuin käy hiustenpidennysten kanssa. Kun pidennykset otetaan pois on omaa tukkaa oikeasti ihan yhtä paljon kuin on ollut laitettaessa, mutta tuntuu vain ohuelta kun on tottunut paksuihin ja tuuheisiin hiuksiin.
    Ripsienpidennykset tosiaan laitetaan vain yhteen yksittäiseen ripseen ja ihan niinkuin mikä tahansa karva, myös ripsi tippuu pois kun se tulee "elinkaarensa päähän". Eli kun ripsiä ei lähdetä väkivaltaisesti poistamaan, ne eivät vahingoita omia ripsiä mitenkään. trust me.

16. Kauniit silmät Vierailija

Voin todellakin suositella Xtreme Lashes -pidennyksiä! Kestää hyvin kun ei tarvitse käyttää ripsiväriä (ja sitten hangata sitä pois) eikä ole tuhonnut omia ripsiäni. Voi kyllä riippua laittajastakin. Itse olen käynyt Minnalla Evessä Sellossa. http://www.eve.fi/Xtreme.Lashes.ripsipidennykset

17. mirjam19844 Vierailija

talvella kävin ottaan ja voi vittu!!! studio feel itin sivulla sanotaan että tekee yksittäisillä. mulle pistettiin duroun tupsuilla KAIKKI puolessa tunnissa. (olisin voinu ostaa anttilasta itekkin sen paketin ja tehdä itte). seuraavana päivänä 4 tupsua poskella. eikun takas feel ittiin ja se korjas mut sano ettei näillä nyt ikuista takuuta oo.....joo hei kyl viikko silti minimissään pitäis olla takuuta. kesti ne 5 päivää....ja suihku pehmensi liimaa tosi paljon joten suihkun jälkeen piti olla tooooosi varovainen...

kerro mulle sit miten sulla meni.....mulla ainakin meni 85 e roskiin!!!!!!!!!

18. mirjam19844 Vierailija

kattokaa studiofeelit.fi sieltä hoidot ja rakenneripset. hieno mainos mutta hoitola ei ole nähnytkään tota menetelmää.... mä istuin tuolilla kun ne pistettiin. muissa paikoissa saa maata.... välttäkää tätä paikkaa ainakin ripsi asioissa 7taivas.com tampereella tekee parhaat ja "aidot" ripsipidennykset......

19. ketuttaa Vierailija

Itselläni oli rakenneripset, Xtreme Lashes, n.3kk, jonka jälkeen poistatin ne ja näky oli todella surkea. Omat ripset oli roimasti lyhentyneet ja tämä ei ole kuvitelmaa, sillä muistan kyllä millaiset ripseni olivat sitä ennen :/

Onko muilla samoja komemuksia ja kasvoiko ripset entiselleen? Kuinka kauan siihen meni?

20. en tiedä... Vierailija

itse otin myös samanlaiset ripsipidenteet yli vuosi sitten, tosin niitä ei laitettu ihan koko ripsirivistöön vaan reunoille keskiosaan asti, maksoin turussa 80e ja oli ne ihan hienot, mutta aina kun yksi lähti irti niin rivistö harveni, poistettuna omat ripseni olivat todella lyhyet ja kynityt ja harvat, noin 90% oli tuhoutunut totaalisesti,kauheat välit jäi ja kesti varmaan 2kk ennen kuin olivat omat kaikki ripseni taas kasvaneet uudelleen. minulla on lähes aina ollu vähän harvat ripset, mutta noiden irrottamisen jälkeen näky oli kamala, itse en kyllä edes osannu olla niiden pitkien ripsein kassa,aina koskin niihin jne niin ne kai siitäkin hieman kärsivät...

21. ketuttaa Vierailija

käytitkö jotain 'taikatemppuja' tai ripsien hoitoaineita (talika, revitalsh, risiiniöljy..), että ripset kasvoivat takaisin ennalleen?

22. nyti--- Vierailija

en käyttänyt, kyllä ne takasin kasvoivat samanlaisina...ei tuollaiset hoitoaineet ole mistään kotoisin.

23. tykästynyt Vierailija

Otin Xtreme lashes pidennykset 3 viikkoa sitten ja tänään kävin ensimmäiessä huoltokäynnissä. Ensimmäisellä kerralla mietittiin laitetaanko normi kaarteella olevat vai ne kaarevammat. Laitettiin normit. Jos olette tottuneet runsaaseen ripsarin käyttöön ja taivuttajiin niin ottakaa suoraan kaarevammat. Tänään huollossa laitettiin kaarevammat ja 1mm pidemmät, lopputulos luonnollinen ja hyvä. Olen ollut ripsiin alusta lähtien erittäin tyytyväinen ja nyt ne ovat ihan huiput kun uskalsin ottaa ne kaarevammat! Runsaana ripsarin käyttäjänä ei ole ollut tarvetta käyttää ripsiväriä ! Normisti olen saunonut (joka päivä) paitsi laiton jälkeen pidin 2 päivää väliä, 3 viikon huoltoväli tuntuu olevan minulle kohdallaan näillä saunomisilla. Tekijä kyllä sanoi huoltovälin pidentyvän kunhan näiden hoitamiseen tottuu eikä tule lipsahduksia mutta oli hoitoväli sitten 3 tai 5 viikkoa niin aikeissa on pitää nämä ihanuudet niin pitkään kun työtä on ja palkka juoksee..:). Suosittelen!!!!

24. tyytyväinenasiakas Vierailija

Mulla on ollut nyt 3kk Kauneushoitola Maarit Leikoskella tehdyt ripset, maksoi eka laitto 140€ ja huollot on 50€. Käyn huoltamassa kuukauden välein, 5 viiikkoakin menis ihan helposti.
    Olen ollut tosi tyytyväinen, en ole meikannut juuri lainkaan sen jälkeen kun laitoin nämä ripset, mikä on helpottanut kiireisiä aamuja lapsen kanssa!!
    Aluksi epäröin koko ripsien laittamista kun hieron niin paljon silmiäni yms mutta se loppu kun seinään.

SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI!

25. Pullasuti Vierailija

Olet varmaankin kokeillut, kun uskallat tuollaista väittää?!? Tuskinpa vaan. Voin nimittäin kokemuksen syvällä rintaäänellä kertoa, että TOIMII! Eipä tarvitse minun enää ripsien pidennystä edes ajatella. Omat räpsyt ovat niin kauniit, että niitä ihastellaan milloin kaupassa ja milloin kampaajalla ihan harva se päivä. Ja RevitaLashilla minä ne kasvatin. Kaksi kuukautta kesti, mutta nyt ne ovat aivan uskomattomat! Tästä menen vaikka valalle.

Käypä katsomassa ja kokeile, niin saatat muutta sinäkin mielesi tuosta "ei tuollaiset hoitoaineet ole mistään kotoisin."

http://www.revitalash.fi/index.html

Jaa tämä sivu