Sain kahdelta

  • Viestiketjun aloittaja Naaras
  • Ensimmäinen viesti
Naaras
Sain eilen kahta miestä.Ai jessus että oli ihanaa.Jälkeenpäin olin kyllä kieltämättä hiukan häpeissäni kun makasin sängyllä heidän välissään.Istuminen tuntuu vieläkin hm mielenkiintoiselta.Olen myös haaveillut ns.Joukkopanoista olisi paikalla ketään joka on harrastanut ja jakaisi vähän kokemuksiaan?Henkilökohtaisesti en osaa kyllä arvioida kuinka monta pystyisin kestämään,mutta asia kyllä kiinnostaa myös lähipiirin miehiä.Siskojen kokemukset erittäin tervetulleita ja kenties vinkit noviisille.
 
Horse66
Hölmöä täälä huoritella. Jos siitä tykkää niin parempi on koittaa kun puhua sellaista mitä ei tiedä. Itsekin jos saanut. Ei muuta kuin lihaa piiloon ja hauskan pitoon. Parasta seksiä ryhmä seksi.
 
Mirka
Kertokaa nyt kokemuksianne kimpasta niitä on himottavaa lukea?
Kerran annoin kolmelle miehelle keittiön pöydän päällä maaten. Tulivat vuoron perään naimaan. Tais olla aikas kiihoittava kokemus miehistäkin kun jokainen laukes alta kahden minuutin lykkimisen jälkeen vai oliko tiukka pilluni liikaa...
 
Minuuttimies
Joo kyllähän se tiukkuus vaikuttaa paljon meitsil lensi kerran mällit minuutissa eikä hävettänyt yhtään kehuin vaan sitä muijaa kyllähän se sen ties että oli sexy.
 
Gemini
Älkää nyt vetäkö hernettä nenään! Tunnen parikin
naista (olen siis mies) jotka ovat kokeilleet MMF/FFM,
ja muistavat kyllä kokemuksensa! Eräs nainen
kokeili ensin siten, että kaksi miestä peräkkäin,
toisella kertaa kaksi miestä samanaikaisesti...
valitettavasti en enää tunne tätä naista, jotain
tuollaista huvittaisi kokea itsekin.
 
Naaraalle
Eipä Naaras ole asialliseen pyyntöönsä juuri asiallisia vastauksia saanut. Olen mies ja olen vieraan miehen kera tuottanut nautintoa vaimolleni peräkkäin ja yhtäaikaa. Suuremmasta joukosta ei ole kokemusta. Ensimmäisen ujostelun (hämmennyksen) jälkeen toiminta on ollut luontevaa. Kaikki ovat nauttineet. Vaimon nauttimisen seuraaminen on ollut todella mukavaa.

Onnea kokemuksestasi, kaikkea hyvää jatkollesi. Sinunlaisia rohkeita naisia on harvassa:)
 

Yhteistyössä