Seisokki saunassa

  • Viestiketjun aloittaja Tyttis89
  • Ensimmäinen viesti
Tyttis89
Tää nyt ei ehkä ihan tälle palstalle kuulu, mutta en parempaakaan paikkaa keksinyt.

Olin saunomassa poikaystäväni kanssa ja hänen kalunsa alkoi seistä. Ei tuntunut poikaystävääni tilanne mitenkään häiritsevän, ei ainakaan mitenkään yrittänyt peitellä tilannetta. Onko yleistä, että miehellä alkaa seisomaan saunassa? Ja kannattaako olla niinkuin ei olisi huomannut koko asiaa?
 
se..oo
Kavereitten kanssa iltaa istumassa, olutta, soittoa, kaikki ok. Illan isäntä halusi saunottaa porukan, ei siinä mitään. Jostain syystä isäntä vaikutti yliinnokkaalta saunomisen suhteen. Aloin epäröidä saunomisen suhteen, koska hänestä, ja toisesta haiskahti gay-pojan piirteitä.
Poistuin takavasemmalle, en halunnut ottaa riskiä, mitä mahdollinen saunassaolo olisi tuonut. Ties vaikka jätkäporukassa olisi alkanut munat seisomaan. Mitä siitä olisi seurannut?
Ollaanko tosiasiassa jotain bi-seksuaaleja? Jos tässä olisi ollut naisia mukana, silloin saunominen olisi ollut tosi kiinnostavaa, mutta naisseuraa piti lähteä hankkimaan muualta.
En tiedä kavereitten saunomisesta, mutta haiskahtaa heidän suhteen, jotain heissä on sellaista, mitä liene. Ehkä olen väärässä. Toivon niin. Vai onko minussa joku piilevä bi tai jotain?
Tuskin on. Kyllä naispuoli niin vahvasti vetää puoleensa, että voin sen suhteen rauhassa nukkua yöuneni.
Miten suhtautua hyviin ystäviini, jos paljastuu, mitä olen aistinut? Ei kai siinä mitään pitäisi muutosta tapahtua. Hyvät ystävät ovat edelleenkin hyviä ystäviä, ovat sitten seksisuuntaukselta mitä ovat.
 
jäi epäselväksi
Tää nyt ei ehkä ihan tälle palstalle kuulu, mutta en parempaakaan paikkaa keksinyt.

Olin saunomassa poikaystäväni kanssa ja hänen kalunsa alkoi seistä. Ei tuntunut poikaystävääni tilanne mitenkään häiritsevän, ei ainakaan mitenkään yrittänyt peitellä tilannetta. Onko yleistä, että miehellä alkaa seisomaan saunassa? Ja kannattaako olla niinkuin ei olisi huomannut koko asiaa?
Tapahtuiko tuo aivan hiljattain, vai joskus alkukesästä?
 
Viimeksi muokattu:
Sivupersoona
Kyllähän tuo kalun nouseminen saunassa naisen kanssa on täysin normaalia. Ja tuskin se koko saunauksenajan pystyssä pysyi.

Kauniin naisvartalon näkeminen saa aikaan sen paisumisen. Eikä siinä mitään hävettävää ole kummallakaan. Eikä sille paisumiselle edes itse mahda mitään, kun sitä ei voi komentaa nyt nouset tai sitten pitäisi saada se pysymään pienenä.

Siksi mies ei myöskään peittele sitä mitenkään, kun hän kuvittelee teidän nauttivan näkemästänne. Varmasti hän myös mielessään toivoo saada nähdä edes vähän sitä teidän vastaavaa paikkaa.

Mieluummin hän myös haluaisi teidän huomioivan erektion, kuin jättää se kokonaan huomioimatta. Katsotte vaikka ihailevasti, jos ette uskalla sanoa ääneen jotain eroottista ja kaunista. Pienetkin ihailevat sanat ja katseet, vaikka vähän ujotkin, ovat tosi mukavia vastaanottaa. Ja varmasti toimivat paremmin, kun jotkut rivot jutut.

Myös niinsanottuja asiallisia kysymyksiä kannattaa kysellä kumppanilta. Ne toimivat yhtähyvin tunnelmanluojana. Eli ihan hyvin olisitte voinut kysyä poikakaverilta. Miksi hänen kalunsa on tuossa asennossa. Koska tuo hämmentää minua, niin kysyin. Ajatteliko hän tehdä minulle jotakin sen kanssa, vaikka en ole valmis sellaiseen. Sitten kerrotte oman mielipiteenne ja niin edelleen.

Sopivasti kun huumoria lisää siihen vakavaan keskusteluun, niin hyvä tulee.

Se muuten on niitä parhaita hetkiä, kun saa esitellä erektionsa kumppanille, joko paljastamalla tai antaa sen tuntua vaikka vaatteidenläpi.

Joten nauttikaa siitä täysinrinnoin.
 
Tyttis89
Kyllähän tuo kalun nouseminen saunassa naisen kanssa on täysin normaalia. Ja tuskin se koko saunauksenajan pystyssä pysyi.

Kauniin naisvartalon näkeminen saa aikaan sen paisumisen. Eikä siinä mitään hävettävää ole kummallakaan. Eikä sille paisumiselle edes itse mahda mitään, kun sitä ei voi komentaa nyt nouset tai sitten pitäisi saada se pysymään pienenä.

Siksi mies ei myöskään peittele sitä mitenkään, kun hän kuvittelee teidän nauttivan näkemästänne. Varmasti hän myös mielessään toivoo saada nähdä edes vähän sitä teidän vastaavaa paikkaa.

Mieluummin hän myös haluaisi teidän huomioivan erektion, kuin jättää se kokonaan huomioimatta. Katsotte vaikka ihailevasti, jos ette uskalla sanoa ääneen jotain eroottista ja kaunista. Pienetkin ihailevat sanat ja katseet, vaikka vähän ujotkin, ovat tosi mukavia vastaanottaa. Ja varmasti toimivat paremmin, kun jotkut rivot jutut.

Myös niinsanottuja asiallisia kysymyksiä kannattaa kysellä kumppanilta. Ne toimivat yhtähyvin tunnelmanluojana. Eli ihan hyvin olisitte voinut kysyä poikakaverilta. Miksi hänen kalunsa on tuossa asennossa. Koska tuo hämmentää minua, niin kysyin. Ajatteliko hän tehdä minulle jotakin sen kanssa, vaikka en ole valmis sellaiseen. Sitten kerrotte oman mielipiteenne ja niin edelleen.

Sopivasti kun huumoria lisää siihen vakavaan keskusteluun, niin hyvä tulee.

Se muuten on niitä parhaita hetkiä, kun saa esitellä erektionsa kumppanille, joko paljastamalla tai antaa sen tuntua vaikka vaatteidenläpi.

Joten nauttikaa siitä täysinrinnoin.

Onhan se poikaystävän erektio ihan mukavan näköinen, kyllä todellakin pidän silloin näkemästäni.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Marko30
Päätähti
Suurin kiinnostuksen- ja kunnianosoitus mieheltäsi sinua kohtaan on se, kun hän saa erektion sinua katsellessasi.

Voisit palkita miehesi kehumalla erektiota ja hieromalla hänelle vaikkapa käsin hyväilemällä orgasmin.
 
Riideri
Kyllähän tuo kalun nouseminen saunassa naisen kanssa on täysin normaalia. Ja tuskin se koko saunauksenajan pystyssä pysyi.

Kauniin naisvartalon näkeminen saa aikaan sen paisumisen. Eikä siinä mitään hävettävää ole kummallakaan. Eikä sille paisumiselle edes itse mahda mitään, kun sitä ei voi komentaa nyt nouset tai sitten pitäisi saada se pysymään pienenä.

Siksi mies ei myöskään peittele sitä mitenkään, kun hän kuvittelee teidän nauttivan näkemästänne. Varmasti hän myös mielessään toivoo saada nähdä edes vähän sitä teidän vastaavaa paikkaa.

Mieluummin hän myös haluaisi teidän huomioivan erektion, kuin jättää se kokonaan huomioimatta. Katsotte vaikka ihailevasti, jos ette uskalla sanoa ääneen jotain eroottista ja kaunista. Pienetkin ihailevat sanat ja katseet, vaikka vähän ujotkin, ovat tosi mukavia vastaanottaa. Ja varmasti toimivat paremmin, kun jotkut rivot jutut.

Myös niinsanottuja asiallisia kysymyksiä kannattaa kysellä kumppanilta. Ne toimivat yhtähyvin tunnelmanluojana. Eli ihan hyvin olisitte voinut kysyä poikakaverilta. Miksi hänen kalunsa on tuossa asennossa. Koska tuo hämmentää minua, niin kysyin. Ajatteliko hän tehdä minulle jotakin sen kanssa, vaikka en ole valmis sellaiseen. Sitten kerrotte oman mielipiteenne ja niin edelleen.

Sopivasti kun huumoria lisää siihen vakavaan keskusteluun, niin hyvä tulee.

Se muuten on niitä parhaita hetkiä, kun saa esitellä erektionsa kumppanille, joko paljastamalla tai antaa sen tuntua vaikka vaatteidenläpi.

Joten nauttikaa siitä täysinrinnoin.

Ei voi muuta kun ihailla tuota Sivupersoonan persoonallista kommentointia: mikä ystävällisyys ja asiantuntijuus sekä hienotunteisuus hohkaakaan näissä kannanotoissa. Mukava lukea.
Kiitos teille, Sivupersoona! Teette hienoa työtä.
 
Viimeksi muokattu:
Seiso
Haluttas kokea porukkasaunominen pienellä porukalla. Pari kolme,ehkä neljä pariskuntaa saunomassa yhdessä. Miehillä kova stondis päällä, uljaana seisovat penikset. Mitä seuraamuksia voisi olla naisten taholta, alkaisiko yhteinen seksinautinto, jokainen jokaiselle?
Pelkkä ajatuskin saa munan seisomaan.
 
Nea.
Haluttas kokea porukkasaunominen pienellä porukalla. Pari kolme,ehkä neljä pariskuntaa saunomassa yhdessä. Miehillä kova stondis päällä, uljaana seisovat penikset. Mitä seuraamuksia voisi olla naisten taholta, alkaisiko yhteinen seksinautinto, jokainen jokaiselle?
Pelkkä ajatuskin saa munan seisomaan.

Ei alkaisi yhteinen seksinautinto.
 
Viimeksi muokattu:
Sivupersoona
Ei voi muuta kun ihailla tuota Sivupersoonan persoonallista kommentointia: mikä ystävällisyys ja asiantuntijuus sekä hienotunteisuus hohkaakaan näissä kannanotoissa. Mukava lukea.
Kiitos teille, Sivupersoona! Teette hienoa työtä.
Kiitos teille tuosta myönteisestä ja suorastaan hehkuttavasta viestistä.

Tuli kieltämättä aikalailla yllättäen. En osannut edes uneksia noin myönteisestä kirjoituksesta. Oli jopa vaikutusta tunnetasolla.

Kaikkea hyvää teille, kuten muillekin kirjoittajille.
 
Viimeksi muokattu:
Sivupersoona
En varmaan mihinkään seksiin alkaisi vaikka yhteissaunaan pääsisin/ joutuisin.

Vaikka vieraan ihmisen alastomuuden näkisin, niin ei se mitään seksi-intoa herätä.

Siinä kulkee minulla ehdoton raja. Alastomuuden voi nähdä, mutta seksi kuuluu tehdä vaan puolison kanssa.
 
Hillipaki
Alkuperäinen kirjoittaja körre;10345799:
Joo elikkäs olin arzien kanssa saunassa ja sillä oli ihan hervottoman kokoiset hevospallit mitkä kiilteli hiestä, olenko homo?
Sinusta en tiedä, mutta ystäväsi arzie saisi opetella pesemään pallinsa, sillä pallihiki on kamalinta mitä tiedän!
 
Nuinnikkään
Olin saunomassa poikaystäväni kanssa ja hänen kalunsa alkoi seistä. Ei tuntunut poikaystävääni tilanne mitenkään häiritsevän, ei ainakaan mitenkään yrittänyt peitellä tilannetta. Onko yleistä, että miehellä alkaa seisomaan saunassa? Ja kannattaako olla niinkuin ei olisi huomannut koko asiaa?[/QUOTE]

Minäkin olin kerran kesällä saunomassa poikaystäväni kanssa, uikkarit päällä siellä istuttiin.
Mies piti jalat ristissä niin, että minunpuoleinen oli päällimmäisenä. Lisäksi kämmenet oli strategisen paikan päällä. Kovasti peitteli erektiota ja oli punainen naamaltaan. Harmi!
Kun mentiin siitä uimaan, oikein komensi minut kävelemään edellä.
 
Perttu
Kavereitten kanssa iltaa istumassa, olutta, soittoa, kaikki ok. Illan isäntä halusi saunottaa porukan, ei siinä mitään. Jostain syystä isäntä vaikutti yliinnokkaalta saunomisen suhteen. Aloin epäröidä saunomisen suhteen, koska hänestä, ja toisesta haiskahti gay-pojan piirteitä.

Miten suhtautua hyviin ystäviini, jos paljastuu, mitä olen aistinut? Ei kai siinä mitään pitäisi muutosta tapahtua. Hyvät ystävät ovat edelleenkin hyviä ystäviä, ovat sitten seksisuuntaukselta mitä ovat.
Minä ja pari muuta alle 30-vee kaveria olemme heteroita, ja saunominen on meile yksi ilon aihe elämässä. Ollan kai sitten tavallista estottomampia, mutta kyllä me ollaan seisoteltu kullejamme kimpassa saunoessa monet kerrat. Saunan jälkeen on katsottu myös kimpassa porkkaa, ja runkattukin muutaman kerran. On ollut tosi hauskaa, eikä tämä meistä homoja tee, mutta hyviä kavereita ollaan edelleen, ja naisista tykätään ihan kybällä.
 
Viimeksi muokattu:
Mattias
Minä ja pari muuta alle 30-vee kaveria olemme heteroita, ja saunominen on meile yksi ilon aihe elämässä. Ollan kai sitten tavallista estottomampia, mutta kyllä me ollaan seisoteltu kullejamme kimpassa saunoessa monet kerrat. Saunan jälkeen on katsottu myös kimpassa porkkaa, ja runkattukin muutaman kerran. On ollut tosi hauskaa, eikä tämä meistä homoja tee, mutta hyviä kavereita ollaan edelleen, ja naisista tykätään ihan kybällä.
Äläpäs vähättele, eikä yksi kerta vielä homoa tee
 
Viimeksi muokattu:
anoppia
Olin anopin kanssa saunassa ja rupes seisomaan, anoppi halus pestä mun seisovan munan oikein kunnolla. Myöhemmin päädyttiin sänkyyn naimaan ja halus kaikkea mahdollista mitä sen tyttö osannutkaan. Tuli saunottua usein kun oli tilaisuus ja välillä muissakin paikoissa. Oli kiihkeä anoppi, kun tuli tilaisuus oli heti mun housuissa hieromassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Horny73
vesikulho
joku roti tossakin... Mulla ei kävis ees mielessä kiksauttaa mun anoppia vaikka se kuinka tarjoiskaan... Eiiii ikinä... Muija muijana ja anoppi anoppina... Mä en vois ikinä elää sellasen asian kanssa että olisin pettäny mun muijaa sen oman äitinsä kanssa???? Hyhhyh?? Vai onko se teidän mielestä normaalia tms??
 

Yhteistyössä