Seisokki saunassa

  • Viestiketjun aloittaja Tyttis89
  • Ensimmäinen viesti
naapurin tyttö
joku roti tossakin... Mulla ei kävis ees mielessä kiksauttaa mun anoppia vaikka se kuinka tarjoiskaan... Eiiii ikinä... Muija muijana ja anoppi anoppina... Mä en vois ikinä elää sellasen asian kanssa että olisin pettäny mun muijaa sen oman äitinsä kanssa???? Hyhhyh?? Vai onko se teidän mielestä normaalia tms??

Ei se normaalia ole, tuo "anoppia" nimimerkki on tainnut katsoa liikaa kauniita ja rohkeita :)
 
Viimeksi muokattu:
anoppia
Alkuperäinen kirjoittaja naapurin tyttö;10402475:
Ei se normaalia ole, tuo "anoppia" nimimerkki on tainnut katsoa liikaa kauniita ja rohkeita :)

En katso koko ohjelmaa ikinä, mutta anopin kanssa menee lujaa sänkyssä kun kerkiää. Siinä on tarpeeksi katsottavaa ja tekemistä.
 
vesikulho
jaa siis oot useamman kerran puuhaillu anoppis kanssa? Onko se kuinka "säännöllistä"? Kuules, kyllä sä siitä vieö joku päivä kärähdät... Tiiät sen itekki...
 
kannatta odotta
jaa siis oot useamman kerran puuhaillu anoppis kanssa? Onko se kuinka "säännöllistä"? Kuules, kyllä sä siitä vieö joku päivä kärähdät... Tiiät sen itekki...

Kyllä hyvää kannattaa odottaa ettei kärähdä. Kyllä välillä tekis mieli, mutta tuntuu paremmalta lun se oikea kunnon rako löytyy. Minkäs luonnollen voi!
 
Viimeksi muokattu:
mimosa_5
Seisokki saunassa on tullut aika tutuksi. Opiskelijapiireissä saunotaan usein yhdessä ja jos provosoi sopivasti hiukan maistissa olevaa opiskelijamiesporukkaa, alkaa kyllä monella jäykistyä. Samaisen alkoholin vaikutuksen alla mielellään suostuvat esittelemäänkin koko mitassaan. Noita tempauksia tulee uusien kanssa tehtyä - nyt viime pikkujouluissakin =)

Oman miehen kanssa on myös tuota. Käyn tyttöjen kanssa saunassa ja ollaan sovittu, että saa tulla mukaan katselemaan tissejä aina joskus. Monestihan juorutaan jätkäkaverien kalujen koosta ja jostain muodostakin on vaikea selittää. Helpompi ottaa mukaan vaan saunaan ja seisokki siitä ekoilla kerroilla kuitenkin syntyy uudessa seurassa, niin saunakaljojen jälkeen koko porukka oppii kyllä sitä sun tätä miehestä. Ei seksiin sentään mennä.
 
kiihottavaa
oltiiin tossa jätkäkavereitten kanssa saunas ja sit vähä juhlimas meil , ni sit mul rupes vaa muna seisoo ja se sit oli aika nolooo , mut sit ajattelin et jos tässä miehiä ollaa kaikki ja iha normaalia ni nousin seisomaa ja sanosin et mul ny seisoo muna et ei voi ny mitäää ja sit kaikkie muittenki rupes seisooo ni ei se sit ollukkaa nii nolooo puhuttii munist seksist pilluist rinnoist ni aika kiihoo kyllä oli !!!
 
30+posliini mies
Juuri äsken suihkussa ja saunassa ollessa seisoi koko ajan.Itselläni usein jo pelkkä viileä suihku ja peniksen peseminen ennen saunaa saa melkein täyden erektion..Tietysti välillä tulee tyydytettyä itseä suihkussa.Alkaako muilla miehillä seisoa helposti suihkussa?Oletteko nähneet esim.yhteisissä suihkuissa erektion toisella?Mitä mieltä ootte jos näette et jollain seisoo?Siihen ei tarvitse varsinaista kiihoketta kun suihkussa käydessä alkaa seisoa..Sinänsä on positiivista et erektio toimii hyvin ja herkästi.Ei itseäni heterona haittaa kun olen nähnyt jollain seisovan.Itsellä on usein täysi erektio suihkussa esim.treenin jälkeen kun käy pesulla,vaan tulee tunne et erektio tulee ja sit kun koskee penistä niin tulee täysi erektio.
 
Andere
Itellä seisoo kun olen naisten kanssa saunomassa, kaverien siis eikä sellaisten joihin olis jokin seksisuhde. Sit jos mulla alkaa seisokki miesten kanssa saunoessa niin kyllä siihen on vaan sanottava, että homous pyrkii pintaan.

Naisille erektio voi olla vähän karkea huomionosoitus mutta jos miesten kesken alkaa varsi kangistua niin silloin heterot kyllä lähtee nauraen karkuun
 
Neiti nautiskelija
Kyllä miehillä aina hormoonit alkaa hyrrätä kun saa katsella eroottisen näköistä naista alasti.
Omaa miestä ei paljon tarvitse härnätä saadakseen sille seisokin aikaan. Minulla on pienestä asti ollut paha tapa pissata pesuhuoneen lattialle ja viimeistään silloin kun lorotan seisaaltaan rakkoani tyhjäksi, niin viimeistään sitä katsellessa miehellä erektio on täydessä komeudessaan. Jos ei sitten muuten huvita sekstailla niin vetelen käsin mieheltäni paineet palleista pois, saunassa kun voi roiskautella spermat ja pissat helposti siististi paikkoja sotkematta.
 
sohvis
Muistan oman ensi seisokin saunassa. Olimme koko perhe lauteilla, kuten oli tapana. Jossain vaiheessa, olin jotain 10 vuoden ikäinen, munani alkoi seisomaan. En muista miten muut reagoivat, enkä itsekkään tajunnut koko prosessia, mikä on homman nimi.
Se seisokki vaan jäi kaaliini lähtemättömästi.
 
selkä ja korvat tulessa
Tähän kirjoitukseen voin sanoa, että tuntuu varsin häiritsevältä, kun on kaverin ja sen emännän kanssa yhdessä saunomassa ja alkaa ottaa vahingossa eteen...
No eihän siinä muuta kuin jalat tiukasti yhteen ettei veijari pääse nousemaan esille, asia kunnossa kukaan ei huomannut... vai huomasiko sittenkin..?
Kaveri näet siinä sitten alkoi heittämään vettä kiukaalle oikein kunnolla silleen löylykisa hengessä ja seisokki se vaan ei meinannut asettua millään, niin siinä sitä sitten vaan istuskeltiin kiltisti lauteilla, jalat tiukasti yhdessä ja selkä ja korvat kuumasta vesihöyrystä tulipunaisina... =)

Myöhemmin samana iltana kaveri ja sen emäntä kertoivat kyllä huomanneensa tilanteen ja kokeilleen, että missä vaiheessa mä luovutan ja lähden muna pystyssä pesuhuoneen suuntaan... Korvat siinä kärähti, mutta en lähtenyt =)

Nyt vuosia myöhemmin voin kyllä jo saunoa heidän kanssaan muna rohkeasti tanassa, sillä olemme myöhemmin harrastelleet yhdessä jopa kolmenkimppaakin, eli enää se pieni seisokki saunassa ei haittaisi mitään...
Myöhemmin olen kyllä miettinyt asiaa myös siitä suunnasta, että johtuikohan se nimenomaan juuri tästä kyseisestä peitellystä seisokista, että tämä pariskunta on ollut nyt myöhemmin kiinnostunut minusta myös seksuaalisessa mielessä... Todennäköisesti ei sillä ainakaan asiaa haittaavaa merkitystä ole ollut... ;)
 
Opetusta
Alkuperäinen kirjoittaja Mökkiläinen;10692793:
Mekin vietettiin aika paljon aikaa mökillä menneenä kesänä, ja mikäpä siinä, kun kelitkin olivat suotuisat mökkeilylle.
Sattuiko, tai järjestittekö te siellä mökkeillessänne seksiin liittyviä tilanteita? Oliko paljasta pintaa näkyvissä vahingossa, tai tarkoituksella. Millaisia?
 
DamdiDam
Koskaan ei ole alkanut seisoa saunassa, vaikka olen samanikäisten, nuorempien ja vanhempien ihmisten kanssa siellä ollut ja ihan tarkotuksella jopa salaa tiiraillut tyttöjen/naisten rintoja, peppuja ja häpyä.

Se on ihanaa nähdä naispuoliset ystävänsä alasti ja muodot suoraan peittelemättä, ilman että joku kangas verhoaisi ne ja pitäisi vain arvailla ;)

Joillain ihmisillä on outoja estoja ja ongelmia saunoa eri sukupuolen kanssa, mutta se heille suotakoon. Jokaisella on omat ongelmansa.
 
abc123
Tää nyt ei ehkä ihan tälle palstalle kuulu, mutta en parempaakaan paikkaa keksinyt.

Olin saunomassa poikaystäväni kanssa ja hänen kalunsa alkoi seistä. Ei tuntunut poikaystävääni tilanne mitenkään häiritsevän, ei ainakaan mitenkään yrittänyt peitellä tilannetta. Onko yleistä, että miehellä alkaa seisomaan saunassa? Ja kannattaako olla niinkuin ei olisi huomannut koko asiaa?

Minulla seisoo useinkin kun olen tyttöystäväni kanssa saunassa. Aina hän ei ole huomaavinaankaan, mutta joskus hän tajuaa tyydyttää minut käsin. Ja mikäs sen hienompaa:). Myöhemmin annan sitten vastapalveluksen...
 
Viimeksi muokattu:
Pera
Alkuperäinen kirjoittaja Päätähti;10343777:
Suurin kiinnostuksen- ja kunnianosoitus mieheltäsi sinua kohtaan on se, kun hän saa erektion sinua katsellessasi.

Voisit palkita miehesi kehumalla erektiota ja hieromalla hänelle vaikkapa käsin hyväilemällä orgasmin.

Mieluummin rasvaat tai saippuoit perseesi ja kumarrut huokailevana ryppyreikääsi levitellen.

JA se huomioimatta jättäminen on todellakin loukkaus. Merkki siitä ettei sinua kiinnosta tai ettet välitä.
 

Yhteistyössä