Seisokki saunassa

  • Viestiketjun aloittaja Tyttis89
  • Ensimmäinen viesti
arska
huh.huh...taitaa poikakaverisi olla tosi pervo kun tollee esittelee kaluaan ...jätä se irstailija tiiä siitä mitä se saatanan runkkari vielä saa päähänsä......oliks sillä muuten minkä kokonen vehje
 
bastussa
tapahtui viime kesänä maalla.
olimme tulleet uuden vaimokkeeni 20v.tyttönsä kanssa maalle etukäteen.
Vaimokkeeni tulisi myöhemmin ja olimme sopineet,että siivoamme mökin ja lämmitämme saunan, ennen hänen tuloaan.
olin lämmittämässä saunaa ja olin pelkissä sortseissa kun sisään tuli ihana, vaaleatukkainen, Johanna bikineissään, kysymään,onko hänen äitinsä jo tullut.Vastasin,että, parin tunnin päästä tulee bussi.
O.K, sanoi Jonna ja oli jo lähdössä pois,kun hän käännähti ja kysyi, voisiko hän jo saunoa.Sanoin, tottakai, otetaan vaan koelöylyt,tietenkin uikkarit päällä.Juttelimme niitä,näitä,kunnes Jonna kysyi,voisinko pestä hänen selkänsä.Tietty,vastasin.Siirryimme pesuhuoneeseen ja saippuoin pehmeän sienen ja ryhdyin hommiin. Johanna seisoi ensin selkä suorana ja minä pesin,tietenkin ilman mitään taka-ajatuksia.Vahingossa osuin bikinien solmukohtaan ja bikinien yläosa tippui lattialle.Jonna naurahti vain ja sanoi, jatka, tuntuu hyvältä.samalla hetkellä kaluni ponnahti täyteen juhlakuntoon löysissä shortseissa ja siirryin hieman eteenpäin kohti Jonnaa.Kaluni osui Jonnan pakaroihin,ensin vahingossa ja sitten jo tahallaan.Jonna huomasi asian,mutta ei sanonut mitään,pyysi vain minua jatkamaan.Hieroin sienellä hänen selkäänsä ja vedin housuni pois jaloistani.Johanna kumartui penkille etukumaraan ja olin jo valmiina tulemaan.Vatkasin kaluani tytön haaraväliin,Jonna sanoi,älä vaan lopeta! Pujotin hänen pienet bikininsä lattialle ja työnsin turpean kaluni hänen tiukkaan,märkään pilluunsa.Aloin naimaan häntä todenteolla,tyttö uikutti,onpa sulla iso kalu,anna Jonnalla kunnolla kyrpää.Tunsin, että nyt tulee,vedin kaluni pois Johannan pillusta,Jonna kääntyi, otti kaluni huuliensa väliin,imi,imi ja imi.Sitten tulin,eka satsi lähti suoraan hänen pitkille vaaleille hiuksille, sitten otsalle, suuhun,kaikkialle ja myös pienille rinnoille.Jonna oli aivan kiimoissaan ja sai myös orkun.Lopuksi hän sanoi,ettei ole koskaan ottanut keltään suihin ja saanut suihkua,siis spermasuihkua.Kiitos, ihanaa, lähdetään uimaan.Siinä se.
 
todellisuus...
tapahtui viime kesänä maalla.
olimme tulleet uuden vaimokkeeni 20v.tyttönsä kanssa maalle etukäteen.
Vaimokkeeni tulisi myöhemmin ja olimme sopineet,että siivoamme mökin ja lämmitämme saunan, ennen hänen tuloaan.
olin lämmittämässä saunaa ja olin pelkissä sortseissa kun sisään tuli ihana, vaaleatukkainen, Johanna bikineissään, kysymään,onko hänen äitinsä jo tullut.Vastasin,että, parin tunnin päästä tulee bussi.
O.K, sanoi Jonna ja oli jo lähdössä pois,kun hän käännähti ja kysyi, voisiko hän jo saunoa.Sanoin, tottakai, otetaan vaan koelöylyt,tietenkin uikkarit päällä.Juttelimme niitä,näitä,kunnes Jonna kysyi,voisinko pestä hänen selkänsä.Tietty,vastasin.Siirryimme pesuhuoneeseen ja saippuoin pehmeän sienen ja ryhdyin hommiin. Johanna seisoi ensin selkä suorana ja minä pesin,tietenkin ilman mitään taka-ajatuksia.Vahingossa osuin bikinien solmukohtaan ja bikinien yläosa tippui lattialle.Jonna naurahti vain ja sanoi, jatka, tuntuu hyvältä.samalla hetkellä kaluni ponnahti täyteen juhlakuntoon löysissä shortseissa ja siirryin hieman eteenpäin kohti Jonnaa.Kaluni osui Jonnan pakaroihin,ensin vahingossa ja sitten jo tahallaan.Jonna huomasi asian,mutta ei sanonut mitään,pyysi vain minua jatkamaan.Hieroin sienellä hänen selkäänsä ja vedin housuni pois jaloistani.Johanna kumartui penkille etukumaraan ja olin jo valmiina tulemaan.Vatkasin kaluani tytön haaraväliin,Jonna sanoi,älä vaan lopeta! Pujotin hänen pienet bikininsä lattialle ja työnsin turpean kaluni hänen tiukkaan,märkään pilluunsa.Aloin naimaan häntä todenteolla,tyttö uikutti,onpa sulla iso kalu,anna Jonnalla kunnolla kyrpää.Tunsin, että nyt tulee,vedin kaluni pois Johannan pillusta,Jonna kääntyi, otti kaluni huuliensa väliin,imi,imi ja imi.Sitten tulin,eka satsi lähti suoraan hänen pitkille vaaleille hiuksille, sitten otsalle, suuhun,kaikkialle ja myös pienille rinnoille.Jonna oli aivan kiimoissaan ja sai myös orkun.Lopuksi hän sanoi,ettei ole koskaan ottanut keltään suihin ja saanut suihkua,siis spermasuihkua.Kiitos, ihanaa, lähdetään uimaan.Siinä se.
Sitten sä heräsit ja huomasit miten olitkin nukahtanut olohuoneen sohvalle ja tullut housuihisi. Sama Johanna oli ottanut kännykällään kuvia nettiin ladattavaksi ja lähti hihitellen pois...
 
Viimeksi muokattu:
Mies 45v.
Tää nyt ei ehkä ihan tälle palstalle kuulu, mutta en parempaakaan paikkaa keksinyt.

Olin saunomassa poikaystäväni kanssa ja hänen kalunsa alkoi seistä. Ei tuntunut poikaystävääni tilanne mitenkään häiritsevän, ei ainakaan mitenkään yrittänyt peitellä tilannetta. Onko yleistä, että miehellä alkaa seisomaan saunassa? Ja kannattaako olla niinkuin ei olisi huomannut koko asiaa?
Minulla rupesi kerran seisomaan kun olin saunassa serkkuni kanssa joka on minua 5vuotta vanhempi. Aluksi nolotti, yritin peitellä asiaa mutta kun serkku meni suihkuun joka oli lasioven takana ja meillä suora näköyhteys toisiimme olin jo niin kiihottunut että en välittänyt vaan runkkasin ja laukesin tosi nopeasti. Seuraavana iltana uudestaan saunaan, ehdotin että serkku käy ensin. Tuumi että mennään yhdessä että ei se mitä eilen näki haitannut häntä, että sattuuhan noita joskus. Menin perässä saunaan ja taas kulli nousi pystyyn, olin niin kiimassa että pyysin saada kosketella hänen rintojaan. Ensin empi mutta suostui, nuolin rintoja ja hyväilin vartaloa josta serkkukin tykkäsi niin että tyydytimme yoisemme käsin. Yritin kyllä tunkea kaluni sen sisään mutta siihen ei suostunut. Nukkumaan mennessä teimme tämän vielä uudestaa yhdyntään ei edelleenkään suostunut mutta sain nuolla hänen pimppiään. On se saunominen ihanaa. Voi johtaa mihin tahansa.
 
Viimeksi muokattu:
Män
Minulla on monta kokemusta saunaseisokista, mutta tässä yksi viime kesältä. Olen 45 vuotias, kaveri 44 ja vaimo 44 vuotias. Oltiin viettämässä viikonloppua kaverini mökillä, kuuma kesäpäivä joten kaikki aika niukasti pukeutuneena. Vaimon rinnat oli aika hyvin nähtävissä isosta kaula-aukosta myös pakarat välillä vilahti. Pienessä kaljahuurussa jossain välissä kaveri tokaisi katsellessaan vaimoani että kyllähän tuotakin on mukava katsella. No ilta tuli ja mentiin kaverin kanssa saunaan ja vaimo perässä, istui meidän väliin ja ei kauaakaan kun kaverin kulli rupes nytkyyn ja nousi täyteen seisokkiin, samalla myös minulla alkoi seisoa. No vaimollakin alkoi tehdä mieli kun levitti vähän reisiä ja nännit rupes nöpöttämään. Vaimon mentyä suohkuun menin perässä saippuoimaan vaimoa ja samalla kuiskasi minulle että panettaa ohan hirveesti. Minä rupesin hyväilemään hänen rintojaan sekä pimppiä ja vaimo niin kovassa kiimassa että oli jo tulossakun samalla kaveri tuli saunasta. Vaimo inisi ja sanoi että nussikaa mua. Raju ehdotus mutta kaikki oltiin dillä hetkellä siinä tilassa että ei emmitty vaan mentiin makkariin. Vaimo selälleen ja minä rupesin nuolemaan pillua kun kaveri taas nussi kiimaista vaimoani suuhun. Hetken kuluttua vaihdettiin paikkokkoja. Kiimasena kun oltiin kaikki ei kavetikaan laittanut edes kortsua kun tunki kyrpänsä vaimooni.Tuo oli niin kiihottavaa että minä laukesin minuutissa vaimon suuhun. Kaveri tuli kans pian ruiskien spermat vatsalle. Vaimon kanssa vielä suudeltiin vaikka olin juuri lastit päästäny hänen suuhun.
 
Aviomies 43
Ei ole tahatonta seisokkia sen jälkeen ollut kun ekan tyttöystävän kanssa ekaa kertaa saunottiim kahdestaan. Aina ei saunaseurana ole ollut ainoastaan se oma kulta.
 
Stondis
Mulla on mukava kokemus kun olen ollut kuntosalin suihkussa ja jo varttuneempi siivooja rouva hoiti tehtäväänsä kun olin pesula ja mulla alkoi kauhea seisokki , pyyhe kaukana ja yritin olla selin . Mutta huomasihan hän tilanteen varmaan nauroi makeasti.
Tosin tilanne toistunut sen jälkeen pari kertaa ja en enää koe sitä kuin mukavana seikkailuna. Kai hänkin tykkää katsoa . Nykyään jos vain tilaisuus en pelkää näyttää seisoi.
 
täti2
Olin nuoremman kundin kanssa samaan aikaan saunassa ja yllätyin kun sillä rupes muna kovettumaan. Olen visskyppinen nainen enkä ajatellut että nuori poika kiihotttus mun isoista riippurinnoista mitä tuijotti välillä. Kun pesin pojan selkää sillä iso muna rupes seisoo kunnolla pystyssä, siinä tuli pestyä munat oikein kunnolla kun seiso ja käytettyä tilaisuus hyväksi. Vaikka oli ikäeroa yli kolkyt vuotta niin poikaa halutti naida kunnolla ja useampaan kertaan. Siitä kehitty pitempikin suhe kun poika halus tulla "saunomaan" usein.
 
Viimeksi muokattu:
täti2
Olin nuoremman kundin kanssa samaan aikaan saunassa ja yllätyin kun sillä rupes muna kovettumaan. Olen visskyppinen nainen enkä ajatellut että nuori poika kiihotttus mun isoista riippurinnoista mitä tuijotti välillä. Kun pesin pojan selkää sillä iso muna rupes seisoo kunnolla pystyssä, siinä tuli pestyä munat oikein kunnolla kun seiso ja käytettyä tilaisuus hyväksi. Vaikka oli ikäeroa yli kolkyt vuotta niin poikaa halutti naida kunnolla ja useampaan kertaan. Siitä kehitty pitempikin suhe kun poika halus tulla "saunomaan" usein.
Minulla samankaltainen kokemus kun siskoni poika tuli kanssani saunaan. Olin silloin 48 vuotias ja tuo poika 24, jo päivällä huomasin että poika katselee minua jatkuvasti ja kun illalla menimme minun ehdotuksesta yhdessä saunaan niin riisuessamme vaatteita huomasin heti että pojalla on täysi seisokki päällä. Yritin olla kuin en huomaisi sitä mutta kun peseydyin siinä pojan edessä hän tuijotti minua koko ajan ja kun käänsin selkäni poika tuli minun taakseni niin että tunsin kulli takamuksessani samalla se tarrasi rinnoistani kiinni ja puristeli niitä rajusti. Sanoin että lopettaisi mutta ooika pyysi saada kosketella minun pimppiä eikä mennyt kuin hetki kun kiihotuin enkä vastustellut vaan harrastimme suuseksiä. Myöhemmin illalla poika tuli minun sänkyyn ja pyysi saada nuolla minua kun pyllistäisin hänelle, suostuin mutta yhtäkki se tunki kullin minun sisään ja sitä en hyväksynyt mutta sanoin että hakisi keittiöstä kurkun niin saisi tyydyttää minut sillä ja ottaisi vielä suihin ja näin tapahtui. Seuraavana kesänä sitten poika otti minut saunassa takaapäin laueten sisääni, tämän jälkeen olen pari kertaa antanut hänen naida minua. Mukavaa on ollut.
 
Viimeksi muokattu:
vieras mies
Minulla samankaltainen kokemus kun siskoni poika tuli kanssani saunaan. Olin silloin 48 vuotias ja tuo poika 24, jo päivällä huomasin että poika katselee minua jatkuvasti ja kun illalla menimme minun ehdotuksesta yhdessä saunaan niin riisuessamme vaatteita huomasin heti että pojalla on täysi seisokki päällä. Yritin olla kuin en huomaisi sitä mutta kun peseydyin siinä pojan edessä hän tuijotti minua koko ajan ja
kun käänsin selkäni poika tuli minun taakseni niin että tunsin kulli takamuksessani samalla se tarrasi rinnoistani kiinni ja puristeli niitä


rajusti. Sanoin että lopettaisi mut ooika pyysi saada kosketella minun pimppiä eikä mennyt kuin hetki kun kiihotuin enkä vastustellut vaan harrastimme suuseksiä. Myöhemmin illalla poika tuli minun sänkyyn ja pyysi saada nuolla minua kun pyllistäisin hänelle, suostuin mutta yhtäkki se tunki kullin minun sisään ja sitä en hyväksynyt mutta sanoin että hakisi keittiöstä kurkun niin saisi tyydyttää minut sillä ja ottaisi vielä suihin ja näin tapahtui. Seuraavana kesänä sitten poika otti minut saunassa takaapäin laueten sisääni, tämän jälkeen olen pari kertaa antanut hänen naida minua. Mukavaa on ollut.
Minä nuorena miehenä ollessani n.20v kävin usein tätini mökillä kun tiesin hänen olevan siellä yksin. Oli kiihottavaa katsella kesäisin kun liikkui vähissä vaatteissa. Kun täti kävi saunassa kurkin aina salaa ja runkkasin. Sitten kävin rohkeammaksi ja menin mukaan saunaan, aluksi nolotti kun kiihotuin mutta sit tarpeeksi kiimasessa tilassa en välittänyt vaan päinvastoin yritin olla niin että varmasti näkee kun minulla seisoo. Tätini käytti aina saunan jälkeen semmoista läpinäkyvää yöpaitaa ei hänellä ollut housuja ja se sai minut semmosee kiimaan että kulli oli aina koko illan pystyssä. Kun täti riisui mennessään nukkuun niin odoti kun nukahti ja otin varovasti sen päältä peiton pois, katselin sitä ja tyydytin itseni. Kerran sitten tein niin kun täti oli lähtenyt saunasta ja minä jäin sinne pukuhuoneeseen niin haistelin sen pikkareita ja ruiskin spermat niihin. Tämä nolotti kun täti haki ne samana iltana pesuun ja tokaisi ääneen että mitäs näissä on. Myöhemmin tein myös sitä että runkkasin jossain muka salaa mutta niin että tätini pystyi sen näkemään, laukeamisen jälkeen aina hävetti tuo teko mutta jatkoin sitä parin kesän ajan siitä huolimatta.
 
Viimeksi muokattu:
Tätinä
Minä nuorena miehenä ollessani n.20v kävin usein tätini mökillä kun tiesin hänen olevan siellä yksin. Oli kiihottavaa katsella kesäisin kun liikkui vähissä vaatteissa. Kun täti kävi saunassa kurkin aina salaa ja runkkasin. Sitten kävin rohkeammaksi ja menin mukaan saunaan, aluksi nolotti kun kiihotuin mutta sit tarpeeksi kiimasessa tilassa en välittänyt vaan päinvastoin yritin olla niin että varmasti näkee kun minulla seisoo. Tätini käytti aina saunan jälkeen semmoista läpinäkyvää yöpaitaa ei hänellä ollut housuja ja se sai minut semmosee kiimaan että kulli oli aina koko illan pystyssä. Kun täti riisui mennessään nukkuun niin odoti kun nukahti ja otin varovasti sen päältä peiton pois, katselin sitä ja tyydytin itseni. Kerran sitten tein niin kun täti oli lähtenyt saunasta ja minä jäin sinne pukuhuoneeseen niin haistelin sen pikkareita ja ruiskin spermat niihin. Tämä nolotti kun täti haki ne samana iltana pesuun ja tokaisi ääneen että mitäs näissä on. Myöhemmin tein myös sitä että runkkasin jossain muka salaa mutta niin että tätini pystyi sen näkemään, laukeamisen jälkeen aina hävetti tuo teko mutta jatkoin sitä parin kesän ajan siitä huolimatta.
Minun siskon poika käy myös minun mökillä kurkkimassa kun otan aurinkoa ja tulee monesti silloin kylään kun menen tai olen jo saunassa. Istuu terassilla aina odottamassa kun tulen saunasta vilvoittelemaan. Teen sen aina alasti. Aluksi en pitänyt siitä että katselee minua kulli pullottaen housuissa mutta kumma kyllä se rupesi kiihottamaan minua. Kerran kun näin että poika kurkki ikkunasta saunatuvan sisään tein jotain mitä itsekin hämmästelin. Otin laatikosta hieromasauvan ja rupesin tyydyttämään itseäni pojan katsellessa ikkunan takana. Myöhemmin tuli kahville niin kuin ei olisi muka ollut käynyt kurkkimassa, minua kiihotti ajatus siitä että poika katseli minua noin 30 vuotta vanhempaa naista ja runkkasi samalla. Pyysinkin sitä seuraavana iltana tulemaan mökille grillaan ja saunomaan. Kun mentiin saunaan poika oli aluksi tosi jännittynyt ja sitten vielä nolostu kun kysyin että pitääkö näkemästään kun käy usein kurkkimassa minua. Parin vilvoittelun ja muutaman oluen jälkeen poika sit rentoutui kun rupesi muna vähän seisomaan, yritti peitellä sitä mutta sanoin että älä suotta ei siinä ole mitään noloa. Saunatupaan mentyämme sanoin sille että saa katsella nyt ihan reilusti lähempää kun tyydytän itseni sauvalla, ehdoksi laitoin että saan ottaa siltä samalla suihin ja poika suostui mutta laukesi alle minuutissa. Pyysin että hän jatkaa sauvan käyttöä ja hetken kuluttua minäkin laukesin. Mukava saunareissu.
 
Viimeksi muokattu:
mies
Minulla ainakin rupee seisomaan melkein aina jos saunassa on joku muu nainen kun vaimo, aivan sama onko sukua vai ei seksi vaan mielessä ja kulli jöpöttää pystyssä. Aluksi aina nolotti mutta nykyään ei enkä yritä asiaa peitellä. Olen tuon seisokin takia myös saanut vierasta naista ja nussinut jopa serkkuani saunassa ja hän teki aloitteen.
 
kaisa
Moi! Minulla myös kokemusta miehen seisokista saunassa ja käytin kyllä sen hyväksi. Olin tuolloin 47 vuotias ja tämä mies 18 vuotias poikani kaveri. Tilanne alkoi niin että tämä mies tuli meille kaljottelemaan poikani kanssa ja olin itse pukeutunut mekkoon joka paljasti muotoni varsin hyvin. Rintani ovat kokoa E ja peppuni on aika pyöreä. Pitkin iltaa tämä kaveri silmäili minua ja se tuntui varsin mukavalta. Jossain vaiheessa kun poikani meni ulos tupakalle niin menin vessaa ja jätin oven auki jotta tämä kaveri näkee sinne, olin varsin kiihottunut. Myöhemmin poikani tyttöystävä tuli häntä hakemaan ja hän lähti tämän matkaan ja kaveri teki lähtöä muualle, sanoin että käy nyt saunassa kun sen lämmititte. Nuorimies menikin saunaan ja minä rohkenin mennä perässä, riisuiduin ja avasin saunan oven, kysyin että sopiiko että tulen myös saunaan. Mies vähän hämillään mutta sanoi että kyllä se käy. Kun mentiin vilvoittelemaan minä alasti miehellä pyyhe ympärillä, olin tässä vaiheessa jo aivan valmis ja kiihotti katsella kun miehellä rupesi pyyhe kohoamaan. Mentiin takaisin saunaan ja tilanne rauhoittu hetkeksi mutta pesulle mentäessä en voinut enää pitää näppejäni irti mihestä vaan pyysi saada pestä tämän selän ja käteni oli kohta kalussa kiinni. Mies kääntyi suuteli ja puristeli rintojani, ohjasin hänen käden alapäähäni ja hän työnsi sormen välittömästi sisääni. Hetken hyväiltyämme toisiamme mies kysyi voisinko nuolla hänen kalua kun ei ole ikinä saanut suihinottoa, tein sen mielelläni ja ei mennyt kauaa kun nuorukainen laukesi suuhuni. Peseydyimme ja menimme olkkariin, sanoin miehelle että minä haluan että nussit minua ja nuolin miehen kalun pystyyn, menin syliin asettaen kalun sisääni samalla itse hieroun klitoristani, mies laukesi taas äkkiä mutta myös minä ehdin saada orgasmin. Tavattiin sitten pari kertaa vielä näissä merkeissä myöhemmin.
 
Taina 72
Kai tuo on yleistä että miehillä rupeaa seisomaan saunassa. Minulla useampia kokemuksia tästä, miehelläni alkaa usein seisomaan kun olemme saunassa ja olen ollut mieheni kaverin kanssa myös joskus saunassa niin kyllä hänelläkin oli kulli pystyssä saunoessamme, yritti kyllä peitellä sitä että en huomaisi. Mieheni ei sitä ikinä peittele ja kerran oltiin saunassa minä, mieheni ja ystävättäreni niin miehellä alkoi taas seisomaan, minusta ensin nolo tilanne miehestäni kai ei kun ei yrittänyt asiaa piilotella. Kun me naiset mentiin suihkun puolelle huomasin kun mieheni runkkasi saunassa ja tämän yritti tehdä salaa mutta mietin että kun minä näin tämän niin varmasti ystävänikin sen huomasi.
 
erja
Kai tuo on yleistä että miehillä rupeaa seisomaan saunassa. Minulla useampia kokemuksia tästä, miehelläni alkaa usein seisomaan kun olemme saunassa ja olen ollut mieheni kaverin kanssa myös joskus saunassa niin kyllä hänelläkin oli kulli pystyssä saunoessamme, yritti kyllä peitellä sitä että en huomaisi. Mieheni ei sitä ikinä peittele ja kerran oltiin saunassa minä, mieheni ja ystävättäreni niin miehellä alkoi taas seisomaan, minusta ensin nolo tilanne miehestäni kai ei kun ei yrittänyt asiaa piilotella. Kun me naiset mentiin suihkun puolelle huomasin kun mieheni runkkasi saunassa ja tämän yritti tehdä salaa mutta mietin että kun minä näin tämän niin varmasti ystävänikin sen huomasi.
Minun kokemus mihen seisokista saunassa on kun oltiin siskoni mökillä hänen miehensä ja minun 20vuotiaan tyttären kanssa. Oli lämmin kesäpäivä ja kaikki otimme aurinkoa ja kävimme uimassa, tytölläni oli valkoiset bikinit ja nännit sekä karvoitus näkyi läpi uinnin jälkeen niin huomasin miten tuo mies silmäili tyttöäni ja myös tietenkin minua sekä vaimoaan. Ei voinut olla huomaamatta hänen uimahousuissa pullottavaa vehjettä. Illalla tyttöni lähti mökiltä pois ja me muut mentiin sitten saunaan, jo pukuhuoneessa miehellä alkoi vehje näyttään jäykistymisen merkkejä kun riisuimme vaatteita. Saunassa mies istui nurkassa ja minä hänen vieressä, ajattelin miltä siskosta tuntuu tuo kun hänen miehellä on seisokki päällä saunassa kun minäkin olen siellä. Siskon lähdettyä pesulle mies ei yrittänyt edes peitellä seisokkiaan vaan istui jalat levällään ja katseli minua. Olin vaivautunut mutta en kumminkaan voinut olla katselematta hänen penistään ja näin kuinka kullin päässä oli ns. touhutippa. Tämä tilanne oli vaikea, olisin halunnut koskettaa tuota penistä ja ajatukset lähti lentoon niin että paikkani kostuiva. Minä menin seuraavana suihkuun ja kun saunasta näkee suihkunpuolelle ja olin kiihottunut niin en voinut olla vähän keikistelemättä ja hyväilemättä itseäni. Mies tuli sitten suihkun puolelle kun saippuoin itseäni, tunsin katseen selässäni ja kun käännyin niin näin tämän runkkaava ja samalla tältä lensi spetmat lattialle. Oli kiihottava näky ja olisin halunnut tuota penistä nuolla ja ottaa sisääni mutta en voinut sitä tehdä vaan hymyilin hänelle kuin merkiksi että hyväksyin hänen tekonsa runkata minun nähden.
 
Viimeksi muokattu:
Mervi
Minä olin näin aikuisena serkkunipojan kanssa saunassa, oli kiihottavaa nähdä miten itseäni nuoremmalla miehellä alkoi seisoa kun katseli minua saunassa. Autoin kyllä asiassa niin että pukuhuoneessakin pyllistin niin että tämä näki miltä näytän takaapäin. Minä olen hoikka pienirintainen mutta nännini ovat kookkaat ja erottuu yleensä paidankin läpi, myös häpykumpu on normaalia suurempi. Saunassa miehen oli vaikea olla kun yritti peittää tilaansa. Minä olin myös kiihottunut ja lähdinkin ensin saunasta ja tyydytin itseni terassilla. Olipa serkkunikin tyydyttänyt itsensä, huomasin kun kävin pukuhuoneessa hakemassa rintaliivini että lattialla oli spermaa. Toivon että joskus jompikumpi meistä uskaltaa tehdä aloitteen jotta voisimme nauttia toisistamme kunnolla. Minä niin haluaisin tuon paksun suonikkaan kullin suuhun ja pilluuni. Ihmettelen miestä että ei ole yrittänyt päästä panolle kun kumminkin usein on kalu pystyssä ja tiedän sen katselevan minua esim. Kun otan aurinkoa. Salaa sit runkkaa aina jossain. Kerran vuosia sitten ruiskinut spermat minun alushousuihin jotka oli pesuhuoneessa.
 
mökillä seisoi
Moi! Oltiin viime kesänä mökillä vaimoni ja sen siskon kanssa joka on minun ikäinen 45 vuotias nainen. Perjantaina kävin kalassa kuten normaalisti ja katselin kiikareilla kun naiset tuli saunasta uimaan, hyvin on samasta muotista siskokset tehty. Vaimollani hieman isommat rinnat mutta muuten samasta puusta veistetty. Lauantaina vaimo joutui sitten iltapäivällä lähtemään töihin ja jäimme kaksin mökille. Vaimon sisko laittoi sitten bikinit päälle ja meni ottamaan aurinkoa, hetken kuluttua riisui yläosan pois vaikka minä istuin terassilla hänen lähellä. Päivä meni siinä häntä katsellessa ja olutta juodessa. Illalla laitoin saunaan tulet ja kysyin häneltä että viitsitkö käyttää minua kaupassa sillä aikaa kun sauna lämpiää ja tottakai suostui. Näin kun hän riisui bikinit ja vaihtoi vaatteet. Tultiin kaupalta ja sauna oli jo lämmin niin sanoin että eiköhän mennä saunaan niin vastaus oli yllättävä kun sanoi että mennään vaan. Ajattelin että haluaa mennä yksin vallankin kun ei ollut yhtään humalassa että ois rohkeampi. Katselin kun riisui vaatteita ja kun oli pelkät pikkarit jalassa niin olin jo kiihottunut kun arvuuttelin minkänäkönen pillu hänellä on. Oli semmoinen isohäpykumpu kuten arvelin eikä karvoitusta ollu ajeltu. Sanoi sit mulle että mitäs katselet, vaatteet pois ja saunaan. Vähän kiusallinen olo kun kyrpä täydessä seisokissa. No ei onneksi koko ajan katsellut minua kun riisuin mutta kun menin saunaan niin ei seisokkia voinu peittää, mutta en oikein halunnutkaan kun näytti pitävä näkemästään. Saunassa ei ole erikseen pesutilaa vaan peseydytään saunassa ja kun minä menin ensin pesulle kasvot juuri ylälauteen korkeudella häneen päin niin hän avasi reidet että näen hänen pillunsa. Kyrpä pystyssä pesin itseäni samalla häntä katsellen ja kun tein lähtöä sanoi että odota vähän saat pestä mun selän. Saippuoin selän ja pesin sitä sienellä, sitten hän työnsi persettä minuun päin niin että osui kyrpääni ja sanoi kiitti. Minä oli sisällä pyyhe lanteilla ja edelleen seisoi kun hän tuli saunasta myös pyyhe ympärillä. Otti sitten pyyhkeen pois ja kuivaili hiuksiaan siinä minun edessä. Tunsin kun terskanpää kostui ja samalla istui minun viereen, otti kädestäni kiinni ja vei sen pillulle sanoen että kokeile, kyllä munkin rupes tekeen saunassa mieli. Sitten ei tarvinnut enää ujostella vaan työnsin hänet selälleen, aloin kouria rintoja ja hyväillä reisiä. Kauaa en malttanut leikkiä vaan hivuttauduin alas ja rupesin nuolemaan tuota kosteaa pillua. Kohta kysyi että miten haluat ja sanoin että takaapäin. Tuo pillu näytti takaspäin niin upealta, en ole noin herkullisen näköistä ennen nähnyt. Nuolin vielä hetken kun hän pyllisti ja sitten oli pakko jo työntää sisään. Ihana pillu sanoin ennen kun laukesi sisään ja pillu lihakset puristi kyrpää niin että sattui vähän. Hetken kun huilasin hän rupesi nuolemaan kullia ja sanoi että nyt mä haluun pidempään ja tuli mun päälle ratsastaen siinä kunnes sai. Minä en vielä lauennut mutta otti sitten kyrpäni suuhun imien ja nuollen sitä ja kohta laukesin. Ei olla kaksin ikävä kyllä päästy tuon jäljeen mökkeileen mutta joskus vielä varmasti tulee tilaisuus. Laittelee muuten minulle välillä alastonkuvia itsestään vietinä. Pukeutuu myös tosi paljastavasti välillä kun käy meillä.
 
vaimoke
Minä, ystävättäreni, siskoni ja mieheni mentiin kerran porukalla saunaan. Huomasin miten mieheni katseli meitä kaikkia naisia ja huomasin kun kyrpä alkoi nousta pystyyn. Minua tuo nolotti ja kyllä sen huomasi muutkin. Ystävätär meni ensin suihkuun, sitten menin minä ja siskoni yhtäaikaa niin katsoin saunan puolelle ja huomasin kuinka mieheni siellä veteli esinahkaa edes takaisin. Pakko oli siskon tuo myös nähdä, minua hävetti mieheni puolesta. Myöhemmin sanoin että mitä hän oikein ajatteli kun muna pystyssä oli meidän kanssa saunassa ja vielä tyydytti itseään siellä. Vastasi et itsehän pyysit mukaan saunaan ja että rupee se haluttaan ketä tahansa miestä kun kolmen naisen kanssa pääsee saunaan ja itsetyydyttämiseen sanoi että luuli että ei huomattu.
 
Tarja
Olen ollut mieheni ja sen kaverin kanssa saunassa ja täytyy myöntää että vaikka en saunassa yleensä kiihotu mutta kun näin tuon kaverin kyrvän niin rupesi tekemään mieli ja alkoi kyllä miehilläkin kun vähän autoin käytökselläni sitä. Meillä on lauteet kahdella seinällä saunaa ja istuin mieheni kanssa kaveria vastapäätä, nostin jalat koukkuun lauteelle niin että kaveri näki pilluni. Menin myös pesuhuoneeseen yhtäaikaa hänen kanssa ja pesin varpaat pyllistäen häneen päin, miehellä rupesi seisomaan ja saippuoin rintani vielä hänen katsellessa. Hän poistui ennen minua ja kun mieheni tuli löylystä nuolin hänen kullin seisomaan ja sitten mies meni saunajakkaralle ja istuin syliin. Hetken päästä mies laukesi ja hoiteli minut vielä sitten käsin tyydyttäen.
 

Yhteistyössä