Hae Anna&Ellit-sivustolta

Seksi ja yliluonnolliset kokemukset

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä tämänimi, 25.06.2011.

1. tämänimi Vierailija

......

2. ei tuu tauteja Vierailija

Siis vain telepaattinen yhteys. Todellista turvaseksiä kun ei ole kontaktia.

3. Noh Vierailija

ongelmana, etten tiedä kehen kohdistaisin tämän telepaattisen yhteyden, kun ketään ei ole, kehen kohdistaisin.

Olet onnekas nimimerkki "tämänimi", kun sinulla on henkilö, johon sinulla on telepaattinen yhteys, joka syntyi seksin aikana.

Mutta eikö tämä yhteys syntynyt välillänne muuna aikana? Kuten minun kohdallani syntyy kaiken aikaa. Ihmisten välillä jokapäiväisessä vuorovaikutuksessa!

Meitä on kaikenlaisia ihmisiä eri elämäntilanteissa; vanhoja ja nuoria, masentuneita ja pirteitä, homoja ja heteroita. Kaikenlaisia ihmisiä, joiden kohtalot ja kokemukset eivät mene standardien mukaan.

Viestisi on kaukaa haettu, vaikka kirjoitit sen Juhannuksen aikaan! Viestisi oli: Kertokaa seksiin liittyvistä yliluonnollisista kokemuksista.

Luulen, että suurin osa ihmisistä puurtaa tavanomaista seksiä puolisonsa tai tilapäisen tuttavuuden kanssa, eikä siinä tunneta telepaattista yhteyttä.

Tosin, jos olet kokenut jotain tavallisen seksin ylittävän, telepaattisen kokemuksen, jaa kokemuksesi mieluusti kaikkien meidän lukijoiden kesken.

4. original alte Se aito ja alkuperäinen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ööö.. eikös tää ketju kuuluisi Ellien seksipalstalle?
    Tosin tiedän naisia jotka vopi kiihoittuneessa tilassa, saada orkut pelkästään ajattelemalla kiihoittavaa ja koettua seksiaktia.

5. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    0
    Naisten orgasmi on myytti.

6. original alte Se aito ja alkuperäinen

Saadut tykkäykset:
    0
    Meinootko noin?

Paras antaa orgasmikykyisten naisten itsensä vastata!

7. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    0
    Niinkuin sanoin, naisten orgasmi on myytti, joten orgasmikykyisiä naisia ei ole olemassakaan.

8. Anonyymi Vierailija

Ei pidä paikkaansa

Tv: orgasmikykyinen nainen

Heh, jospa siihen tarvitaan mieheltä taitoa???? ;D

9. oottekos puutteessa Vierailija

Parasta seksiä on ns. kosminen seksi joka ei itseasiassa ole edes seksiä vaan pysyvä ekstaasitila aivoissa.

10. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    0
    Todista, että olet joskus saanut orgasmin. Meillä miehillä se on helppoa, kun hepin kusirei'ästä tule vaaleahkoa nestettä n. ruokalusikallinen, olemme saanet orgasmin.

Evoluution kannalta naisen orgasmi on turha. Lisääntymiseen riittää se, että mies laukeaa.

11. KH Vierailija

Sivaltaja haluaa naisen James Randin luo todistamaan orgasmin. Sitten kun nainen saa orgasmin, niin Randi sanoo: Näyttelit, en usko.

12. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    0
    Ja missähän viestissä minä olen halunnut Randin paikalle? Ja Randihan on homo, tuskin häntä naisen orgasmit kiinnostavat.

Koska jo KH provosoitui, niin myönnän jo tässä vaiheessa, että väittämäni naisen orgasmin myyttisyydestä oli provo. Itse en ole koskaan (tietääkseni) saanut naista orgasmiin, mutta ei se haittaa. Olen siitä huolimatta elänyt naisen kanssa suhteessa melkein kymmenen vuotta.

Naisia ei oikeasti kiinnosta orgasmi, vaan se, onko mies miellyttävä. Naiset pitävät siitä, että heitä halaillaan ja suukotellaan - ilman kieltä. Yhdynnän aikana miehen pitää olla hellä ja toimia hitaasti, naiset pitävät pitkästä esileikistä, jonka aikana miehen kannattaa...

Jaa, tämähän olikin "yliluonnolliset ilmiöt"-palsta, joten lopetan tähän.

13. lisalisa Vierailija

ja lisää provoa pukkaa...

14. no niin Vierailija

Jutut täällä vaan paranee. Kohta pitää olla tieetellinen tutkimus että on saanut orgasmin ja miten sen sitten todistat. Ei ole helppoa tiedeuskovaisten vaimoilla ;)

15. Vesimies -70

Saadut tykkäykset:
    26
    Miks yleensä kenenkään täällä pitäisi todistaa saaneensa orgasmin?

16. no niin Vierailija

Ei voisi vähempää kiinnostaa. Mutta Sivaltajaa varmasti harmittaa se ettei ole saaanut tuotettua naiselleen orgasmia kymmeneen vuoteen. Mistähän sekin johtuu.

17. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    0
    Ei harmita yhtään, minulle riittää että itse saan orgasmin.

18. niin no Vierailija

ahh, olet niin itseriittoinen!

19. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    0
    Niin olen.

20. yrsy Vierailija

Et ilmeisestikään ole kokenut oikeaa orgasmia, kun koet, että pelkkä laukeaminen, ejakulattio on sitä.

21. yrsy Vierailija

po. ejakulaatio

22. ........... Vierailija

tää oli hauska.
    juu, siltä se vaikuttaa, että sivaltaja on söheltäjä, eikä oo itekää saanut orgasmii vaan pelkän egulaation.

23. voe ei Vierailija

Tajuaakohan tuo Sivaltaja miten tyhmäksi ja naurettavaksi miehenä se itsensä täällä tekee. Ei kannata puhua asioista, joista ei tiedä, tunne tai osaa. Sääliksi käy sitä muijaa, joka on ollut vaan panopuuna itsekkäälle ihmiselle. Aivan järjettömiä lotkautuksia ja tunnevammaa.

24. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    0
    Ironia ? Wikipedia

25. Huumoria peliin Vierailija

Heh, kukahan se nyt tekikään itsensä tyhmäks ja naurettavaks? Siinä sulle hetkeksi mietittävää.

Jaa tämä sivu