Seksiä aamulla

  • Viestiketjun aloittaja Mira
  • Ensimmäinen viesti
Mira
Onko outoa,että aamuseksi on minusta parasta...Varsinkin jos mies herättää oikealla tavalla...Ja haluan harrastaa seksiä nykyään vain aamuisin,muulloin ei tule samanlaisia tuntemuksia...
 
xx
Minulle kelpaa aamulla ja päivällä ja illalla. Eikä tarvitse miehen herättää oikealla tavalla, kunhan vaan ylipäätään suostuu.
Joskus mietin, että loppuisiko se halu jos saisin aina kun haluan. No, se oli ihan hypoteettinen kysymys.
 
Emma
No ei tod. outoa. Nykyisen kumppanin kanssa haluan aamulla, päivällä ja illalla, mutta eniten aamulla - olen aina muutenkin ollut tässä asiassa aamuihminen. Jos on aamu ja olen päällä = 99.9% orgasmivarmuus.
 
Kojamo
Mä herätän muijan joskus niin että kun hän nukkuu niin alan jäykällä jolulla hiljaa työntelemään aamukosteeseen riemuliiteriin ,pikkuhiljaa aina työntöä syventäen siinä on kiva huomata kun se alkaa kostua ja kostua ja kohta kuuluu jo pientä huohotusta ja vaikerrusta kun muija heräilee,ja sit eikun vauhtiin ja aamuorgut ennen töihin lähtöä , paras aamiainen.
 
Emma
niin just... voi olla joku hormoonijuttu myös, eix hormoonimäärät oo suurempia aamuisin?

ex-miehen kanssa meillä oli tosin rytmit päinvastaset, se ei missään tapauksessa ois sextaillu aamuisin. No loppu on sit historiaa!

sinänsä mulle käy millon vaan (siis tämän nykyisen kanssa), melkeen miten vaan, mut aamu=paras! Aamu+päällä, en tajuu mikä siinä on, orkkuja saa pidätellä et mies ehtii mukaan... Toisaalta aamupano helpottaa sit päivän muita panoja kun ei oo samanlaisia paineita saamisesta ;-)
 
Ninni
Nyt jonkin aikaa sinkkuna olleena, kun ""seksiä"" voi harrastaa milloin itse haluaa, on aamut useesti se oikea aika mullakin. Olen miettinyt että miksi ihmeessä, mutta ei kai auta kun mennä halujen mukana. Ja tänäänkin on jo pariin otteeseen kehuttu ""pirteätä ja energistä"" olemusta!!
 
Kalat-68
Yötä... Oli tällainen mielenkiintoinen aihe jäänyt unholaan (ainakin minusta), koska olen aamulla parhaimmillani kalu seisoo kun Pisantorni kovana ja kallellaan... Olisi ihana aamuherätys, kun ihminen, joka tykkää ottaa aamupalan suoraan tuubista... Tulisi ja antaisi ensin puuhoitoa ja sen jälkeen kääntyisi istumaan kasvoilleni ja nuolettaisi märkää pillua kasvojani vasten ottaen itselleen orgasmin ja tämän jälkeen ottaisi kivuliaan kovana sykkivän kullini sisäänsä ja ottaisi lastini orgasmin kera...
 
Viljo
Kyllä se minustakin on aamusta parasta, eikä lainkaan outoa. Naapurin mies kun lähtee tuntia minua aiemmin töihin, niin meillä on sitten naapurin pikkurouvan kanssa se tunti aikaa aamusta siinä; muilloin, esim. ruokatunnilla, se on vaan sellaista ""työntö-veto-ravistus"" -homaa.
Kyllä seksi siis aamulla on parasta.
Naapurin pikkurouvankin mielestä.
 
Xy
Luonnollista tai ei, mutta vaimoni ei syty aamuisin ollenkaan. Joskus kun omat paineet ovat kovat, niin pikapanoja kyllä tehdään, mutta ne ovat vain lähinnä minulle paineenpurkua. Vaimoni on aina ollut ilta ja yöihminen. Siksi olen monesti ottanut illalla pienet nokoset, niin on veitikka ollut virkeä ja kestävä sitten alkuyöstä.
 
nainen
Meillä mies lähtee aamuisin aikaisemmin töihin kuin minä.
Olen aamu-uninen ja hän usein aamuisin taas erityisen halukas.. Vaikka olen lähes unessa, annan hänen tyhjentää itsensä minuun, jotta saa paineensa purettua. Pakko myöntää että hänen elimensä aamuisin tuntuu erityisen kovalta .
 
nainen
Yleensdä nukun kyljelläni, mies tulee peittoni alle ja nostaa yöpaitulini helman lantioni päältä ja hitaasti työntyy sisääni.Olen siis kyljelläni. Joskus tuntuyu kipeältä kun en ole kunnolla kastunut ja uloimmathäpyhuulet työntyvät mukana kuivina.
 
justus
joo kyllä varmaan tuntuu kipeältä. sano sille äijälle,että aina ensin pieni hieronta,vaikka vähän nopeampikin olisi paikallaan varsinkin näin aamutuimaan. eiku sormet myös käyttöön,eikä pelkkä pippeli.
 

Yhteistyössä