Sex tarinoita

  • Viestiketjun aloittaja Innokas sex lukija!
  • Ensimmäinen viesti
Arkistoista löytyi
On kaunis heinäkuinen lauantai-ilta. Laineet liplattavat Rönnin huvikeskuksen rantaan. Olen lähtenyt kesäloman alun kunniaksi lavatansseihin. Kiertelen rannassa ihaillen kaunista suomalaista järvimaisemaa. Linnut laulavat ja ilma on ihanan lämmin. Ilma tuoksuu raikkaalta ja kevyt tuulenvire virkistää mukavasti. Tämä on ehdottomasti parasta aikaa vuodesta, totean mielessäni.

Kävelen venelaiturin päähän ja istahdan penkille. Lavalta kantautuu korviini vauhdikas humppasävelmä ""Mahtava peräsin ja pulleat purjeet"". Tykkään tanssia humppaa ja kaikenlaista muutakin perinteistä tanssimusiikkia. Lavatansseissa pääsee mukavasti tutustumaan vastakkaiseen sukupuoleen ilman turhia paineita.

Siinä istuskellessani laiturille rantautuu hytillinen moottorivene, josta nousee ylös kaksi naista. Ensimmäinen naisista on ehkä noin nelikymppinen, tummahiuksinen kaunotar, pukeutuneena perinteiseen tanssiasuun, eli kesäiseen kukkamekkoon. Toinen naisista on ehkä 10 vuotta nuorempi vaaleaverikkö ja hänellä on yllään musta vartalonmyötäinen hyvin lyhyt mekko. Molemmat naiset ovat erittäin edustavan näköisiä ja väkisinkin tulen katselleeksi heitä aika pitkään. Vanhempi nainen huomaa katseeni ja iskee minulle hymyillen silmää. Nolostun hieman, mutta hymyilen takaisin.

Naiset lähtevät kävelemään kohti lavaa. Minä nautin vielä hetken kauniista säästä ja lähden sitten pikkuhiljaa hipsimään tanssipaikan suuntaan. Poikkean ennen lavalle menoa baarissa ja juon oluen. Huomaan yllättäen vanhan kaverini istumassa baarin perällä. Menen hänen juttusilleen ja tarinoin siinä hetken.

Lähdemme lopulta kaverin kanssa yhtä matkaa tanssilavalle. Näyttää olevan naistenhaku menossa. Nopea jive pauhaa esiintymislavalta viimeisiä tahteja. Asetumme miesten riviin tyrkylle ja jäämme odottamaan kappaleen loppua. Onneksemme kappale loppuu pian ja näköjään se on vieläpä jiveparin jälkimmäinen kappale, joten tanssiparin vaihto on edessä.

Hivuttaudun miesporukan keulille ja odotan jännittyneenä, josko joku nainen hakisi. Hetken kuluttua eteeni astelee nainen, jonka näin aikaisemmin nousevan veneestä. Hän on heistä se kukkamekkoinen. Hän tarjoaa kättään ja nyökkää minulle sanoen samalla jotakin. En saa selvää, mutta tiedän mistä on kyse. Tarraan hänen käteensä ja lähden kävelemään kohti tanssilattiaa.

Foksi alkaa soida. Asetumme tanssiasentoon ja nainen toteaa, että tulithan sinä lopulta. Hän oli kuulemma ehtinyt jo kaipailla minua. Huvittuneena kertoilen, että näin matkan varrella hyvän ystäväni ja jäin juttelemaan. Nainen vastaa siihen, että hyvä juttu, nyt hänen ystävälleenkin on mies valmiina. Minua naurattaa, mutta samalla mielessäni käy kiimainen ajatus kimppakivasta kaverini ja näiden upeiden naisten kanssa.

Tanssin aikana tulen näyttäneeksi naiselle kuka kaverini on, ja hän selvästi ilahtuu huomatessaan kaverini komeaksi mieheksi. Tanssiparin jälkeen saattelen naisen paikalleen ja hän hakeekin seuraavaksi kaveriani. Minä puolestani pääsen tällä kertaa sen veneestä nousseen nuoremman naisen tanssittajaksi. Hän on selvästi vähemmän räväkkä puheissaan, mutta keskustelumme sujuu luontevasti kuten tanssikin.

Ilta sujuu mukavasti ja jotenkin homma ajautuu sellaiseksi, että minä tanssin pääasiassa tämän nuoremman naisen kanssa ja kaverini hänen ystävänsä kanssa. Välillä vaihdamme toisinpäin, mutta jotenkin viihdyn paremmin tämän nuoremman kanssa ja kaverillani puolestaan synkkaa paremmin hänen ystävänsä kanssa. Jossakin vaiheessa tanssikaverini esittäytyy Marianneksi, ja saan myös tietää, että hänen kukkamekkoisen ystävänsä nimi on Jaana.

Yhden tanssin aikana innostun puristamaan Mariannea kunnolla itseäni vasten ja huomaan samalla, että jotakin puristuu väliimme. Pikkuveitikkanihan se siellä pullistelee uhmakkaasti. Tanssiparini huomaa kiihottumiseni ja päättää vähän kiusata minua. Hän puristuu tiukemmin minua vasten ja pyörittää lantiotaan paisunutta kaluani vasten. Minut valtaa lähes tuskainen himo tätä naista kohtaan.

Käymme välillä porukalla baarin puolella juomassa oluet ja siiderit ja jutustelemme niitä näitä. Jossakin vaiheessa lähden kävelemään rannalle Mariannen kanssa. Hän haluaa esitellä minulle venettä. Menemme sisälle veneeseen ja hän näyttää minulle sieltä kaikki oleelliset paikat. Eipä siellä mitään mahdottomia tiloja ole, keulassa on pieni hyttikoppero, sisältäen makuulaverin, jossa voi ehkä 3 henkeä nukkua mukavasti, ja sen perässä on ohjaamo. Takana on säilytystilaa ja moottori.

Istahdamme makuupaikalle ja katsomme toisiamme. Nainen on todella kaunis. En voi itselleni mitään, hivuttaudun lähemmäksi ja suutelen häntä. Hän ei vastustele, päinvastoin innostuu suutelemaan minua takaisin erittäin halukkaasti. Syleilemme toisiamme ja jatkamme suutelua. Hän alkaa avata paitani nappeja. Haluan naista valtavasti.

Pian olemme molemmat täysin alasti ja kieriskelemme makuualustalla toisistamme nauttien. Hyväilen upean naisen suloisia rintoja, joiden nännit sojottavat mukavasti kovettuneina. Imaisen toisen nännin suuhuni ja pyörittelen kieltäni sen ympärillä. Marianne huokailee hiljaa. Suutelen naisen hentoa kaulaa ja näykkäisen sitä välillä varovasti hampaillani. Hän on niin ihanan hauraan ja tyttömäisen oloinen.

Käteni ajautuu naisen jalkojen väliin ja sormeni hakeutuvat klitorikselle. Suutelen Mariannen korvanlehteä samalla kun tunnustelen kuinka klitoris on turvonnut ihanasti. Sormeni hakeutuu alemmaksi ja huomaan pian, että nainen on vähintään yhtä kiihottunut tilanteesta kuin itse olen. Nainen on niin kostea, että sormeni uppoavat hänen sisälleen miltei vahingossa. Liikuttelen paria sormea hänen emättimessään ja pyörittelen samalla peukaloa hänen klitoriksensa päällä. Ääntelystä ja vartalon liikkeistä päätellen hän pitää siitä.

Tunnen kuinka hennot kädet tarttuvat jäykkänä sojottavaan elimeeni. Suljen silmäni ja nautin. Käsien runkatessa kaluani silitän naisen niskaa ja hyväilen hänen klitoristaan toisella kädelläni. Olen taivaassa ja ihana enkeli vie minua kohti nautintojen paratiisia.

Marianne tavoittelee siitintäni suuhunsa ja lipaisee terskan juurta kielellään. Aah, mikä ihana lämmin kosketus. Pian mulkkuni solahtaa halukkaaseen suuhun. Vääntäydyn varovasti selälleni ja ohjailen naisen päälleni. Kaluni saa koko ajan ihanaa hoitoa samalla kun minä nuolaisen naisen kosteaa häpyä. Emättimestä valuvan nesteen maku kiihottaa minua valtavasti. Nuolen naisen vakoa pitkin vedoin ja kiusoittelen välillä häpykieltä.

Olemme pitkän aikaa 69-asennossa ja nautimme toisistamme. Naiseni alkaa käydä äänekkääksi samalla kun siittimeni tyvessä tuntuu voimakasta kihelmöintiä. Nainen liikehtii rauhattomasti ja suuhuni valuu ihanaa mahlaa, joka maistuu kiihottavalta. Kaluni alkaa nytkähdellä rajusti ja tunnen kuinka siemeneni lentää naisen suuhun. Nainen imee siitintäni kunnes nesteen tulo lakkaa. Tuntuu kuin leijuisin jossakin pilvissä.

Nainen kääntyy toisinpäin vierelleni ja makailemme hetken toisiamme syleillen.

Jonkun aikaa siinä makoiltuamme alkaa laiturilta kuulua askelten ääniä. Kaverini sieltä tulla porhaltaa suoraan veneeseen. Hän astelee meidän viereemme ja alkaa höpöttää: ""Noniin, täällähän sitä ollaan valmiina niinkuin Jaana lupasi. Hän oli äsken katsellut touhujanne ja sanoi minulle, että voisin pian liittyä mukaan. Hän tulee itse hetken päästä.""

Olen ihan hämmennyksissäni. Marianne sanoo minulle: ""Ai niin, unohdinkin kertoa, että me suunniteltiin Jaanan kanssa pientä kimppakivaa."" Just joo, ajattelen, mutta alan alkuihmetyksen jälkeen lämmetä ajatukselle. Olihan minulla jotain sen suuntaista aikaisemmin itsellänikin mielessä.

Marianne ottaa kaluni käteensä ja alkaa anella, että suostuisin kimppaseksiin. Läpsäytän häntä pakaralle ja sanon, että mikäpäs siinä. Kaverini Marko näyttää olevan jo aika innokkaana, sillä hänen housujensa etumuksessa pullottaa tanakasti.

Marianne istahtaa makuulaverin reunalle ja vetää Markon housunkauluksesta lähemmäksi. Hyvin nopeasti Markolla on housut kintuissa ja jyhkeän kokoinen pikkuveitikka pääsee Mariannen suuhun. Minua vaivaa jonkinlainen lievä mustasukkaisuus, mutta toisaalta näky kiihottaa minua valtavasti.

Pian minulla on taas kalu juhlakunnossa ja päätän lähteä mukaan leikkiin. Vinkkaan Markolle, että heittää loput kuteensa mäkeen ja menee makoilemaan makuualustan perälle. Marko tekee työtä käskettyä ja Marianne asettuu polvilleen hänen viereensä takapuoli mukavasti minua kohti pyllistettynä. Marianne imaisee Markon kullin suuhunsa ja runkkaa samalla sen vartta kädellään. Mariannen peppu näyttää upealta. Se on ihanan kiinteä, mutta kauniin pyöreämuotoinen herkkupeppu. Menen lähemmäksi tuota ihanuutta ja tuikkaan kivikovan aisani sisälle Mariannen märkään pimppiin.

Aah, miten ihanalta tuntuu saada vehkeensä pitkästä aikaa naisen sisälle. Otan Mariannea lanteista kiinni ja työntelen siitintäni syvälle sisään ja melkein ulos suht rivakkaa tahtia. Ihailen samalla naisen kauniita muotoja. Mietin, että naisen vartalo on tässä asennossa ehkä eniten edukseen. Kiihotun entisestään, kun katselen Mariannen naisellisia kurveja ja ihanan pitkiä vaaleita hiuksia. Vauhtini kiihtyy huomaamatta ja vähitellen hiki alkaa valua pitkin selkääni.

Marko örähtelee mielihyvästä Mariannen käsitellessä hänen mahtavaa kaluaan. Itselläni on selvästikin pienempi peli, mutta hyvin silläkin on toimeen tultu. Marianne nojaa kevyesti taaksepäin ja ynähtelee työntöjeni tahdissa. Minä läähätän hiki päässä ja Marko mölisee Mariannen pään liikkuessa tiuhaan tahtiin ylös ja alas hänen jalkovälissään.

Yhtäkkiä Marko karjaisee oikein kunnolla. Marianne ilmeisesti vähän säikähtää ja päästää kalun luiskahtamaan ulos suustaan. Markon nesteet purkautuvat rajusti ja lentelevät ympäriinsä. Minä en juuri tapahtuneesta piittaa, sillä kalussani ja alavatsassani on niin mahtava tunne. Silmät suljettuina rynkytän Mariannea kuin heikkopäinen.

Marko katselee touhujamme ja alkaa hipelöidä Mariannen rintoja. Hän hinaa itsensä naisen alle ja imeskelee nännejä. Hänen kätensä hakeutuu Mariannen klitorikselle ja alkaa tehdä pyöriviä liikkeittä.

Marianne voihkii ja vikisee nautinnosta. Pian hänen koko vartalonsa tärisee ja hänen pimppinsä alkaa supistella rajusti. Tuntuu kuin lypsykone imisi kaluani. Alapäässäni tuntuu räjähtävän jotakin. Elämää suurempi orgasmi pudottaa minut hervottomana Mariannen päälle. Lysähdämme päällekkäin spermani yhä valuessa sykkivästä kalustani naisen pimpin perukoille.

Marko ähkii tuskaisena allamme. Hän saa työllä ja tuskalla rimpuiltua itsensä vapauteen. Läähätämme Mariannen kanssa hengästyneinä ja vetäydymme peremmälle makoilemaan.

Jaana tulee paikalle. Hän heittää muitta mutkitta kukkamekkonsa lattialle ja paljastaa seksikkäät alusvaatteensa. Itseasiassa hänen alusvaatetuksensa on hyvin niukka: vain stay-up-sukat jalassa. Katselen hämmästyneenä tuota jumalaista näkyä. Siinä vasta rietas nainen!

Tuijotamme Markon kanssa äimistyneinä Jaanaa kalujemme täyttyessä nytkähdellen. Markon vekotin on nopeasti täydessä valmiudessa ja Jaana sukeltaa hänen jalkoväliinsä. Jaana hotkaisee ison melan kokonaan suuhunsa. Katselen ihmetellen kuinka yli 20 senttinen aisa tulee välillä kokonaan näkyviin ja uppoaa taas piiloon Jaanan huulien väliin. Tämä nainen on tehnyt selvästi näitä juttuja ennenkin.

Mariannekin alkaa heräillä ja hän imaisee minun kaluni suuhunsa. Mmm, tuntuu ihanalta. Hapuilen kohti Jaanan jalkoväliä ja tavoitan hänen pehmeän pimppinsä. Tunnustelen sitä sormillani ja löydän ison klitoriksen. Jaana reagoi kosketukseeni välittömästi värähtämällä. Hänen klitoriksensa on suurin mitä olen koskaan nähnyt ja sen pää on selvästi paljaana. Yleensä olen törmännyt vain kokonaan hupun alla piilossa oleviin klitoriksiin.

Minun on pakko saada tuo ihana helmi suuhuni ja hinaudun kohti Jaanan jalkoväliä. Marianne huokaisee samaan aikaan voimakkaasti Markon työntäessä naamansa hänen haaroihinsa. Imaisen Jaanan klitoriksen suuhuni. Jaana hätkähtää ja voihkaisee äänekkäästi. Katselen ympärilleni ja näky on todella kiihottava, suorastaan perverssi. Marko pötköttää kyljellään naama Mariannen jalkovälissä ja Jaana imuttelee Markon siitintä. Itselläni on Jaanan upea klitoris huulieni välissä ja Marianne imee pippeliäni.

Tilanne tuntuu jotenkin epätodelliselta, mutta erittäin kiihottavalta. Suljen silmäni ja nautin. Ilmassa leijuu mieto eritteiden tuoksu ja korviini kantautuu voimakkaita huokauksia, vikinää ja voihkintaa, sekä ajoittaista örähtelyä, joka kuulu selvästikin Markon suunnalta. Lupsuttelen Jaanan klitorista innokkaasti ja maistelen välillä hänen maukkaita mehujaan.

Vähitellen Jaana alkaa liikahdella levottomasti ja hänen ääntelynsä muuttuu yhtäjaksoiseksi mouruamiseksi. Jatkan nuolemistani. Tuo kiimainen naaras alkaa selvästikin tulla. Jaana työntää pilluansa kasvojani vasten ja minä painan kasvojani hänen pimppiinsä. Nuolen valtavassa hurmiossa. Jaana tärisee kuin hän olisi shokissa ja huutaa kurkku suorana. Kasvoni ovat aivan märät ja tuntuu kuin Jaanan alapäästä valuisi nestettä vuolaana virtana. Ensimmäistä kertaa koen miten nainen ejakuloi. Ennen pidin koko juttua pelkkänä legendana.

Huhhuh, mikä järisyttävä kokemus. Olen aivan hirveässä kiimassa ja nousen ylös. Työnnän räjähtämäisillään olevan kaluni Jaanan uskomattoman kosteaan pimppiin ja alan jyystää hirveällä tahdilla. Jaana mouruaa kuin kiimainen naarasleijona. Marko päättää ottaa mallia minusta ja alkaa panna Mariannea takaapäin vähintään yhtä rivakasti.

Jonkun aikaa rynkytettyämme päätämmä vaihtaa paria. Jaana ja Marianne asettuvat vierekkäin ja ovat siinä kiihottavasti nelinkontin pyllyt pystyssä. Yhdymme heihin Markon kanssa samanaikaisesti, minä Marianneen ja Marko Jaanaan. Vaihdamme paria muutaman kerran, kunnes Marianne laukeaa rajusti Markon ollessa vuorostaan hänen kanssaan.

Marianne tuuskahtaa voipuneena nurkkaan. Jaana päättää ottaa tilanteesta kaiken irti ja komentaa hölmistyneen Markon selälleen. Jaana irtautuu minusta ja istahtaa Markon päälle ohjaten tämän siittimen vakoonsa. Sitten hän käskee minun yhtyä takaapäin peppuunsa.

Ohhoh, tällaista en ole koskaan kokenut. Nainen haluaa kaksi miestä sisälleen samanaikaisesti! Itseasiassa en ole koskaan edes harrastellut tuhkaluukkupanoja, joten minua vähän arveluttaa, että tuleeko siitä mitään. Jaana kuitenkin vaatii siihen sävyyn, että päätän yrittää.

Jaanan peppureikä on jo niin reilusti nesteiden peitossa, että enempiä liukasteita ei varmaankaan tarvita. Alan työntää kaluani ahtaalta näyttävään reikään ja hämmästyksekseni vehkeeni luiskahtaa sisään kuin itsestään. Näköjään tämä kokenut nainen osaa hallita sulkijalihaksensakin hyvin.

Jaana alkaa hiljalleen liikkua edes taas Markon siitintä pitkin ja minä yritän rytmittää omat liikkeeni jotenkin sopiviksi. Pari kertaa luiskahdan irti ja aloitamme alusta, mutta lopulta homma alkaa sujua. Tuntuu jännältä, kun Markon siittimen liikkeet tuntuvat Jaanan välilihan läpi.

Jaana lisää tahtia ja minä yritän pysyä parhaani mukaan rytmissä mukana. Jaana mouruaa taas kovaan ääneen. Marianne alkaa heräillä ja könyää viereemme. Hän alkaa kouria Jaanan rintoja. Minulla on sellainen olo kuin näkisin unta. Ei tämä voi olla totta.

Mutta vielä hurjemmaksi menee. Marianne ja jaana alkavat suudella kiihkeästi samalla kun kaksi mulkkua liukuvat jaanan molemmissa rei'issä. Tätä ei moni poika pääsekään kokemaan!

En kestä enää hetkeäkään tätä kiihottavaa tilannetta ja Jaanan kireää peppureikää. Siittimeni sylkäisee nesteet rajusti Jaanan suoleen. Jämähdän paikalleni, mutta kaluni on edelleen Jaanan sisällä. Hetken päästä tunnen kuinka Markon kalu alkaa nytkähdellä ja hän päästää kovan karjahduksen. Jaana senkun jatkaa touhuaan käyttäen hyväkseen pikkuhiljaa lerpahtavia kalujamme. Muutaman Jaanan edestakaisen liikkeen jälkeen hän alkaa huutaa todella kovaa ja valtava puristusvoima heittää kaluni ulos jaanan sisältä. Marko ulvahtaa tuntiessaan ilmeisesti kalussaan Jaanan lihasten rajut supistelut. Jaana lysähtää Markon päälle ja minä tuuskahdan voipuneena heidän viereensä. Marianne kaivautuu kainalooni ja jäämme siihen lepäilemään.

Tätä kokemusta en unohda koskaan!
 
suikka
Tää vaikutti muuten ihan kivalta, mutta mä en kestä noita: ""siitintä"" ""pippeliä"" -ilmauksia.
Jos kerran kirjottaa eroottista tarinaa, niin miksei voi käyttää vähän eroottisempaa kieltä.
Kamoon, mä puhun meidän vanhan äiteen kanssa ""pippelistä"", jos siitä nyt olisi äiteen kanssa tarve puhua...
 

Yhteistyössä