Silikonirinnat?

  • Viestiketjun aloittaja jaah..
  • Ensimmäinen viesti
jaah..
Nyt heti alkuun sanon, etten kaipaa mitään kritisointia siitä, kuinka itsekeskeistä ja pinnallista on ottaa keinotekoiset rinnat yms. ja äitiyteen kuuluu sitä ja tätä ja tota.

Haluan siis kysyä, onko kenelläkään silikonirinnat, joko jo ennen raskautta tai sitten esim. imetyksen jälkeen otetut? Haluaisin vain kuulla mielipiteitä yleensä asiasta.

Minua ei juuri nyt kiinnosta tosiaan esim. "miksi ihmeessä joku idiootti ottaisi rinnat itselleen..." tms. vaan haluan KOKEMUKSIA. Kyllä myös faktatiedot kelpaa. Minä olen suht nuori nainen, ja haluan todellakin olla jokseenkin tyytyväinen kehooni. Imetyksen loputtua rinnoista tuli olemattomat roikkuvat laput, eikä näissä ole mitään seksikästä, ei mitään äidillistäkään, ei mitään!

Kiitos.
 
elä vielä panikoi
En halua nyt mitenkään kritisoida mahdollisia valintojasi!

Onko imetyksen loppumisesta kauan aikaa? Tissithän on rasvaa, ja maitorauhaset kun täyttyy maidosta niin sitä rasvaa ei sinne mahdu. ja kun taas maitorauhaset surkastuu imetyksen loputtua niin...

Mulla 2 imetyksen jälkeen vanha kuppikokoni palautui ennalleen jonkun ajan päästä aina imetyksen loputtua. Tosin "koostumus" ei ole enää sama. Rinnat on sellaset pehmeemmät eikä enää niin terhakat, maan vetovoima tosin tekee tehtävänsä D kupin rinnoille imetti tai ei...

Itse en ole laihduttanut vauvojen jälkeen vaan kiinteyttänyt esim. pilates on hyvä! niin ei ole kadonnu tissitkään.

sivuraiteelle lähti... anteeksi ap, toivottavasti saat oikeitakin vastauksia kysymyksiisi.

ÄlÄ lannistu vielä! =)
 
jaah ..
Kiitos vastauksestasi. Lopetin n. 1.5kk sitten. Tämä on tosi suuri muutos kokoon ja muotoon, koska imetyksen loppuun ati rinnat pakkautui maidosta aina ja oli siis kiinteän oloiset ja kivan kokoiset ja muotoiset. Nyt tuntuu että rintojen sisällä ei ole mitään. Nahkapalat vaan :D HHaluaisin yhä olla seksikäs mieheni edessä myös ILMAN vaatteita. Jo tässä muussakin kropassa on tekemistä sen suhteen.huoh.
 
tissikäs
Alkuperäinen kirjoittaja jaah ..:
Kiitos vastauksestasi. Lopetin n. 1.5kk sitten. Tämä on tosi suuri muutos kokoon ja muotoon, koska imetyksen loppuun ati rinnat pakkautui maidosta aina ja oli siis kiinteän oloiset ja kivan kokoiset ja muotoiset. Nyt tuntuu että rintojen sisällä ei ole mitään. Nahkapalat vaan :D HHaluaisin yhä olla seksikäs mieheni edessä myös ILMAN vaatteita. Jo tässä muussakin kropassa on tekemistä sen suhteen.huoh.
Itsekin olin ottamassa silikoneja, mutta päätin kuitenkin odottaa pari vuotta. Nyt kun on kulunut 3 vuotta imetyksen lopettamisesta, rinnat ovat kutakuinkin samanlaiset, kuin ennen raskautta. Joten en sinunakaan kiirehtisi, minun kohdallani piti täysin paikansa, että rinnoilla kestää monta vuotta palautua.
Jos haluat että rintasi ovat sellaiset kun ne ovat silloin kun ovat täynnä maitoa, niin sellaisiksi ne eivät muutu, mutta sellaisiksi kuin ne ennen raskautta olivat, on täysin mahdollista.
 
kuppia F
Mä imetän edelleen, mutta selkeästi vähemmän kuin pari kk sitten. Roikkuvat tällä hetkellä jo aika pahasti, tuntuvat lerpakkeilta. Mutta tiedän kokemuksesta, että vuoden päästä siitä kun imetys on lopetettu on tilanne normalisoitunut. Siis normaaleita teinitissejä näistä ei enää saa kun tekemällä, mutta vähemmän roikkuvat kuitenkin. Näin uskon ja toivon. Odota siis ihan rauhassa. Eivät varmaan lähde edes leikkaamaan ennenkun imetyksen lopetuksesta on kotvasen aikaa.
 
Huolestunut myös
Minulla oli ennen raskautta C-kupin rinnat ja raskausaikana rinnat kasvoivat kaksi kuppikokoa E-kuppiin! :O Edelleen imetän ja kuppikoko siis tuo E. Jo nyt huomaan eron alkuajan imetykseen eli kun rinnat ovat illalla tyhjät ne riippuvat pahasti ja tuntuvat ikäviltä. Käytän rintsikoita myös öisin ja päivisin laitan kaarituellisten tukevien imetysliivien päälle vielä kireän topin jotta saisin paremman tuen rinnoille. Olen todella huolestunut siitä millaisiksi rinnat jäävät imetyksen jälkeen ja olen valmis jonkinlaiseen leikkaukseen jos tilanne on katastrofaalinen. Haluan kuitenkin olla sinut kroppani kanssa ja jotkut roikkuvat d-kupit ei todellakaan innosta. ELi en ole niinkään huolestunut minkä kokoiset rinnoista jää vaan siitä tuleeko niistä kamalan roikkuvat ja näissä kuppikoissa kun mennään niin todennäköisyys on suuri. Eikös ole olemassa ihan kohotusleikkaus vaan että ei tarvitse laittaa silikoneja? En haluaisi mitään ylimääräistä kroppaani.
 
kuppia F
Mä olen kyllä siinä uskossa, että rintoja pystyy kohottamaan ilman silikonejakin. Siis tehdäänhän rinnanpienennysleikkauksiakin ja eihän niissäkään käytetä silokonia. Täytyis laittaa postia jollekin asemalle ja kysäistä. Silikoneja en tahdo minäkään, mutta jos kohotuksen pystyy tekemään ilman muovia niin minä menen :)
 
jaah..
Kiitoksia taas vastauksista. On totta, ettei varmaan lääkärit tekisikään vielä mitään, mutta tässä valmiiksi pohdiskelen vaihtoehtoja.hmm..Teinitissit, tuo oli hyvin sanottu. :D jostain syystä aikuinen nainenkin joskus toivoo sellaisia.

Huolestuneelle, on kohotusleikkausta, on vaikka mitä leikkausta. Itse olen lueskellut noista ja tosiaan ei aina ole laitettava lisää tavaraa, mutta sitten taas jos on liian isot, ja haluaisi kohotuksen, voi olla, että lääkäri haluaisikin jo pienentää rintoja.. Minulla tuota ongelmaa ei ole. Aina ollut c-kupin rinnat, mutta nyt ne on jotain muuta. Ja kaiken lisäksi rinnat tulee ulos tavallisista rintaliiveistä, koska on niin löysät. Koko ajan saa olla korjailemassa.
Vuosi tuntuu pitkältä..noh..
 
jaah..
Olen tässä myös pohtinut, kuinka sitten implantit vaikuttaa seuraavaan imetykseen, sillä on silikonit, joiden kanssa voi imettää ja sellaiset joiden kanssa ei. Eli jotenkin lihakseen liittyvä juttu. Mutta alkaako tissit silti sitten roikkua, vai pitääkö toimenpide ne paremmin kuosissa.hmm..
 
Jeps vanhempi..
Suosittelen vielä muutaman kuukauden odottamaan, jos tilanne korjaantuukin itsestään.

Itselläni oli myös "tyhjät" rinnat imetyksen jälkeen. Taisimpa muutaman kerran imetyksen lopettamisen jälkeen käyttää 2 imetysuojia liiveissä. Kun piti pukeutua entisiin juhlahameisiin. Olen kyllä aina käyttänyt muutenkin totattuja liivejä. Kun kuppikoko on B ja C. Mutta tosiaan muutaman kuukauden päästä "rasva" palasi rintoihin ja rinnat palautui lähes entiselleen.
 
Huolestunut myös
Olen ollut siinä käsityksessä, että kaikkien kuppikoko kasvaa imetyksen ajaksi ja ajatellut, että riipahtamaninen tapahtuu siksi, että iho löystyy. Mutta ilmeisesti voi riipahtaa vaikka kuppikoko ei kasvaisikaan??! Voi jösses, meikäläisellä tulee sitten aikamoiset patalaput. :( Taidankin pyytää miestä unohtamaan kaikki seuraavat hääpäivä- joulu- ja syntymäpäivälahjat ja kustantamaan sen sijasta mulle uudet tissit..!
 
edellinen vielä
Kävin katsomassa linkin. Aika surullisen näköiset nuo rinnat ennen leikkausta. :( Ilmeisesti tuollaiseen täytyy henkisesti varautua. Täytyy näyttää noi kuvat miehelle ja kysyä kumpia mieluummin katselee ja onko valmis kustantamaan. :D
 
a-kuppi
Siis onko tosiaan toivoa että rasva palautuisi rintoihin? Lapsi taisi ne tosiaan juoda aivan tyhjiin? Itseni kohdalla olen miettinyt auttaisiko pieni lihottaminen tai siis että ainakin söisi tosi hyvin. Olen hoikka ja pienirintainen. Nyt todella pieni rintainen kun imetin pitkään. Entä mitenköhän käy mahodollisen seuraavan lapsen myötä?!
 
otottaaa vähän
Kannattaa ehkä hetken aikaa tosiaan odottaa. Mulla nyt vuosi siitä kun lopetin imetyksen ja rinnat ovat ajan kuluessa kiinteytyneet selvästi siitä kun lopetin imetyksen. Eihän nää tosiaan ennalleen ole palanneet, mutta ihan ok tilaan. Kuppikoko palannut samaan kuin ennen raskautta oli, vähän riippuvat.
Enemmän minua vaivaa tuo sektiohaava ja sen yläpuolella roikkuva löllö nahka, joka ei millään jumpalla kiristy...
 
kata...
Mulla 4 imetystä takana ja jokaisella kerralla käynyt niin että ekan vuoden imetyksen loputtua rinnat on todellakin "tyhjemmän" oloiset.
Mutta laihtua ei kannata missään nimessä,mielummin vähän lihottaisi jotta rintoihin tulisi rasvaa lisää.
Sitten kiinteytystä jotta muualta rasvat sulaa pois.
Mä oon koittanut lihottaa 2-5 kiloa imetyksen loputtua ja musta ihan ok rinnat,palautuneet 6kk-1 vee suht ennalleen.

Rinnat on todellakin rasvakudosta.Imetysaikana maitotiehyet "sulattaa" rasvat pois tieltä ja täyttyy maidosta.
Kannattaa antaa aikaa ja todellakin vähän lisäkiloja niin rinnat saa rasvoja takasin.

Ja imetyksen pituus ei vaikuta asiaan.Mulla ei ainakaan.Yhen kerran imetin vain kk.Sama efekti kuin vuoden imetyksen jälkeen.

Tuo muutos kun alkaa jo raskausaikana.

Mutta kärsivällisyyttä.
 
jaah..
Juu, linkki ei mielestäni ollut ainakaan hienosteltu, sillä ihan normilta näytti operaation jälkeenkin kroppa noissa kuvissa.
Minä kysyin myös mieheltäni kuvista kerran aikoja sitten, ja kyllä hän on aina sanonut pitävänsä minun rinnoistani sellaisina kuin ne ovat. Ja minusta tuo on erittäin hyvä vastaus omalta puolisolta.
No odotellaan nyt sitten tässä sitä palautumista..Lihottaa en voi, olen jo lihonut paljon, eikä tissit kyllä kasvaneet. Pakko on laihduttaa, kun ylipainoa alkaa olla kohta liikaa. Aina olen ollut normipainoinen, mutta jostain syystä nyt on hurahtanut kiloja.

Eikös tuo klinikkakin ollut vielä jossakin pk-seudulla tms...Siellä minusta luki hinnatkin, jos kiinnostaapi katsella. Heh, olihan tuolla noita vatsankiristysjuttujakin, mutta...Täälläkin roikkuu vielä vatsanahkaa, vaikka synnytys olikin tavallinen, mutta mielummin kauniit rinnat kuin vatsa. Nykyään, jos haluaa kauniin puseronkin, on se tiukka/jokseenkin avonainen rintojen kohdalta, ja usein jopa levenee alas kohti, joten..
Olen miettinyt kuitenkin koko ajan, että häpeäisinkö niitä uusia rintoja. Vaikka ystävätkään ei välttämättä niitä huomaisi yms. silti tuntuu, että saattaisin epäröidä niiden esittämistä edes paidan alla, koska ne ei ole omani. Tämä on aika vaikeaa. Onneksi naamavärkille ei käynyt mitään :D HEH!
 
tiitu8
Haluasin nyt oikaista tämän käsityksen, että rasva jotenkin palaisi rintoihin. Näin ei ole (ehkä jos lihoat niin sitten rasvan määrä voi kasvaa) vaan osa synnyttäneen naisen rintojen rasvakudoksesta katoaa ja jäljelle jää sidekudosta. Fysiologinen fakta rakkaat kanssasiskot!

Imettäneenä tiedän, miten käy ja nyt noin vuosi nyt imetyksestä ja rinnat samankokoiset kuin ennen, mutta "tyhjemmät". Mietin itsekin ihan todella, että laitatan itselleni uudet rinnat, koska järkytys oli suuri, kun ihanien täyteläisten rintojeni tilalle tuli tyhjät pussit. Itkeskelin useamman illan asiaa... Nyt kuitenkin kun on oma kroppa muuten samassa ihan ok kunnossa kuin ennen synnytystä, niin mieli on muuttunut. Kyllä näiden tissien kanssa pärjää... ainakin toistaiseksi.
 
mama79
Kannattaa liittyä jäseneksi tänne http://groups.msn.com/silikonitytot
fiksua ja asianmukaista keskustelua, paljon kokemuksia ja tietoa aiheesta. Suurin osa porukasta ihan tavallisia naisia ja äitejä. Itsekin silkkareita harkitsen ja palstalta löytyy paljon kohtalotovereita.
 
-lollo-
on se silti vaan tosiasia että jos lihoat niin rintoihinkin tulee sitä ylimääräistä.Ja jos laihdut niin ekana se rinnoista lähtee.

Katopa ylilihavia.Kuinka monella on pienet tissit???
 
jaah...
Alkuperäinen kirjoittaja -lollo-:
on se silti vaan tosiasia että jos lihoat niin rintoihinkin tulee sitä ylimääräistä.Ja jos laihdut niin ekana se rinnoista lähtee.

Katopa ylilihavia.Kuinka monella on pienet tissit???
Mutta ei ne kauniit rinnat ole jos lihomalla tulee :/ ja jos yrittää lihottaa rintoja, ei varmasti tule rasva niihin :F
 
kyllä löytyy
Alkuperäinen kirjoittaja -lollo-:
on se silti vaan tosiasia että jos lihoat niin rintoihinkin tulee sitä ylimääräistä.Ja jos laihdut niin ekana se rinnoista lähtee.

Katopa ylilihavia.Kuinka monella on pienet tissit???
Itseasiassa erittäin monella ylilihavalla on ihan tosi tosi pienet rinnat..
 
mama79
ei kai sitä nyt kannata itseään alkaa lihottamalla lihottaa, että jos sattuis sitten rinnat kasvaa, eikä se rasva todellakaan kaikilla rintoihin mene. Itsellä levenee takapuoli ja lantio, kun tulee lisäkiloja, rinnoille ei tapahdu mitään.
 
jaah.
Alkuperäinen kirjoittaja mama79:
ei kai sitä nyt kannata itseään alkaa lihottamalla lihottaa, että jos sattuis sitten rinnat kasvaa, eikä se rasva todellakaan kaikilla rintoihin mene. Itsellä levenee takapuoli ja lantio, kun tulee lisäkiloja, rinnoille ei tapahdu mitään.
Jep, tissit vaan peittyy sen kaiken muun rasvan joukkoon..yööh.. itse en ainakaan halua kokeilla. :S
 

Yhteistyössä