Silikonirinnat?

  • Viestiketjun aloittaja jaah..
  • Ensimmäinen viesti
jaah..
Alkuperäinen kirjoittaja yhyy:
Tuo sama tyyppi taitaa provoilla vähän joka ketjussa. Milloin suhtautuu fanaattisesti imetykseen (ja täysimetykseen), milloin haukkuu silikonitissejä haluavat. Ei oikeasti kannata välittää tai edes vastata.

Mielestäni jokaisella on oikeus toimia niin kuin itse haluaa. Ja kun monesti sanotaan, että naiset meikkaavat, korjauttavat itseään ym MIESTEN takia niin minä ainakin tekisin sen ihan itseni takia, koska riippurinnat häiritsee ja vie pois naiseuttani. Toki mieskin varmasti tykkäisi korjatuista rinnoista enemmän, mutta enemmän ne olisi minulle, koska minä niitä vartalossani pidän. Mies näkee rintani vain silloin tällöin ja hän on muutenkin sitä mieltä, että kokonaisuus ratkaisee.

Tuli mieleen sellainen teoria, että se saattaa itse asiassa olla niin, että ne joilla rinnat kasvaa raskauden aikana, heillä se vanha rasvakudos jää rintoihin maitotiehyeiden lisäksi. Ja kun maitotiehyet imetyksen päätteeksi pienenevät, ainoa ongelma on venynyt iho. Jos taas rinnat eivät kasva, rasvakudos häipyy ja tilanne tulee maitotiehyet.
Minulla rinnat kasvoi ihan tuhottomasti imetyksessä..nyt jäljellä on VAIN tuo ainoa ongelma venynyt iho, ei muuta. Johonkin tissit vaan katosivat.pöh
 
Terhakka
Alkuperäinen kirjoittaja --------------------:
Alkuperäinen kirjoittaja terhakka:
Alkuperäinen kirjoittaja Bamse+:
Mutta kai siellä joku kaikille naisille kateellinen nainen puhkuu vihreänä kun joillain on rahaa laittaa uusiin rintoihin tonneja.!
Niin että olen kateellinen kun sä laitat tissien muovitoppinkiin useita tonneja :)))))

Ei taivas.... :)))))))))))))))

Mä en puhuis kateellisuudesta mutta säälistä kylläkin. Mä keksisin itse moiselle summalle mukavampaakin käyttöä:)
Älkää välittäkö tästä Terhakasta, on provoillut noissa muissakin ketjuissa. Vähän surullista, että jotkut alentuu tämmöiseen. Taitaa olla aika yksinäinen ihminen tämä terhakka, joten säälipisteet sinne terhakalle takaisin..
Valaisepas oi suuti viisas, missä ketjuissa olen provoillut tämän lisäksi? Ai niin, ethän sä voi kun valehtelet :)))

Oikeesti noilla aivoilla rahoilla olis muutakin käyttöä ku tisut mutta jos muut avut on vähissä niin ehkä noilla silareilla jonnekin pötkii. Mä olen vaan niin simppeli että mulle muovipussitissit ei kompensoisi mahdollista huonoa itsetuntoa. Mutta hei, it¨s just me :)))

 
Silkkariäiti 2
Alkuperäinen kirjoittaja Terhakka:
Alkuperäinen kirjoittaja --------------------:
Alkuperäinen kirjoittaja terhakka:
Alkuperäinen kirjoittaja Bamse+:
Mutta kai siellä joku kaikille naisille kateellinen nainen puhkuu vihreänä kun joillain on rahaa laittaa uusiin rintoihin tonneja.!
Niin että olen kateellinen kun sä laitat tissien muovitoppinkiin useita tonneja :)))))

Ei taivas.... :)))))))))))))))

Mä en puhuis kateellisuudesta mutta säälistä kylläkin. Mä keksisin itse moiselle summalle mukavampaakin käyttöä:)
Älkää välittäkö tästä Terhakasta, on provoillut noissa muissakin ketjuissa. Vähän surullista, että jotkut alentuu tämmöiseen. Taitaa olla aika yksinäinen ihminen tämä terhakka, joten säälipisteet sinne terhakalle takaisin..
Valaisepas oi suuti viisas, missä ketjuissa olen provoillut tämän lisäksi? Ai niin, ethän sä voi kun valehtelet :)))

Oikeesti noilla aivoilla rahoilla olis muutakin käyttöä ku tisut mutta jos muut avut on vähissä niin ehkä noilla silareilla jonnekin pötkii. Mä olen vaan niin simppeli että mulle muovipussitissit ei kompensoisi mahdollista huonoa itsetuntoa. Mutta hei, it¨s just me :)))

Ymmärrän että olet eri mieltä, mutta miksi sitä pitää jankuttaa? Ja miksi ihmeessa moinen asia sinua niin kovasti ärsyttää? Jos olisit sinut itsesi kanssa ei sinunkaan tarvitsisi täällä palstalla keuhkota tuntemattomien rinnoista.

Tulee ihan mieleen se kun sanotaan että ennen pitkää aviopuolisossa voi alkaa ärsyttämään sellaiset luonteenpiirteet mitkä löytyy itsestäänkin.
Eli onko tämä rinta-asia sinulle jotenkin vaikea alue? Kärsitkö ehkä lapsettomuudesta kun imettäneiden rinnat niin kovasti ärsyttää? Potkiiko elämä päähän muusta syystä?
Yleensä ne kärkkäimmät sanojat pönkittävät omaa huonoa itsetuntoa alistamalla muita. ; )

 
voi sinua
Alkuperäinen kirjoittaja Terhakka:
Valaisepas oi suuti viisas, missä ketjuissa olen provoillut tämän lisäksi? Ai niin, ethän sä voi kun valehtelet :)))

Oikeesti noilla aivoilla rahoilla olis muutakin käyttöä ku tisut mutta jos muut avut on vähissä niin ehkä noilla silareilla jonnekin pötkii. Mä olen vaan niin simppeli että mulle muovipussitissit ei kompensoisi mahdollista huonoa itsetuntoa. Mutta hei, it¨s just me :)))

vaikutat hyvinkin samalta fanaatikolta, joka tuolla vaahtosi täysimetyksestä, käyttämäsi termit ovat samat, kirjoitustyyli (hillitön kasa merkkejä: olet varmaan aika teini?) ja se ettet osaa käyttää lainauksia eli lainaat aina koko tekstin, myös aiemmat keskustelut. vaihda jo palstaa ja keksi itsellesi parempaa tekemistä kuin provoilu täällä.
 
näin on närreet
Tuossahan tuo Terhakka myönsi provoilevansa.. Kun kysyy, että missä muussa ketjussa on provoillut tämän lisäksi. Että ei taida hänelläkään olla kaikki omenat samassa korissa, mitä tuohon älykkyyteen tulee :D
 
Silkkariäiti 2
Alkuperäinen kirjoittaja jaah..:
Hei muuten vielä, te joilla uudet rinnat, missä klinikalla ne otitte?
Minä kävin Siluetissa.

Ei noin kovaa paatosta kuten Terhakalla ole jollei asia itseään jollain tavalla koskettaisi..
Vai häiritseekö teitä esim naapurin automerkki tai lapsien sukupuoli? Tai joku muu asia millä ei ole omaan elämään mitään vaikutusta? Uskoisin että täysjärkinen ei jaksa päätään vaivata vieraiden elämänvalinnoilla tai -tavoilla.

Mutta antaa pauhata, eipä noihin kommentteihin kannata enempää tuhlata aikaa.

 
Terhakka
Alkuperäinen kirjoittaja Silkkariäiti 2:
Eli onko tämä rinta-asia sinulle jotenkin vaikea alue? Kärsitkö ehkä lapsettomuudesta kun imettäneiden rinnat niin kovasti ärsyttää?
Olipas aika paksua. Taidat nauttia siitä kun saat loukata lapsettomia. Pitänee siirtää sun kommentti sinnepuolellekin ihasteltavaksi.

Jos otat silmän jäteen ja luet niin tulet huomaamaan että mua ei ärsytä imettäneiden naisten rinnat vaan säälittää naiset jotka on valmiita korvaamaan omat rinnat (imettäneet tai ei) muovipusseilla.

Minusta se kielii huonoa itsetuntoa, pinnallista ja ohutta omaa kuvaa. Surullista. Ei ihme että niin moni silikonit laittanut päätyy kuitenkin tappamaan itsensä. Muovipussitkaan ei lopulta korvaa sitä mitä korvien välistä uupuu.
 
Moderoinninpaikka
Ohhohh.. onpas ketju mennyt häijyksi? Asiaan sen kummemmin kantaa ottamatta täytyy todeta että sangen epäasiallista ja epäaikuismaista käytöstä puolin ja toisin. Äärimmäinen mauttomuuden osoitus on pyrkiä lyömään toista lapsettomuudella tai itsetuhoisuudella. Todella todella mautonta. Ihan turha puolustella kenenkään puheita. Äärimmäisen nolo ja häpeällinen linja muodostunut. Puolin ja toisin. Tässä olisi paikkaa puuttua ihan kunnolla.

Jokainen elää niinkuin parhaaksi näkee ja tekee niitä asioita mitä itse arvostaa. Toiset tykkää tai ei. Elää voi vain itselleen. Sen verran arvostelukykyä voisi olla että ei lähde lyömään toisia provosoituna tai ilman semmoisilla asioilla mihin ei voi vaikuttaa kuten lapsettomuus tai mielen horjuminen. Törkeää, noloa ja häpeällistä!
 
Soita vaikka ystävälle
Alkuperäinen kirjoittaja Terhakka:
Alkuperäinen kirjoittaja Silkkariäiti 2:
Eli onko tämä rinta-asia sinulle jotenkin vaikea alue? Kärsitkö ehkä lapsettomuudesta kun imettäneiden rinnat niin kovasti ärsyttää?
Olipas aika paksua. Taidat nauttia siitä kun saat loukata lapsettomia. Pitänee siirtää sun kommentti sinnepuolellekin ihasteltavaksi.

Jos otat silmän jäteen ja luet niin tulet huomaamaan että mua ei ärsytä imettäneiden naisten rinnat vaan säälittää naiset jotka on valmiita korvaamaan omat rinnat (imettäneet tai ei) muovipusseilla.

Minusta se kielii huonoa itsetuntoa, pinnallista ja ohutta omaa kuvaa. Surullista. Ei ihme että niin moni silikonit laittanut päätyy kuitenkin tappamaan itsensä. Muovipussitkaan ei lopulta korvaa sitä mitä korvien välistä uupuu.

Terhakka, eiköhän kaikille ole tullut jo mielipiteesi selväksi. Voisitko ystävällisesti antaa meidän muiden jatkaa keskusteluamme ilman häiriköintiäsi. Tietenkin mielipiteesi oli tänne yhtä tervetullut kuten kaikkien osanottajien, mutta nyt kun olet sen jo moneen kertaan esittänyt, sinulla ei näytä olevan muuta asiaa kuin haukkua muita. Vertailun vuoksi, eihän ole normaalia tai ainakaan tapojen mukaista, että esimerkiksi Lemmikki-palstan koirakeskustelussa päällepäsmäröi yksi hamsterin ystävä ja kehottaa kaikkia dissaamaan koiria ja hankkimaan hamsterin? Kaukaa haettua, tiedän. Ihan yhtä kaukaa kuin sinun vihamielinen naiivi räksytyksesi.

 
silkkariäiti-70
Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiä?:
kiitokset vastauksista molemmille silkkariäideille :)! nyt vaan jään ihmettelemään, että kuinka näistä rusinoista voi muka mammografiaan jotain venyttää ;P.
Hyvin voi:) Ihmettelin ja naureskelin samaa minäkin mammografiassa hoitajalle... hyvin ne saatiin kuitenkin litistettyä vekottimeen:)

 
Silkkariäiti 2
Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiä?:
kiitokset vastauksista molemmille silkkariäideille :)! nyt vaan jään ihmettelemään, että kuinka näistä rusinoista voi muka mammografiaan jotain venyttää ;P.
Nännit tais vaan ylettyä siihen vekottimeen ; ) mut kelpas leikkaavalle kirurgille.
 
tyttö -83
Laitettiinko teillä silkkarit kokonaan rintalihaksen alle vai laitettiinko päälle? Jotkut täällä (keskustelupalstoilla) ovat sanoneet, että alle laitettaessa proteesin tuntee kun se liikkuu lihaksen tahtiin. Onko tietoa?
 
minä78
mulla rinnat eivät ole palautuneet yhtään minnekään. Kaksi lasta on imetetty, jälkimmäisen imetys loppui jo 2,5 vuotta sitten. Hirveät A-kupin märät lapaset roikkuu rintsikoissa, yök. Mulla on aina ollut pienete rinnat. Ennen niissä oli sentään jotain kiinteyttä, mutta vaatteet eivät ole koskaan mitenkään kauniisti istuneet päällä ja rintsikoiden etsiminen on ollut tosi turhauttavaa, koska 75AA:ta ei nyt liikaa ole tarjolla. Jos mun rintakehästä ottaisi kuvan, niin katsoja ei osaisi sanoa onko kuvassa mies vai nainen.

Olen menossa korjaamaan rintani Tukholmaan, missä esteettisen kirurgian taso on korkeampi kuin Suomessa (siellä yleisempää, kirurgit erikoistuneet nimen omaan esteettiseen kirurgiaan, ei korjaavaan kirurgiaan kuten vaikka tulipalossa tuhoutuneiden kasvojen uudelleen muokkaamiseen, mikä on Suomessa hyvin hallittu alue) ja lisäksi lysti on siellä puolta halvempaa. Liftaus ja suurennus maksaa minulla 4800€.

Olen välillä miettinyt, miksi Suomessa vastustus on niin voimakasta ja asenteet negatiivisia. Jokaisen oma asiahan se on mihin rahansa laittaa ja mitä kropalleen tekee. En ymmärrä miksi se herättää niin suurta tunteen paloa ja varsinkin vastaan.

Vauvapalstoilla tavallaan ymmärrän negatiivisen suhtautumisen. Ihmiset, jotka lukevat näitä palstoja elävät elämäntilanteessa, jossa rahat ovat vähissä ja elämä saattaa olla rankkaa ja todella väsyttävää. Itsellenikään ei olisi silikonit tulleet mieleenkään kesken kurjinta koliikkia ja silloin kun seisoi räntäsateessa hiekkalaatikon reunalla tilillä minimi äitiyspäiväraha.

Nyt kun olen vakituisessa työssä, jossa on kiva palkka ja elämä on muutenkin tasaista ja vakaata, niin on aikaa miettiä itseään. Tulin vaan siihen lopputulokseen, että kun mulla on vain yksi elämä ja mahdollisuus korjata rintani, niin totta hitossa minä sen teen.
 
Bra bra
Mielenkiintoista! Kerrothan sitten kokemuksestasi. En ole ajatellutkaan Ruotsia. Kuulostaa loogiselta tuo esteettisyyteen keskittyminen (vakaalla ammattitaidolla tietenkin). Jostain syystä, ehkä ennakkoluuloja vain, en halua Tallinnaan tai sinne suuntaan. Suomessa olen ajatellut leikkaukseen mennä. Itse olen tosin vaiheessa jossa aion vielä imettää toisenkin lapsen, joten asia tulee ajankohtaiseksi vasta vuoden parin päästä. Mutta nyt kun kuulin Ruotsista, se kuulostaa hyvältä.
 
minä78
Hei,

kerron mielelläni lisää, mutta musta olisi kivempi vaihtaa tietoja ja ajatuksia vaikka sähköpostitse. Jotenkin en kaipaa niitä kommentteja joita täältä satelee.. Mulla on leikkaus itse asiassa jo ylihuomenna eli tuoretta tietoa olisi pian tarjolla :D

Kielitaidosta sen verran, että mulla on ihan lukioruotsi, jota jonkin verran olen päässyt vuosien mittaan työn merkeissä harjottamaan. Ymmärrän kaiken mitä esim. sairaaloiden nettisivuille on kirjoitettu, mutta konsultaatio oli ja tuleva leikkaus tulee olemaan englanniksi. Englanti on mulla sujuva.

Sen verran vaan, että Suomessa kävin kahdella kirurgilla konsultaatiossa (Siluetissa ja Eiran sairaalassa) ja kumpikin käynti oli pettymys. Hinta olisi ollut kymppitonnin luokkaa ja implantit todennäköisesti liian litteät ja pienet minun kroppaani. Toinen kirurgi Suomessa kehotti jopa keittämään riisiä, muovailemaan itse riisi-implantit paidan alle ja miettimään ITSE minkä kokoiset implantit haluan. Jäi tunne, että jos ei leikkausjälki miellytä tai lopputulos ei ole onnistunut, olen itse jotenkin osittain vastuussa. Tukholmassa kirurgin kanssa keskusteltiin mun ammatista ja implanttien sopivuudesta mun elämäntyyliin, rintakehän luuston rakenteesta, ihotyypistäni jne. Tukholmassa kirurgi näytti kuvia ja sain kuvista valita, millaiset itselleni haluan. Suomessa Siluetin kirurgi oli sitä mieltä, ettei nykyisistä rinnoistani voi saada millään liftauksella ja implantilla kiinteitä, vaan oma lähtökohta vaikuttaa lopputulokseen. HUOM! Mulla on A/AA-kuppi eli maalaisjärjellä ajateltunakaan sen ei pitäisi olla mikään ylivoimainen tehtävä.. Tukholmassa kirurgi sanoi, että usein asiakas tulee hänen luokseen kuvan kanssa ja hän tekee parhaansa, että lopputulos on kuvan kaltainen. Edellyttäen tietty että tavoite on realistinen eli koko ei ole mikään tolkuton tms.

Autan ja neuvon mielelläni, mutta tosiaan jossain muualla kuin tällä palstalla :) Eli kaikki kiinnostuneet vaan laittakaa sähköpostia! Olen tehnyt mittavan tutkimustyön Tukholman kirurgeista ja lukenut tuntitolkulla sikäläisiä keskustelupalstoja :D

Tukholmassa kirurgilta loksahti sanan mukaisesti leuat auki kun kuuli, mitä lysti Suomessa maksaa. Hän sanoi, että ruotsalainen ajattelutapa esteettisen kirurgian suhteen on suunnilleen sellainen, että jokaisella pitää olla mahdollisuus korjata jokin itseään vaivaava ominaisuus kropassaan, jos niin tahtoo. Oli se sitten hörökorvat, raskauden venyttämä vatsanahka tai epäsymmetriset rinnat. Pudisteli vaan päätään ja toivotti suomalaiset asiakkaat lämpimästi tervetulleiksi.
 
ap.
antaisitkos sitten sähköp.osoitteesi? Minä en halua tähän omaani kirjoittaa, koska etu- sekä sukunimeni tulee siinä ilmi, joten...Olen erittäin kiinnostunut, itsehän aloitinkin tämän keskustelun, kuulemaan miten leikkaus meni yms..
 
silkkariäiti-70
Joku kyseli ovatko silkkarini rintalihaksen alla vai päällä. Omani ovat rintalihaksen alla, tähän päädyttiin siksi, koska omat rintani olivat niin pienet eikä rasvaa juurikaan ollut, jos ne olisi laitettu r.lihaksen päälle olisi lopputulos ollut luonnottomat kovat pallukat.
Niin ja eivätkä ne mitenkään kummallisesti liiku rintalihaksen tahdissa.... luonnollisen näköiset ovat.
 
minä78
AP:

Äkkiäkös itsekin tuossa nimettömän sählöpostin pyöräytin:

sthlm.silarit@hotmail.com

Muutkin saa kirjoitella ja tosiaan huomisen ja torstain välin ainakin olen poissa linjoilta.
 
vieraileva silikonimieli
toinen imetyskierros tulossa ja päätin juuri että otan silikonit sitten sen ohi mentyä. Eli takaisin A-kuppiin ei tule olemaan paluuta. Minusta jokainen tekee omat päätöksensä näiden asioiden suhteen, ne joilla ei ole AA tai A kuppia ollut, eivät voi tietää mistä on kyse. Hyvin rinnat palautuu etenkin jos imetysaikana ja jo raskausaikana on tuettu liiveillä, esim ekaa imettäessäni oli liivit aina öisinkin, eli yhtään mitään riippumista ei tullut. Olen vain ihan kyllästynyt olemaan suomen pikkutissisin ja siihen tulee nyt sopusuhtainen muutos! :D
 

Yhteistyössä