Silikonirinnat?

  • Viestiketjun aloittaja jaah..
  • Ensimmäinen viesti
Nainen***
En kuulu tähän viestiketjuun, koska minulla ei ole lapsia, en ole imettänyt ja rintoihini olen ihan tyytyväinen. Luin mielenkiinnosta ketjun loppuun ja alkoi suututtaa niin kovasti suomalaisten naisten katkeruus. Mitä ihmettä se kellekkään kuuluu mihin kukakin rahansa laittaa? Kuka määrittelee milloin raha menee turhaan ja milloin hyödylliseen? Entä jos ostaa aina uusia dvd levyja? Aina uuden auton? Vaatteita? Antiikkia? Kuka määrittelee mikä on hyvä sijoitus? Mihin saa omat rahansa laittaa?

AIvan naurettavaa. On olemassa naisia, joille esteettisyys on tärkeää ja naisia joille se ei ole tärkeää. Kauneuskirurgiaan liittyy niin vääristyneitä ajatuksia, että vain huonosta itsetunnosta kärsivät käyttävät sitä. Asiahan ei ole edes näin!

Eikö voisi ajatella sitten, että oltais kaikki ihan vaan luonnontilassa. Mitä sitä kampaajalla käymään? Vaatteilla koreilemaan? Ketä se hienhajukaan häiritsee, antaa haista vaan.

Minulle ei tulisi pieneen mieleenkään alkaa sanelemaan mihin kukakin voi rahansa laittaa. Kateellisuudesta ja omasta epävarmuudestahan tuollainen kertoo.

Muutenkin on äärimmäisen hassua, että edelleenkö suomalaiselle naiselle ulkonäköön satsaaminen ja panostaminen on näin vierasta? Edelleenkö ajatellaan, että vain miestenvuoksi meikataan ja laitetaan itseään. Huh huh, minä suorastaan masentuisin jos joutuisin kulkemaan ilman ihania naisten vaatteita, meikkejä, kenkiä jne...

Ja kun vanhenen, en aio leikata hiuksiani enkä laittaa permistä. Minä kyllä käyn korjaamassa mm. silmäluomia jos siltä tuntuu joskus, tai voin botoxia laittaa kasvoihin. Ihan vain itseni takia. Kyllä tässä synkässä maailmassa nainen voi hemmotella itseään ihan täysin siten miten haluaa. Joku haluaa ostaa uuden ompelukoneen, joku käy hieronnassa ja joku ottamassa vaikka uudet rinnat!

Jonkun mielestä oli äärimmäisen noloa, jos oma aviomies maksaisi näitä silareita. Heh mitä noloa siinä voi olla? Yhdessä on esim. lapsi tehty maailmaan ja siitä ei miehen vartalo muutu yhtään mihinkään. Eiköhän tällaisessa tapauksessa ole ihan asiallista miehen maksaa nämä rinnat jos rahaa kerta on? Missä kohdin asian nolous siis tapahtuu?

Suomalaiset ovat niin ahdasmielisiä ja katkeria ihmisiä, että se välillä suututtaa.
 
bkuppi
mietin silikonien ottoa heti kun täytän 18, osaisko kukaan vastata siihen kuinka paljon voi kerralla laittaa täytettä?
haluan siis nimenomaan luonnolliset, en mitään pamela-tyyppisiä!
mutta onko kerralla mahdollista laittaa paljon (esim karpelan linnanjuhla 2005 kuva verrattuna tähän viimiseen keltaisessa tunikassa otettuihin kuviin eli voiko suurentaa kerralla tuon verran)? vai pitääkö se laittaa monella eri kertaa?
millaiset kustannukset mahtaa olla? entä voiko nahkaa venyttää kerralla noin paljon? entä sairasloma, saako sitä toimenpiteen jälkeen?
mitä jos joskus on pakko poistaa sisältö, niin jää kauheet tyhjät nahkapussit roikkumaan! voiko niistä poistaa nahkaa vai jääkö mulle tyhjät nahkapussit sitten ikuisesti?
näkyykö toi silikoni röntgenissä tai lentokentillä? tuntuuko silikoni vai voinko huijata poikaystäviä, että ne on luomut? kiitti vastauksista jo etukäteen.
 
äiti-ihminen
Alkuperäinen kirjoittaja bkuppi:
mietin silikonien ottoa heti kun täytän 18, osaisko kukaan vastata siihen kuinka paljon voi kerralla laittaa täytettä?
haluan siis nimenomaan luonnolliset, en mitään pamela-tyyppisiä!
mutta onko kerralla mahdollista laittaa paljon (esim karpelan linnanjuhla 2005 kuva verrattuna tähän viimiseen keltaisessa tunikassa otettuihin kuviin eli voiko suurentaa kerralla tuon verran)? vai pitääkö se laittaa monella eri kertaa?
millaiset kustannukset mahtaa olla? entä voiko nahkaa venyttää kerralla noin paljon? entä sairasloma, saako sitä toimenpiteen jälkeen?
mitä jos joskus on pakko poistaa sisältö, niin jää kauheet tyhjät nahkapussit roikkumaan! voiko niistä poistaa nahkaa vai jääkö mulle tyhjät nahkapussit sitten ikuisesti?
näkyykö toi silikoni röntgenissä tai lentokentillä? tuntuuko silikoni vai voinko huijata poikaystäviä, että ne on luomut? kiitti vastauksista jo etukäteen.



Neuvoisin sinua odottamaan hiukan henkistäkin kasvua... Jos sinun pitää valehdella omistavasi silikonirinnat olet melkoisen epäkypsä, pieni tyttönen vielä!

 
kaunis äiti ja ylpeä siitä
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen***:
En kuulu tähän viestiketjuun, koska minulla ei ole lapsia, en ole imettänyt ja rintoihini olen ihan tyytyväinen. Luin mielenkiinnosta ketjun loppuun ja alkoi suututtaa niin kovasti suomalaisten naisten katkeruus. Mitä ihmettä se kellekkään kuuluu mihin kukakin rahansa laittaa? Kuka määrittelee milloin raha menee turhaan ja milloin hyödylliseen? Entä jos ostaa aina uusia dvd levyja? Aina uuden auton? Vaatteita? Antiikkia? Kuka määrittelee mikä on hyvä sijoitus? Mihin saa omat rahansa laittaa?

AIvan naurettavaa. On olemassa naisia, joille esteettisyys on tärkeää ja naisia joille se ei ole tärkeää. Kauneuskirurgiaan liittyy niin vääristyneitä ajatuksia, että vain huonosta itsetunnosta kärsivät käyttävät sitä. Asiahan ei ole edes näin!

Eikö voisi ajatella sitten, että oltais kaikki ihan vaan luonnontilassa. Mitä sitä kampaajalla käymään? Vaatteilla koreilemaan? Ketä se hienhajukaan häiritsee, antaa haista vaan.

Minulle ei tulisi pieneen mieleenkään alkaa sanelemaan mihin kukakin voi rahansa laittaa. Kateellisuudesta ja omasta epävarmuudestahan tuollainen kertoo.

Muutenkin on äärimmäisen hassua, että edelleenkö suomalaiselle naiselle ulkonäköön satsaaminen ja panostaminen on näin vierasta? Edelleenkö ajatellaan, että vain miestenvuoksi meikataan ja laitetaan itseään. Huh huh, minä suorastaan masentuisin jos joutuisin kulkemaan ilman ihania naisten vaatteita, meikkejä, kenkiä jne...

Ja kun vanhenen, en aio leikata hiuksiani enkä laittaa permistä. Minä kyllä käyn korjaamassa mm. silmäluomia jos siltä tuntuu joskus, tai voin botoxia laittaa kasvoihin. Ihan vain itseni takia. Kyllä tässä synkässä maailmassa nainen voi hemmotella itseään ihan täysin siten miten haluaa. Joku haluaa ostaa uuden ompelukoneen, joku käy hieronnassa ja joku ottamassa vaikka uudet rinnat!

Jonkun mielestä oli äärimmäisen noloa, jos oma aviomies maksaisi näitä silareita. Heh mitä noloa siinä voi olla? Yhdessä on esim. lapsi tehty maailmaan ja siitä ei miehen vartalo muutu yhtään mihinkään. Eiköhän tällaisessa tapauksessa ole ihan asiallista miehen maksaa nämä rinnat jos rahaa kerta on? Missä kohdin asian nolous siis tapahtuu?

Suomalaiset ovat niin ahdasmielisiä ja katkeria ihmisiä, että se välillä suututtaa.


Juuri näin! Suosittelen kauneutta äideille ja muillekin naisille!
 
Kauneutta luomuna tai ilman:)
Olen yllämainitun kirjoittajan kanssa samoilla linjoilla. Kävin 3pvää sitten laitattamassa silikonirinnat ja botoxia otsaan...tein asiat itseni takia, en miesten, aviomieheni tai muidenkaan takia. Valinta oli minun ja 30-vuotis lahja itselleni...Mielestäni silikonirinnat on kauniita jos ne on ammattitaidolla laitetut, on myös kauniita luomurintoja. Jokainen saa tehdä keholleen mitä haluaa. Kaikessa on riskinsä, autolla ajaminenkin on vaarallista. Miksi me naiset olemme niin kaateellisia aina ja kaikesta toisillemme, aitoa iloa toisenpuolesta on harvassa Suomessa.

Rintani eivät ole b-kuppia suuremmat, mutta minulle ne on suuret entisiin AA-kuppeihin verrattuna. Olen tyytyväinen, vaikka kivut ova kamalat tällä hetkellä...Mutta joskus on joku fixu sanonut, että kauneuden eteen naiset ovat valmiita kärsimään...Annetaan kaikkien kukkien kukkia:)
 
memi.
Alkuperäinen kirjoittaja bkuppi:
mietin silikonien ottoa heti kun täytän 18, osaisko kukaan vastata siihen kuinka paljon voi kerralla laittaa täytettä?
haluan siis nimenomaan luonnolliset, en mitään pamela-tyyppisiä!
mutta onko kerralla mahdollista laittaa paljon (esim karpelan linnanjuhla 2005 kuva verrattuna tähän viimiseen keltaisessa tunikassa otettuihin kuviin eli voiko suurentaa kerralla tuon verran)? vai pitääkö se laittaa monella eri kertaa?
millaiset kustannukset mahtaa olla? entä voiko nahkaa venyttää kerralla noin paljon? entä sairasloma, saako sitä toimenpiteen jälkeen?
mitä jos joskus on pakko poistaa sisältö, niin jää kauheet tyhjät nahkapussit roikkumaan! voiko niistä poistaa nahkaa vai jääkö mulle tyhjät nahkapussit sitten ikuisesti?
näkyykö toi silikoni röntgenissä tai lentokentillä? tuntuuko silikoni vai voinko huijata poikaystäviä, että ne on luomut? kiitti vastauksista jo etukäteen.

Mulla laitettiin silikonit 3 vuotta sitten. Luomu kuppikoko oli 75a-75b liiveistä riippuen. Leikkauksen jälkeen 75c. Jos luonnollisen näköistä hakee, yks leikkauskerta varmasti riittää. Mä laitoin omani ulkomailla, maksoin 3000€. Suomessa kaiketi vähän kalliimmat. Ja hyvässä ykstyissairaalassa kävin, en missään takakujilla :)
Sairaslomaa mulle määrättiin 4vko joka oli siellä se minimi. Sekin vaihtelee paikoittain, mun kaveri kävi virossa ja hän oli shoppailemassa seuraavana päivänä. Mä jouduin syömään aika paljon lääkkeitä esimmäisen viikon aikana, meni melkein nukkuessa koko vko. Kai se riippuu leikkauksestakin. Mulla silikoni laitettiin nännipihan alareunan kautta, rintalihaksen alle. Kun taas mun kaverilla perinteinen viilto rinnan alle ja silikoni lihaksen päälle.
Silikonit täytyy jossain vaiheessa vaihtaa tai poistaa, mutta mun itseni on vaikea kuvitella itseäni uudestaan pienirintaisena, eli mun kohdalla ainakin kyseessä on sit vaihto. Implanttien kesto on yksilöllistä, mutta ainakin 15 vuotta kestävät. Pelkkä poistatus voi tehdä rinnoista "tyhjemmät" koska rinnat ovat useamman vuoden ajan ollut suuremmat.
Röntgenistä en tiedä, mut eipä kukaan lentokentällä taida nähdä, että on silikonit. Toi, että näkeekö poikaystävä on vähän siinä ja tässä. Riippuen totta kai leikkaustavasta, mutta ihan noin ilman rintsikoita sanoisin, että aika varmasti näkee.
Kannattaa tosiaan miettiä alusta loppuun ottaako silikonit vai ei. Mä en ole koskaan omiani katunut, mutta niitäkin löytyy. Ja harkitse tarkkaan missä rintasi leikkautat! Aina ei halvalla saa hyvää. Viroa mä en mun näkemisen perusteella suosittele. Äläkä pidä kiirettä asian kanssa. Se on kuitenkin oikea leikkaus, joka muuttaa sun ulkonäköä. Mieti asiaa ihan rauhassa.
 
Kauneutta luomuna tai ilman:)
Vastauksia yllämainitulle kysyjälle, itse olen siis sairaanhoitaja ja suurennutin rintani 3pvää sitten. Rintoja ei voi ekalla kerralla suurentaa kovin paljon, jos haluaa luonnollisen lopputuloksen. Implantin kokoa valittaessa mitataan tarkasti rinnat ja ihon venymisen mitat huomioidaan, jos ei ole imettänyt suositellaan pieniä implantteja koska iho ei ole kokenut luonnollista venytystä. Mutta jos päädytään laittamaan implantit lihaksen päälle on asia toinen, mutta asiansa osaavat kirurgit eivät suosittele kuin aktiiviurheilijoille rintalihaksen päälle laitettavia impaltteja, on aina luonnollisempaa laittaa implantit rintalihaksen alle.

Sairasloma on yleensä 1-2 vkoa.

Silikonit voidaan poistaa ja valitettavasti rinnat eivät palaudu entisenlaisiksi. Tänä päivänä suomessa käytetään maailman turvallisimpia silikoni-implantteja, karhea pintaisia ja valumattomia, merkkejä en lähde luettelemaan, koska niillä ei oikeastaan suomessa ole isoja eroja.

Minulle silikonit laittoi töölöläinen plastiikkakirurgi, joka työkseen auttaa palovammapotilaita, rintasyöpäpotilaita jne...aina kannattaa valita sellainen kirurgi jonkakanssa on ajatuksineen samalla aaltopituudella ja joka on valmis näyttämään omien töidensä tuloksia ja niitä mahdollisia ei hyviä tuloksiakin. Ammattitaitoinen kirurgikaan ei ole jumala...Viroon tai muuallekkaan en itse uskaltaisi lähteä leikattavaksi, pienimmillä paikkakunnilla hinnat edullisemmat kuin helsingissä, koska helsingissä jo toimitilojen vuokrat ovat erisummaa kuin pienimmillä klinikoilla. Pienimillä klinikoilla usein asiakas on hyvässä huomassa ja ainakin minulle soitettiin päivittäin ja kyseltiin vointia ja kirurgi antoi kotinumeron johon sai soittaa vaikka yöllä jos oli jotain kysyttävää...parempi siis kysyä kuin katua:)
 
ap.
Aloittaja tässä kertoilee.. Nyt on imetyksestä siis n. vuosi ja rinnat on alkanut nyt vasta tosi nopeaa tahtia saada takaisin sitä täytettä mitä oli ennenkin. Vielä odotellaan paraneeko entisestään, mutta nyt voi jo olla aika tyytyväinen. Tokihan nämä ovat jokusen sentin alempana, muttei näytä kovin pahalta, koska ne ovat rinnat eikä roikkuvat pussit. Nyt voisi alkaa ehkä viimein treenaamaan rintalihaksiakin, jotta tulokset olisi hyvät..
 
ap:lle
Ap:lle: Siis imetyksestä vuosi vai synnytyksestä vuosi? Lopetin imetyksen 7 kk sitten ja rinnat aika tyhjät pussit nyt, onko siis vielä toivoa paremmasta? Aiemmin ennen raskautta b-kupit nyt a-kupit...
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:lle:
Ap:lle: Siis imetyksestä vuosi vai synnytyksestä vuosi? Lopetin imetyksen 7 kk sitten ja rinnat aika tyhjät pussit nyt, onko siis vielä toivoa paremmasta? Aiemmin ennen raskautta b-kupit nyt a-kupit...
Siis imetyksestä nimenomaan vuosi. Eli odottele ihmeessä ennen kuin teet asialle mitään lopullista. Minulla tosiaan näytti vielä n. 3kk sitten, ettei tästä tule mitään ja vasen rinta ei ollut täyttynyt yhtään, oikea ihan vähän ja ne oli ihan eri kokoa. Nyt tässä muutamana viikkona olen huomannut suuria muutoksia, ihan oikeasti. Alkaa olla aika samaa kokoa, vieläkään ei tietysti tuo vasen pääse kirittämään, mutta parempi. Vanhat rintaliivit alkaa hiljalleen saada täytettä.
Löysää ihoa jää varmasti, sehän on selvä, koska iho on venynyt kovasti.

Uskon kyllä, että jos treenaisi rintalihaksia, se auttaisi myös ulkonäköön. Minä en ole vaivautunut tekemään tisseille yhtään mitään. Myös oikean kokoiset, tukevat liivit on tärkeä osa tätä vaihetta, kun rinnat palautuu jopa pari vuotta. Jos ei raatti ostaa liivikaupoista liivejä, menisin ainakin mittauttamaan kokoni siellä. Minä nimittäin olen käyttänyt rintaliivikokoa 80b. Nyt menin ensimmäistä kertaa liivikauppaan ja siellä mitattiin kooksi 75d. En usko sitä oikein vieläkään, mutta kyllä nämä liivit jotka sieltä ostin ovat huomattavasti paremman tuntuiset, kuin aiemmat halpisliivit.
 
kiitos!
Ihanan lohduttavaa, jos sinulla on noinkin pitkään imetyksen jälkeen tapahtunut vielä radikaaleja muutoksia. Aattelin, että tähänkö tämä jää, mutta ei siis vielä tämä olekaan nähty. Juuri niinkuin sanoit, vanhat liivit (ennen raskautta olleet) ovat vielä olleet isot, mutta katsotaan jos tämä vielä tästä. Ei siis auta kiirehtiä!
 
Silikonit omistava tavallinen duunari
Itse laitati silikonit,kun lapseni täytti vuoden. En kadu päätöstäni pätkääkään ja tuntuu, että rintani ovat todella omat ja aina kuuluneet vartalooni. En ottanut mitään lolloja, vaan pienet ja söpöt. Minun rintani eivät palautuneet imetyksen jälkeen ja lääkäri sanoi, että ihminen jolla ei juuri ole rasvasoluja muutenkaan, ei tule rintojaan takaisin saamaan. Eli rinnattomuus on enempi hoikkien ihmisten ongelma. Rinnathan ovat käytännössä rasvaa, rintarauhasethan meillä kaikilla naisilla ovat samankokoiset, eli toisilla on enmpi rasvaa rinnoissa kuin toisilla ja on hyvin yksilöllistä kelle ne rasvat mihinkin kohtaan tartuu...toisilla rintoihin, toisilla takapuoleen, vyötäröön tai reisiin...
 
kisälli
Alkuperäinen kirjoittaja ap..:
Juu, lihaksen päälle laitettuna ei voi imettää, mutta kuten edellinen sanoi, alle laitettuna voi. Eikä se vaikuta maitoon millään tavalla. Tuolla fingerroossillakin on varmaan lihaksen päällä ja siksi ei imetä.
...rintalihaksen alla. Oli jossain lehdessä, et aiemmin oli päällä ja nyt viimeisimmät laittanut alle...Mut järkevästi tekee jos ei imetä. Mistä tuon tietä mitä niistä lapseen irtoaa!
 
tyytyväinen
Minulle laitettiin silikonit noin vuosi sitten. Yksinkertaisesti kaipasin hieman lisävarustusta, sillä omani olivat olemattoman pienet. Otin yhteyttä The lookin konsulttiin ja sain ajan konsultaatioon. Konsultaation tekijä oli todella mukava ja osasi kertoa minulle paljon erillaista tietoa, sain myös soittaa aina kun mieleeni tuli jotakin kysyttävää. Halusin luonnollisen näköiset rinnat ja ne myös sain. Olen ollut todella tyytyväinen lopputulokseen. The Look huolehti kaikista asioista aina tallinnaan menosta tikkienpoistoon. Myös tikkienpoiston jälkeen minulle sanottiin että saan soittaa aina jos jotakin ilmenee. Suosittelen klinikkaa kaikille jotka haluavat hyvää palvelua ja hyvän lopputuloksen.
 

Yhteistyössä