Suihinotto - kertokaa miehet

  • Viestiketjun aloittaja BlowGirl24
  • Ensimmäinen viesti
BlowGirl24
Rakastan suihinottoa ja se kiihottaa minua todella paljon, eikä mikään ei ole niin kaunis kuin äärimmilleen paisunut penis.

No, nyt olen tavannut uuden ihanan miehen ja vuorossa on kohta ensimäinen yö yhdessä. Aion antaa hänelle elämänsä blowjobin.

Tiedän, että kaikilla on omat viehtymyksensä mutta pliis neuvokaa miehet mikä kiihottaa kaikista eniten ja miten voisin pitkittää miehen orgasmia niin, että kun se vihdoin tulee, se olisi järisyttävää.

Kertokaa myös mitä pitää tehdä orgasmin aikana penikselle, että nautinto olisi mahdollisimman voimakas.

Kiitos jo etukäteen :)
 
Onnistuva mies.
Rakastan suihinottoa ja se kiihottaa minua todella paljon, eikä mikään ei ole niin kaunis kuin äärimmilleen paisunut penis.

No, nyt olen tavannut uuden ihanan miehen ja vuorossa on kohta ensimäinen yö yhdessä. Aion antaa hänelle elämänsä blowjobin.

Tiedän, että kaikilla on omat viehtymyksensä mutta pliis neuvokaa miehet mikä kiihottaa kaikista eniten ja miten voisin pitkittää miehen orgasmia niin, että kun se vihdoin tulee, se olisi järisyttävää.

Kertokaa myös mitä pitää tehdä orgasmin aikana penikselle, että nautinto olisi mahdollisimman voimakas.

Kiitos jo etukäteen :)
Kertokaa miehelle kuinka kaunis paisunut penis on.
Katselette sitä ihastellen, niin silloin mies voi nähdä sen sievän ihailevan katseenne, joka varmasti saa paisunnan äärimmilleen.
Se paisuminen täyteen mittaansa myös tuntuu myös todella hyvältä, ja siemensyöksyn tulo on lähellä.
Mutta jos haluatte miehen orkasmintuloa siirtää myöhempään ajankohtaan, niin silloin ei penikseen kannata koskea laisinkaan.
Katselette etäämmältä.
No tietysti muualle kehoa voi kosketella.
Tuolloin penis voi hyvinkin veltostua, ja se on normaalia.
Tuo veltostumisvaihe on tärkeää jatkoa ajatellen.
Koska se uudelleen jäykistyminen tuntuu hyvälle ja on helposti saavutettavissa.
Kosketatte vähän ja katseletette ihastellen sitä nousua, sekä kerrotte kuinka mukavalta se näyttää.
Näitä veltostumis ja jäykistymisvaiheita voi toistaa useita peräkkäin.
Lopulta kun haluatte saavuttaa orgasmin ja siemensyöksyn, niin pienellä peniksen hyväilyttä saa sen aikaan, joko suulla tai käsin, tai yhdynnällä, ihan mieltymystennemukaisesti.
Paljaaseen terskaan ei kannata koskea, jos sitä ei ole liukastettu.
Hyvä keino on laittaa esinahka siihen päälle, niin se antaa mahdollisuuden stimuloida terskaa, ja näin tulee se haaveilemanne suuri orgasmi.

Näin miehen näkökulmasta.
Se jää sitten teidän tehtäväksi, milloin ja miten te naisena haluatte oman orgasminne saavuttaa.
Siihenkin on tapoja monenlaisia.
 
Viimeksi muokattu:
BlowGirl24
Kertokaa miehelle kuinka kaunis paisunut penis on.
Katselette sitä ihastellen, niin silloin mies voi nähdä sen sievän ihailevan katseenne, joka varmasti saa paisunnan äärimmilleen.
Se paisuminen täyteen mittaansa myös tuntuu myös todella hyvältä, ja siemensyöksyn tulo on lähellä.
Mutta jos haluatte miehen orkasmintuloa siirtää myöhempään ajankohtaan, niin silloin ei penikseen kannata koskea laisinkaan.
Katselette etäämmältä.
No tietysti muualle kehoa voi kosketella.
Tuolloin penis voi hyvinkin veltostua, ja se on normaalia.
Tuo veltostumisvaihe on tärkeää jatkoa ajatellen.
Koska se uudelleen jäykistyminen tuntuu hyvälle ja on helposti saavutettavissa.
Kosketatte vähän ja katseletette ihastellen sitä nousua, sekä kerrotte kuinka mukavalta se näyttää.
Näitä veltostumis ja jäykistymisvaiheita voi toistaa useita peräkkäin.
Lopulta kun haluatte saavuttaa orgasmin ja siemensyöksyn, niin pienellä peniksen hyväilyttä saa sen aikaan, joko suulla tai käsin, tai yhdynnällä, ihan mieltymystennemukaisesti.
Paljaaseen terskaan ei kannata koskea, jos sitä ei ole liukastettu.
Hyvä keino on laittaa esinahka siihen päälle, niin se antaa mahdollisuuden stimuloida terskaa, ja näin tulee se haaveilemanne suuri orgasmi.

Näin miehen näkökulmasta.
Se jää sitten teidän tehtäväksi, milloin ja miten te naisena haluatte oman orgasminne saavuttaa.
Siihenkin on tapoja monenlaisia.
Kiitos paljon, erittäin hyviä vinkkejä. Viikon päästä kokeilen näitä juttuja :)
 
Viimeksi muokattu:
Tony
minulla Tony Hagerlundilla on hyviä Suihin otto neuvoja sillä vaimoni on minulle vain kerta käyttö tuotetta jonka avulla osaan neuvoa teitä muita ihmisiä puh:0505443323
 
jaska
Ainakin minun mulkkuni on herkkä orgasmin hetkellä, joten kannattaa jättää nuppi rauhaan ja puristella vaan sperma ulos rytmikkäin liikkein varresta.

Samoin mulla. Aina kun alkaa olla loppuvaihe esari päälle niin pitkälle kun menee ja sitten kurkun pohjaan. Siinä meinää taju lähteä. Olen imettänyt kymmeniä kertoja vähintään.
 
Viimeksi muokattu:
Rekku
Olen sillä tavalla hyvässä tilanteessa, että nainen saa suuhunsa mahtumaan koko satsin, eli penis ja kulkuset.
Usein sitä ei tapahdu, mutta sitten kun saan, niin kielellä pyörittelemällä naperoni valuttaa mähnää daamin suuhun.
Useinmiten saan kuitenkin lypsää ihan itse omin käsin.
 
jaska
Olen sillä tavalla hyvässä tilanteessa, että nainen saa suuhunsa mahtumaan koko satsin, eli penis ja kulkuset.
Usein sitä ei tapahdu, mutta sitten kun saan, niin kielellä pyörittelemällä naperoni valuttaa mähnää daamin suuhun.
Useinmiten saan kuitenkin lypsää ihan itse omin käsin.
Vastaus Rekulle. Ole onnellinen, että saat. Mulla on sen verran pitkä, että se on vaan tungettava kurkkuun, vaikka lady alkaiisi vähän nikottelemaan, Jos alkaa ujostelemaan homma menee puihin. Sit kun mälli valuu kurkkuun niin muijankin refleksit helpottuu ja #yrjövaihe# menee ohi.
Tarkoititko, että itse lypsät daamisi suuhun? Mä annan kyllä nielun tehdä työnsä..
 
Viimeksi muokattu:
Lanzarote
Heather Brooke on maailman paras tässä. Kannattaa katsoa video, miten hän ottaa 25cm kalun kurkkkuun kakomatta lainkaan. Aina se paremmalta tuntuu, jos pystyy tekemään Brooket. Brookellä on myös isopalloinen kielikoru.
 

Yhteistyössä