suuteleminen

  • Viestiketjun aloittaja ensi kerta
  • Ensimmäinen viesti
ensi kerta
Moi! Kuulostan nyt varmaan aika tyhmältä, mutta ajattelin silti kysyä neuvoa. Miten suudellaan hyvin? Aloitin juuri seurustelun eikä minulla ole asiasta paljoakaan kokemusta. Haluaisin tuottaa mielihyvää ja saada sitä itsekin, mutta tekniikka ei taida olla aivan kunnossa ;)
 
ei ainakaan näin
älä vain työnnä sitä sun kieltäsi suusta ulos, ja alat heiuttaa sitä kieltä suun ulkopuolella niin kuin sellainen reptilli :)
mulla oli yhden kerran tuollainen jätkä, se suuteli kuin käärme, jätkän kieli heilu vaan ihan suusta ulos siis suun ulkopuolella.. aika mautonta ... :-/
 
ensi kerta
Kiitos näistä! Mutta suoraan sanottuna tämän verran sentään minäkin asiasta ymmärrän :) Kertoisitteko vähän tarkemmin, että mitä oikein teette. Imeäkö huulta vai kieltä? Ja miten välttää liian kuolaisia pusuja?
 
;-))
No sitä on vaikea sanoa. Tee kaikkea, niin opit tietämään mistä pidät. Siksi yleensä teinit suutelelvat 8 h yhteen menoon. Etenkin kun kesä on tulossa. Suosittelen. Se oli ihanaaa, suudella koko yön jossain pusikossa. Siten sitä oppii.

*muistelee kaiholla nuoruuttaan*

P.S. SItten myöhemmin miehet ei suostu enää suutelemaan, joten ota siitä kaikki irti nyt. Myöhemmin = kun antaa ekan kerran.
 
Isabella
Antaudu suudelmalle ja kumppanillesi henkisesti, ole läsnä, helli häntä, älä pidä kiirettä. Voi pitää kiinni päästä. Laita silmät kiinni. Tärkeintä on yhteys teidän välillänne, ei tekniikka, se hoituu kyllä jos yhteys toimii. Suutelu on vuorovaikutusta, jossa vastaat myös toisen impulssiin. Yritä aistia hänen toiveensa.
 
kit
Itselleni ainakin auttoi aikoinaan joku lehdestä luettu vinkki,jossa sanottiin että alkuun pääsee,kun joko itse aloittaa suutelemalla toisen alahuulta tai antaa toisen tehdä niin,ja siitä sitten ikään kuin vuorotellen,välillä vaihdellen vaikka ylähuuleen (riippuu huulista ja asennosta jossa suutelette), ja kielelläkin voi vähän maistaa toisen huulta.Hellää imemistä ja näykkimistä voi myös harrastaa. Sehän oikeastaan meneekin niin,että jos sinun alahuulesi on hänen huuliensa välissä,hänen ylähuulensa on sinun huuliesi välissä.:D En siis tarkoita että siinä pitäisi olla jotain rytmikästä,mutta tuo kuvaa sitä jotenkin aika hyvin,ja improvisointi tulee itsestään.Kannattaa painautua toiseen tiukasti kiinni ja esim hellästi hyväillä toisen niskaa. Sellainen on ainakin mun mielestä ihanaa..:)
 
suukko
Siis ihan vain imet eli suutelen toisen suuta siten, kun imisit jotain todella hyvää tai vaikka näykkisit pehmistä.

Siis maistelet suun sisäpintaa, hipaiset kielellä... mutta ei saa tosiaan työntää kieltä toisen suuhun jäykkänä, vaan ennemminkin antaa kielen kohdata ja tutustua siinä puolivälissä.

Huulia kannattaa myös maistella jäätelön tapaan, mutta ei keskittyä vain niihiin.

Ja ennen kaikkea älä mieti liikaa, vaan sulje silmäsi ja anna tunteen viedä.



 
asdfMOI
nosiis... jos ei ole minkäänlaista kuvaa suutelemisesta niin ensimmäinen suudelma saattaa olla jotain aivan hirveää... kokemusta EI ole (onneksi!).
kannattaa leffoista tai jostain katsoa suutelukohtauksia ja sitten itse kokeilla samaa omien sormien kanssa.
leiki että etu- ja keskisormesi ovat huulet, ala suudella vaikkapa alahuulta. tuntuu oikeasti melkein samalta mutta 'kuivemmalta' kuin miltä oikea suudelma tuntuu.
ennen suudelmaa kannattaa aina nuolaista huulia ja katsoa kumppania silmiin. sittenhän kaikki sujuu kuin valettu.
jos on vielä epävarmuutta asian suhteen, niin voi katsoa opetusvideon... siellä on kans lisää noita!

How To Kiss For The First Time (Kissing)
 

Yhteistyössä