Suutelua vailla

  • Viestiketjun aloittaja Kisses
  • Ensimmäinen viesti
Kisses
Eipä ole lystiä kun mies ei ole koskaan ollut suutelutyyppiä. Vuosia mennyt ja kaukana on se tunne siitä että saa kunnon suudelman josta saa säpinän koko kehoonsa. Tämä on aika iso juttu. Huomaan kaipaavani kiihkeää suudelmaa ja sitä tunnetta ja yhteyttä suutelusta. Kuinka tämän puuttumisen voin hyväksyä?
 
enpä tiedä..
Oma mieheni ei myöskään vaikuta olevan suutelija-tyyppiä. Välillä mietin, että johtuuko se minusta? Mitä jos hän ei vain ole tarpeeksi rakastunut minuun ja suutelisi kyllä intohimoisesti, jos olisi? Vai eikö hän vain välitä suutelemisesta erityisemmin..? Tiedä häntä... Joskus, kun haluaisin suudella intohimoisesti, tuntuu, että mies pitää jotenkin suunsa "pienellä"... Suu ei aukea suureen suudelmaan ja kieli pysyy omalla puolella. Itsestä tuntuisi sitten vähän tunkeilevalta mennä ja suudella kunnolla.. Olemme olleet yhdessä alle vuoden ja kaipa se alkaa rassaamaan joskus.
 
Tylsäksi, milloin
Eipä meillläkään 10 v yhteiselon jälkeen enää suudella. Mies kyllä haluaisi ja yrittää, mutta itse en halua "antautua" sellaiseen, kaikki arki tässä ympärillä... Pelkään heittäytyä siihen huumaan :/ No enpä ainakaan harkitse pettämistäkään kun suhtautuminen on tällainen, mutta pelottaa että entäpä jos se mies harkitseekin...?

Meillä pussaillaan ja halaillaan mennen tullen ja palatessa ja välillä käydään suukottamassa jos toinen istuu koneella. Mutta ihan oikeaa suutelemista ei ole ollut vuosiin.

Muistan kyllä, että se vei jalat alta ja veri alkoi kuohumaan, tuntuu jo kaukaiselta ajatukselta... En vain osaa kuvitella itseäni siihen enää. En halua menettää kontrollia. Samasta syystä olen myös absolutisti. Olen tylsä tylsä ihminen :(
 
Tylsäksi, milloin
Alkuperäinen kirjoittaja anpöliivöpul:
Ihan totta? Et juo shampanjaa ja suutele rakkaintasi, kun pelkäät menettäväsi kontrollin?
En ryyppää enkä antaudu suudelmiin. Maistelen kyllä :)

Arki on makeaa silti. Ehkä se ei kaikille riitä, ehkä ei miehellenikään?
 
faktaaaa
Suutelu loppuu kun ollaan jo monta vuotta yhdessä,ei sitten enää tee mieli vaihtaa kieliä hyvin tutun persoonan kanssa,päinvastoin se ällöttää! ;D
enemmistö pitkässä suhteessa elävät eivät enää pussaa kielellä vaan huuleen.

vain se alkuhuuma saa ihmisen suutelemaan siis antaa toiselle kieli-suudelman kun on niin tulisesti rakastunut!
 
Suukkoja vajaa
Olen olut naimisissa vuosia ja inhoan suutelemista. Juuri äsken mieheni olisi suudellut minua, mutta käänsin pääni ja sanoin eiköhän tämä poskisuudelma riitä. Hän nöksähti ja lähti tekemäämn autoremonttia. Hyvä näin:)

Toivoisin kyllä vielä löytäväni miehen jonka kanssa haluisin suudella, kosa sehän on niin ihanaa:D
 
RJV
Alkuperäinen kirjoittaja Suukkoja vajaa:
Olen olut naimisissa vuosia ja inhoan suutelemista. Juuri äsken mieheni olisi suudellut minua, mutta käänsin pääni ja sanoin eiköhän tämä poskisuudelma riitä. Hän nöksähti ja lähti tekemäämn autoremonttia. Hyvä näin:)

Toivoisin kyllä vielä löytäväni miehen jonka kanssa haluisin suudella, kosa sehän on niin ihanaa:D
Teillähän on jo mies, ei kun suutelemaan.
Se on kyllä jännä asia kun kaikki naisetkaan ei halua suukotella, vaikka sitä hellyyttä ja läheisyyttä ollaan vailla. Yksi syy tuohon suukottelun puutteeseen puolin ja toisin on, kun kaikkien ihmisten tärkein tarve ei ole fyysinen kosketus, niin silloin se ei ole se ykkösjuttu. Minä olen meillä joka joutuu ne suukot hakemaan vaimolta. Ei se silti ole vaikea asia. Haen osani ja sillä siisti.

 
outoa
Olette väärän ihmisen kanssa yhdessä, jos ette halua tämän kanssa suudella tai jos hän ei halua suudella teitä. Tai ehkä henki haisee tai jotain.

Mä en voisi kuvitellakaan eläväni suhteessa ilman suudelmia. Ne ovat jopa tärkeämpiä kuin seksi, joka sekin on aikasta tärkeää.
 
Anni62
Yhdyn täysin edelliseen kirjoittajaan.
Me miehen kans ollaan oltu yhdessä 26-v ja edelleen suudellaan, välillä kevyt pieni suukko kun on töihin lähdössä ja samoin kun tulee kotiin. Käy kotona päivisinkin ja aina pieni suukko.
Sitten joka ilta suukotellaan oikein kunnolla ja himokkaasti. Joka ikinen päivä. No, on joskus ollut kausia kun ei olla suudeltu lainkaan mutta siitäkin on niin paljon aikaa, etten edes muista.
Suukotellaan ja halataan miljoonaa kertaa päivässä.
 
sama juttu
Ollaan oltu yhdessä pian 13 vuotta ja mies ei ole ollut koskaan mikään suutelijatyyppi. Aina ollaan kyllä pussailtu, monesti päivässä, tosin nyt kun lapset pieniä, 2,5v ja pieni vauva, niin ei muista/ehdi enää, kuin ehkä illalla sitten ja aina nukkumaan käydessä.

Itse tykkäsin kovasti suudelmista ennen kuin tapasin mieheni. Sitten mieheni kanssa en ole koskaan saanut samanlaisia suudelmia, sellaisia, joista tosiaan väreilyt kulkee pitkin vartaloa. En taida enää edes osata suudella kunnolla! Kyllä mieskin seksin yhteydessä (harvoin muulloin)yrittää suudella, mutta se on juuri sellaista, ettei avaa tarpeeksi suutaan, vain puolilleen. Mistään kielisysteemeistä en ole koskaan niin välittänyt, vaan nimen omaan siitä, että voi "upottaa" suunsa toisen suuhun kiihkeästi. Nuorena saatoin kiihottua pelkästä suudelmasta. Pusuttelu taas on vain sellaista arkista toimintaa ilman tunteita.

Olen kärsinyt asiasta ja yrittänyt miehellekin vihjata, että haluan suudella kunnolla. Mies ei vaan ole tajunnut, ettei edes osaa suudella. Minulla on ihana ja huomioiva mies ja lapsilla hyvä isä, mutta siitä ei päästä mihinkään, että mies on huono suutelija.

Voiko toista opettaa suutelemaan kunnolla? Minusta tuntuu, ettei voi. Mies ei mitenkään ymmärrä ikään kuin myötäillä sitä, mitä minä teen. Ei osaa ottaa vastaan suudelmaa. Tekee itse aina vain samalla tavalla, eikä toinen voi mitenkään väkisin suudella toisella lailla. Minusta mieheni ei vain ole kovin kiihkeä ja intohimoinen ihminen ja tuntuu, että se puoli on minultakin kadonnut. Mielestäni esim seksin aikana juuri kiihkeillä suudelmilla voí näyttää tunteensa ja intohimonsa. Oikeastaan mies harrastaa seksiäkin hyvin samalla lailla kuin suutelee. Ei siis ole mitenkään erityisen kiihkeä, vaaan tasaiseen tahtiin melko rauhallisesti. Tylsäähän se on voi vähän olla...
 

Yhteistyössä