Synttärit

Viestiketju osiossa 'Kasvatus' , käynnistäjänä ata, 12.03.2007.

1. ata Vierailija

Hei, mietin tässä juuri ohjelmaa 8-vuotiaan tytön syntymäpäiville. Onko kukaan kuullut Pinata-leikistä? Itse kiinnostuin ja päätän kokeilla. Onko kellään kokemuksia?

http://www.partyshop.fi/shop/pinata_leikin_ohjeet.php

2. Eläinten ystävä Vierailija

Hmm, mielestäni Pinata vaikutti kuvauksen perusteella jotenkin julmalta! Eikö eläin- tai pellehahmon sijaan voisi käyttää vaikkapa värikästä kuutiota, palloa, pilvenhattaraa tai muuta "elotonta" muotoa?

3. vaihtari Vierailija

Minä olen ollut jenkeissä lasten synttäreillä jossa oli pinata, se oli tosi kiva :) olen ajatellut itsekin tehdä sellaisen paperimassasta. Kannattaa vaan miettiä huolella mitä sinne laittaa sisälle kun ne kuitenkin tippuu maahan, ettei paljaita karkkeja tms. laita sinne. Minä varmaan laitan minigrip pusseissa pikkunameja.

4. Kokeiltu on Vierailija

Meillä oli tuollainen kun lapset olivat pieniä. Päädyin palloon, en eläinhahmoon tarkoituksella. Karkit olivat mariannekarkkeja, toffeeta yms valmiiksi kääreessä olevia, koska meillä tuota hakettiin keväällä ulkona.

5. Tiedoksi teille Vierailija

Ainakin Ilmapallokeskuksesta Vantaalta saa ostaa valmiita Pinata-hahmoja karkkeineen jos ei jaksa alkaa askartelemaan. Hinnoista ei tietoa mutta nettisivuilta voi löytyä...

Jaa tämä sivu