Hae Anna&Ellit-sivustolta

Syntymäpäivälahja miehelle

Viestiketju osiossa 'Kodin juhlat' , käynnistäjänä Jennie B., 09.06.2005.

1. Jennie B. Vierailija

Hei!

Minkälaisia lahjoja olette ostaneet 30+ miehelle jolla on kaikkea ja jos jotain tarvitsee, vaatteet tms. ostaa ne itse hyvällä maulla? Ajatuksia ja ideoita kaivataa, huumoria saa olla mukana :)

2. Ilona Vierailija

Miten olis sellainen ""pullonavaaja-sormus"" joka vilahti eräässä olut-mainoksessa ehkä vuosi sitten.

Sormus on melko jykevää tekoa, muistaakseni niitä saa hopeisena, pronssisena ja ehkä teräksisenä. Malli on melko yksinkertainen, Ihan tyylikäs, ei siis näy päällepäin jutun jujua, mutta sillä saa tempaistua kruunukorkin auki.

Hakukoneella löydät varmaan liikkeen joka näitä valmistaa ja myy. Ostaminen onnistuu myös netin kautta.

3. liselotte Vierailija

Hajuvettä.
    Lahjakortti hierojalle.
    Suihkun jälkeinen vartalovoide.
    Hyvä hiustenhoitosetti shampoo, hoitoaine, hiusgeeli
    Harrastukseen liittyvää.
    Lahjakortti kylpylähoitoihin.

4. Ansu Vierailija

Olen ostanut mm. seuraavaa:

- hänen käyttämästään tuoksusarjasta milloin mitäkin - after shave, partabalsami, eau de toilette, suihkugeeli, deo-stick
    - kultainen solmioneula
    - kultainen riipus (voi olla harrastukseen liittyvä, esim. sukeltajalle ankkuririipus)
    - matkoilta tuliaisina jääkaappimagneetteja ja avaimenperiä (esim. sukeltajalle sukeltajan kypärä)
    - Valentinon puuvillaisia aluspaitoja (ovat kyllä niin tyylikkäitä että voi käyttää T-paitana)
    - silkkisolmio (hyviä solmioita ei ole koskaan liikaa)
    - tyylikkäitä nahkavöitä
    - laadukkaita kaulaliinoja
    - laadukasta konjakkia kauniissa puu- tai muussa laatikossa tai rasiassa

5. joli81 Vierailija

http://www.nettilahja.com

6. Jul1a81 Vierailija

Itse mietin kiivaasti, mitä antaa nuorelle YO-lahjaksi. Googlettamalla löysin tälläisen sivuston kuin www.onnittelulaulu.com ja en joutunut pettymään!

7. Synttärilahja Vierailija

Osta oluthana. Siis sellainen masiina, johon tulee 4 tai 5 litran olut"tynnyri". Meillä saavutti valtavan suosion ja jatkuva miespuolisten vierailijoiden kateuden aihe :)

8. AimoAA Vierailija

eksyin itse tuonne ja olen saanut muutamia hyviä ideoita eri kekkereihin.

9. onnea kullalle Vierailija

"6....pitää varoa sanojaan tai suunnitella jatkuvasti," Ajattelin etsiä sadistin päiväkirjan. Kai sellainen on jo kirjoitettu. Voisi sitten vertailla, mitä ei vielä ole tehnyt.

10. mikki28 Vierailija

Hanki lahjakortti johonkin hauskaan tapahtumaan tai kurssille (viinikurssi/golfkurssi/purjehduskurssi) tms. elämysjuttuun. Tuolta saa hyviä tällaisia lahjaideoita: Mitä lahjaksi.com

11. annukka Vierailija

Jotain luettavaa, kirja tai lehden vuosikerta?

12. mörkö82 Vierailija

13. Vaimo Vierailija

Minä ostin viimeksi oksasakset, sellaiset vähän järeämmät. Oli mieluisa lahja.

14. Malllu

Saadut tykkäykset:
    0

Tämä tyyppi taisi saada mieheltään lahjaksi akkuporakoneen, ja on katkera siitä.. XD

15. Jenkkitär Vierailija

Lap dancen jollain tyylikkäällä private clubilla.

16. Niche Vierailija

17. rjrjr Vierailija

Jaa tämä sivu