Syylän hoito

Viestiketju osiossa 'Vaihtoehtoiset hoitomuodot' , käynnistäjänä A_M, 09.07.2007.

1. A_M Vierailija

Olisiko kenelläkään vinkkiä syylän poistoon? Sormessa ja varpaassa on ollut jo pitkään syylät, joiden hoitoon olen kokeillut vaikka mitä, ilmastointiteippiä, apteekista saatavaa verruxinia, jäädytystä ja pariakin luontaislääkettä... Elikkä nyt jos joku osaa neuvoa hyvän konstin vielä kokeilla...

2. no kokkeileppa Vierailija

Mun veljen poika sai syylät lähtemään kun liotti varpaitaan koivuntuhkavedessä. Jostain syystä samalla lähtivät myös sormista vaikka ei niitä liottanutkaan tuossa litkussa. Ilmeisesti tuo aine meni verenkirtoon jonka kautta vaikutti sormiin. Mene ja tiedä. Mut kokeile jos se tehoaisi. Olen kuullut tuon tuhkaveden auttaneen mullekkin.

3. suurin elin Vierailija

Ihohan on suurin erittävä ja välittävä elin. Eihän iho panssari ole. Ihon kautta välittyy paljon aineosia kehoomme. Miten ne myrkkyaineet muutenkaan ihokemikaaleista kehoomme siirtyisivät, ellei ihon kautta ? Koivun tuhka en emäkösoivaa ainetta, ja totta viedä, kulkeutuuhan sitä ihon kautta muuallekkin kehoon.

Tiesitkö, mistä hän sitä koivun tuhkaa hankki?

4. no kokkeileppa Vierailija

"Tiesitkö, mistä hän sitä koivun tuhkaa hankki? "
    No tuo nyt ei ole ongelma jos on takka tai saunanuuni ja koivuklapeja.
    Sieltä hän sen otti.

5. suurimmalla osalla Vierailija

Suurella osalla ihmisiäpa ei ole, ei puulämmitteistä saunanuunia, eikä takkaa.

6. no kokkeileppa Vierailija

"Suurella osalla ihmisiäpa ei ole, ei puulämmitteistä saunanuunia, eikä takkaa. "
    No kysy jos jollakin tutulla sattuisi olemaan kesämökki ja takkoja löytyy tänä päivänä melko monen huushollista. Mielikuvitusta liikkeelle.

7. --- Vierailija

Uusavuttomat saavat koivuntuhkaa kätevästi siten, että ajavat lähimmälle huoltamolle, ostavat klapeja ja yrittävät polttaa ne. Polttamisen on hyvä tapahtua tulisijassa tai ulkona vaikkapa taloyhtiön grillikatoksessa. Kun klapit ovat palaneet ja jäähtyneet, kerätään tuhka talteen, siivilöidäänja liotetaan kattilassa. Parin päivän päästä pinnasta voidaan laappia talteen koivuntuhkalipeää. Se ei tietenkään auta mihinkään sairauteen, mutta antaa iholle kauniin punaisen värin.

8. Myytävänä Vierailija

Koivun tuhkalipeää on myytävänä. Saa paljon helpommalla. Puhdasta.

9. apua ollut Vierailija

Luontaistuotekaupasta voisit kysästä Osterivinokasta. Se on auttanut syylissä.

10. Harpatohan Vierailija

Ostettiin kerran reissulta aloe vera geeliä, vihreetä geeliä, jossa on 98% aloe veraa. Tuli sitten jostain mieleen kokeilla sitä omaan syylääni, jota lääkäri ei edes suostunut polttamaan/jäädyttämään kun se oli niin iso. Laitoin geeliä iltaisin syylään ja sukan päälle. Kuukauden verran tein joka ilta samalla tavalla( voi olla että jäi jokunen ilta pois) ja enää ei ole isoa syylää jalanpohjassa!! Avovaimo kävi jäädyttämässä syylän, joka kasvoi melkein heti takaisin. Aloitti saman hoidon sormeen ja enää ei ole siinäkään syylää.

Kannattaa kokeilla!!

11. M23 Vierailija

1990-luvulla taistelin syyliä vastaan monella tavalla. Lääkäri jäädytti ja sitten poltti ja syylät vain tulivat takaisin.Kaverini kanssa (joka myös kärsi syylästä) kokeilin mös monia uskomusjuttuja: liitua, aamusylkeä jne. Ei apua. Kerran otin erään tuttavan neuvosta aimo tujauksen hyvää skottiviskiä, desinfioin puukon kiehuvassa vedessä ja leikkaisin itse syylän pois... Sitten kastelin haavan viskillä ja hoidin samalla aineella useamman päivän ajan desinfiointiaineen tapaan. Eikä syylä sen koommin ole tohtinut palata!

12. Toi aloegeeli toimi myös tuttavarouvalla syylään, joten kannattanee kokeilla!

13. ++minä++ Vierailija

Syylä on viruksen aiheuttama kasvain.Se ei viihdy happamassa ympäristössä,vaan tykkä namunsyöjien nihkeistä makeista varpaista,kun näin pelkistetysti sanotaan. Laita syylän päälle pieni muru Aspiriiniä ja paina ilmastointiteippiä pala tiiviisti päälle,anna muhia muutama päivä ja nypi pinseteillä valkoiset tikut pois.Huuhdo vedellä ja laita puhdas laastari päälle. Älä tee edellämainittua jos olet diabeetikko.

14. - syylä - Vierailija

Kokeile luontaistuotekaupasta ostettavia Osterivinokaskapseleita, ne auttoivat meidän perheen lasten syyliin. Tyttärelläni oli paljon syyliä jaloissa, joihin ei auttaneet mitkään omat eikä vieraat konstit, mutta sitten lääkäri kehotti ostamaan Osterivinokaskapseleita ja ne auttoivat. Syylät lähtivät eikä niitä sittemmin ole näkynyt. Hoidosta on nyt jo jokunen vuosi. Kapseleita pitää syödä useampi paketti, ei pidä lannistua ensimmäisen annoksen jälkeen.
    Kokeile!

15. Osterivinokkaita ostetaan lasten ontelosyyliin eli molluskoihin. Ontelosyylät ovat siitä hassuja, että ne häviävät itsestään ajan kanssa (parista kuukaudesta pariin vuoteen), joten mikä tahansa "hoito" tai hoitamatta jättäminen on yhtä tehokasta.

16. syylätön Vierailija

Tehokkain konsti on ambutoida käsi tai jalka pois missä syylä sijaitsee. Kasvoissa se on jo hankalampaa

17. helppoahan se Vierailija

Pää poikki vaan, ei se mitään vaikeeta ole. Ympäristö ainakin siitä hyötyisi.

18. viskinjuoja Vierailija

Mä kyllä mielummin joisin tuon viskin.

19. jokuvaan. Vierailija

Kannattaa koittaa kynsilakkaa tai ilmastointiteippiä. Syylä pitäisi peittää jollain että se ei elä. Syylä ei elä sillon kun se ei saaa happea.

Kynsilakkaa pitää laittaa niin kauan että syylä lähtee. lisäämällä sitä aina kun syylän päältä on lähtenyt vanha lakka kerros.

Ilmastointiteippiä laittamalla syylän päälle ja antamalla sen olla siinä 6 päivää. Samaa juttua pitää jatkaa niin kauan kunnes syylä on poissa.

Itse olen koittanut kynsilakkaa ja se näyttää tehoavan kunnolla. Ilmastointiteippiä en ala kokeilemaan 2 kuukautta.

20. Esa Härkönen Vierailija

Kuten jo "vierailija" sanoi, niin koivuntuhkavesi on ainoa sopiva tepsivä konsti, varsinkin pikkulapsille, joille erilaiset jäädytys ja syövytyshoidot ovat kauhu. Ihmisen ihon ph on erilaisilla puhdistusaineilla viety todella happameksi ja tällöin luodaan ihanteelliset olosuhteet syylille. Käyttämällä koivuntuhkaa saadaan ph nostettua emäksiseksi ja tällöin syylä kuolee. Koivuntuhka resepti on tässä.

1. Polta uunissa KOIVU-halkoja tuhkaksi

2. Kaada astiaan (saunakiulu tmv...) 1 litra lämmintä vettä

3. Sekoita vispilällä sekaan 1 dl koivutuhkaa, vähintään minuutin ajan

4. Anna lapsen huljutella jalkoja tai käsiä tuossa vedessä tasan 10 minuuttia. Vaikutusta voi tehostaa hieromalla syyläkohtia kevyesti

5. Kuivaa (älä huuhtele) puhtaalla pyyhkeellä, jotta aine jää vaikuttamaan yöksi. Aamulla voidaan pestä aine pois jos halutaan.

6. Tehty aineseos voidaan käyttää kahdesti, joten sitä voi käyttää kylmänä seuraavana iltana

7. Vaiheet 4. ja 5. toteutetaan 10 päivän ajan kerrasti illalla iltapesujen jälkeen

Parantuminen alkaa yleensä muutaman päivän kuluessa, jolloin syylä muuttuu tummemmaksi tai mustaksi.

Syylä häviää yleensä 20-30 päivän kuluessa hoidon aloittamisesta.

Tämä troppi on takuuvarmasti toimiva. Syylät ovat jo lähteneet 3:ssa polvessa (äiti, minä, kaksi poikaani).

P.S. Ainetta ei saa käyttää esim. nivustaipeisiin tai kainaloihin, koska kosteana ollessaan aina voi aiheuttaa ihon ärsytystä.

21. pulassa- Vierailija

Olen nuori tyttö ja minulla on jalanpohjissa ja kädesä syyliä.
    Olen kokeillut salisylaattia ja kosmetologisia "raaputtamis" hoitoja, mutta ne eivät ole tuottaneet minkäänlaista näkyvää tulosta.
    Inhoan sitä jos menen kenenkään lääkärin tai kosmetologin luokse näyttämään niitä, koska häpeän jalanpohjiani.
    Usein olen yrittänyt katsoa erilaisia kotkonsteja jotka voisivat toimia, mutta esim. äitini mielestä ei kannata uskoa hoitoja joita näkee keskustelupalstoilla sillä melkein kaikki ovat keksittyjä.
    Itse en ole täysin samaa mieltä, sillä minusta yleensä voi löytää pljon helpommin jonkun toisen avulla konsteja jotka voisivat toimia myös minullekin ja juuri ne joilla niitä on ollut tietävät varmasti paremmin mikä niihin auttoi!
    Joten tarvitsen tietoa voinko uskaltaa alkaa kokeilemaan noita kotikonsteja joita on suositeltu!

22. tästä lähtee Vierailija

sillä lailla. Ikää taisi olla 14. Tuhkavettä kutsutaan myös lipeäksi. Huljutapa jalkojasi siinä, niin sen jälkeen häpeä ei enää estä sinua hakeutumasta terveyskeskukseen.

23. varmakonsti Vierailija

Maalinpoistoon käytettävä tinneri on ainoa mikä auttaa.
    Pyyhi syylät kostetulla tinnerirätillä ja parin päivän päästä uudestaan.
    Olin tätä ennen kokeillut kaikkea mahdollista, erityistä puhtautta, jäädyttämistä,
    desinfiointiaineita jne.
    Sitten kerran puhdistin käsiä tinnerillä maalista ja se auttoi. Kokeiltu muillakin.
    Toimii varmasti

24. Dyyydah Vierailija

Polta kannabista nii syylät lähtee. toimii varmasti. auttaa myös akneen

25. kaivosta noussut Vierailija

oletko kokeillut raspata sitä? PItää pistää sitä verruxin (mikä se nyt oli) juttuia ja odottaa yön yli. sitä aamulla raspaa kuolleen osan pois. jos ilmestyy mustia laikkuja se tarkottaa et se on delaamassa. ja niin edestäpäin

Jaa tämä sivu