Takaapäin orgasmi

  • Viestiketjun aloittaja G-piste
  • Ensimmäinen viesti
Tulipa matso olo
Tämä tapahtui silloin kun vielä lehden ilmoituksien kautta sai maksullista seksiä. Silloin olin juuri eronnut ja pariin kuukauteen en ollut saanut naista. Paineet oli kovat tuntui että kohta ottaisin väkisin jos ei pimsaa tulisi. Niin sitten soitin seksipalstan ilmoitukseen. Sovittiin tapaaminen postikonttorin lähelle, sieltä otin naisen kyytiin ja ajoimme metsän laitaan. Maksoin sovitun summan ja nainen alkoi hyväillä mun kalua. Sitten kortsu päälle. Pyysin että mennään ulos niin kuin teimme. Nainen kumartui takakkonttia vasten ja minä työnnyin takaa naisen pilluun. Siinä katsoin nuoren naisen kaunista vartaloa samalla kun pumppasin, hieroin hänen selkää ja niskaa. Sitten nainen suoristi kätensä, alkoi kiihdyttää vauhtia, voihkia ja äännellä, hän siis oikeesti tuli niin kuin minäkin. Vetäydyin hänestä ja vielä hyväilin hänen pillua takaa. Nainen oli vielä jonkin aikaa silmät kiinni kunnes nousi ja pyyhki pillun talouspaperiin. Pois ajaessa nainen kysyi minulta että olinko ollut kauankin aikaa ilmaan naista kun noin rajusti tulit. Nyökkäsin ! Älkää vain kirjoittako että nainen teeskenteli orkkua, ei teeskennellyt !
 
Maarit Rva
Voiko nainen saada orgasmin takaa päin?Vaimoni mielestä mikään ei voita kunnon takaapäin panoa! Eikä mulla ole mitään sitä vastaan!Entä peppureikään? Voiko muka nauttia?..Molemmat?

Katso keskusteluissa Seksi, Yhtiön asuntoa Irstain panoni (minulle paras ja tehokkain)
Orgasmi Täydellinen emätinvärinä" R.järvi
 
Viimeksi muokattu:
Marjatta (totuus)
Katso keskusteluissa Seksi, Yhtiön asuntoa Irstain panoni (minulle paras ja tehokkain)
Orgasmi Täydellinen emätinvärinä" R.järvi
Olet itseasiassa innoissasi paljastanut itsestäsi sen/että naapurina olet tunnistettavissa.
Ei kai se paha ole,myöntää,mikä on "PARAS JA TEHOKKAIN" (keimailu tuotti tulosta)

Vappuna puhallettu PALLUKKA
 
Viimeksi muokattu:
(Y)
En sinun orkkun saantia ajaltellutkaan, vaan asennon toimivuutta.

Jos pimpsan vako näykyy selkeästi edestä katsottaessa, yleensä korkea häpykumpu, niin pillu enemmän etupuolella. Jos pimpsan vako näkyy takaa katsoessa, niin taakse päin. Minulla on sellainen käsitys, että etupilluiselle tulee orkku, jos tulee, paremmin tai ainoastaan, kun maataan lähellä toisiaan, joko ls:ssä tai nainen päälle. Siten klitta edenpänä oleva klitta saa tarpeeksi hankausta. Takakautta klitalle ei tule etupilluiselle hankausta ollenkaan.

Oma kaluni seisoo edelleen 45 asteen kulmassa ja on vasemmalle kaartuva. Sillä toisin ei taida olla merkitystä. Ennemmän taitavat vaikuttaa (tasa)paksuus ja pituus. Tosin alin paisuvainen on aika järeä, varsinkin kiilamaisessa tyvestä. Siellä ympärysmittasta tulee aika massiivinen. Tuohon kiilaan vaimo itsensä aina junttaa.
Toisella puolelle kaartuva kulli on kaikista huonoin mahdollinen naisen kannalta, se aiheuttaa yhdyntäkipuja ja ei osu G-pisteeseen kovin hyvin. Kaikista paras kulli on suora, joka käyristyy banaanille kohti napaa, se osuu aina G-pisteeseen.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Mutta käyrällä tulee se osuma yllättäen kulmantakaa.

No eikö nainen pysty vaikuttamaan siihen osumaan liikuttamalla lantiota oikeaan suuntaan?

Ja muutenkin ne naisen liikkeet piristää seksitilannetta.
 
Viivikkä
Olipa avartava keskustelu. Varsinkin Xy1 vaikutti hyvinkin asiansa osaavalta mieheltä. Enpä tiennytkään, että on ns. etu- ja takapilluisia naisia. Itse kuulun selvästikin tuohon etuosastoon, koska saan helpoiten ratsastaessa ja miestä vasten painautuen. Takaa päin en ole ikinä saanut. Se vähän harmittaa, koska niin moni mies tykkää siitä asennosta. Liian pitkät kalut satuttavat takaapäin, kun osuvat kipeästi jonnekin kohdunnapukkaan.

G-pistekuvauskin osui nappiin. Vain oma mieheni on sen löytänyt sormillaan. Kuvaili sitä röpelöiseksi alueeksi emättimen etuseinämässä, aika lähellä suuaukkoa. Itse haluan saada juurikin G-pisteorgasmin yhdynnässä (tai sormilla), koska se on niin täysivaltainen. Sormin tai kielellä tehdyt klitorisorgasmit ovat liian teräviä ja nopeita, eivät läheskään niin nautittavia kuin kalulla aikaansaadut.
 
Xy1
Alkuperäinen kirjoittaja Viivikkä;11501279:
Olipa avartava keskustelu. Varsinkin Xy1 vaikutti hyvinkin asiansa osaavalta mieheltä. Enpä tiennytkään, että on ns. etu- ja takapilluisia naisia. Itse kuulun selvästikin tuohon etuosastoon, koska saan helpoiten ratsastaessa ja miestä vasten painautuen. Takaa päin en ole ikinä saanut. Se vähän harmittaa, koska niin moni mies tykkää siitä asennosta. Liian pitkät kalut satuttavat takaapäin, kun osuvat kipeästi jonnekin kohdunnapukkaan.

G-pistekuvauskin osui nappiin. Vain oma mieheni on sen löytänyt sormillaan. Kuvaili sitä röpelöiseksi alueeksi emättimen etuseinämässä, aika lähellä suuaukkoa. Itse haluan saada juurikin G-pisteorgasmin yhdynnässä (tai sormilla), koska se on niin täysivaltainen. Sormin tai kielellä tehdyt klitorisorgasmit ovat liian teräviä ja nopeita, eivät läheskään niin nautittavia kuin kalulla aikaansaadut.
Liian pitkä kaluu osuu takaakin päin juuri tuonne, mikä näkyy linkissä sivun alareunassa.
Longer Penises Cause More Vaginal Satisfaction
 
hdthftmmmgy
En ole vakuuttunut, että mitään "takapilluisia" naisia olisi olemassakaan. Anyway, minä sitten kai äärimmäisen etupilluisena olen todennut, että päällä olo ja kasvokkain eivät tunnu miltään. Saan orgasmin vain kun mies nuolee, joskus harvoin ollut lähellä, kun panee takaapäin. Muutoin tykkään kyllä takaapäin-asennosta eniten itse, mies tietysti naisesta päällä.
 
joulupukki
Alkuperäinen kirjoittaja Käytännöllistä.;6525790:
Dogistyle on ihan hyvä ratkaisu suorittaa homma molempia osapuolia tyydyttävällä tavalla. Muija haluu katttoo jotain saippuasarjaa, josta minä en ole välttämättä kiinnostunut.

Muija kattoo telkkaa ja mä jyystän sitä takaapäin. Sillä on iso levee perse, niin mä pidän toisen pakaran päällä tuhkista ja toisen pakaran päällä kaljatuoppii. Sinitarrapalat pitää iskee kankkuhin, et tuhkis tai tuoppi tipu.

Muija saa orkut, kun se kattoo sitä sarjaa olikohan se kauniit ja rohkeet, vai kotikatu, en tiiä mua kiinnostaa vain paneminen, kaljanjuonti ja kessuttelu.

Heitä tuhkis ja kaljatuoppi veks....hommaa bilispöytä, niin voit samal skulata bilistä kun vedät varvit
 
M40
Joo, kuvaiksesi mukaan minulla on sitten sellainen ns etupimpsa, haha. Nakyy selvasti hapuhuulet ja kumpu edestapain katsottuna. Mutta ei mitenkaan erityisen edessa mieelstani, aika normaali sanoisin,mutta etupainoitteinen :)

Ja kylla siksi klittaan saa ihanaa tuntumaa kun mies on paalla, mutta ei koskaan takaapain (ellen sitten puske lantiota niin ylos ja leerelle kuin ikina kykenen, mutta selkahan siina katkeaa -((

se että laittaa selän oikein notkolle nostaa pepun ihanasti esille. Treenaa sitä :)

Toisaalta, voithan sinä itsekkin määrätä tahdin takaapäin naitaessa. Eli mies pysyy paikoillaan ja itse liikutat vartaloasi eli peppuasi häntä vasta. Näin voit helpommin myös kontrolloida sitä asentoa ja mikä sinusta tuntuu hyvälle. Ainakin minusta on kiva katsoa ja tuntea kun nainen liikkuu siinä edessä.
 
Viimeksi muokattu:
Hormonit hyrrää
Mikä on hormonisyöksy ? Onko se miehellä vai naisella ? Liittyykö hormonisyöksy hormonitoimintaan
vai seksin harrastamiseen ? Tietääkö joku tämän oikeasti ?
 
Juupa
Tämä tapahtui silloin kun vielä lehden ilmoituksien kautta sai maksullista seksiä. Silloin olin juuri eronnut ja pariin kuukauteen en ollut saanut naista. Paineet oli kovat tuntui että kohta ottaisin väkisin jos ei pimsaa tulisi. Niin sitten soitin seksipalstan ilmoitukseen. Sovittiin tapaaminen postikonttorin lähelle, sieltä otin naisen kyytiin ja ajoimme metsän laitaan. Maksoin sovitun summan ja nainen alkoi hyväillä mun kalua. Sitten kortsu päälle. Pyysin että mennään ulos niin kuin teimme. Nainen kumartui takakkonttia vasten ja minä työnnyin takaa naisen pilluun. Siinä katsoin nuoren naisen kaunista vartaloa samalla kun pumppasin, hieroin hänen selkää ja niskaa. Sitten nainen suoristi kätensä, alkoi kiihdyttää vauhtia, voihkia ja äännellä, hän siis oikeesti tuli niin kuin minäkin. Vetäydyin hänestä ja vielä hyväilin hänen pillua takaa. Nainen oli vielä jonkin aikaa silmät kiinni kunnes nousi ja pyyhki pillun talouspaperiin. Pois ajaessa nainen kysyi minulta että olinko ollut kauankin aikaa ilmaan naista kun noin rajusti tulit. Nyökkäsin ! Älkää vain kirjoittako että nainen teeskenteli orkkua, ei teeskennellyt !
Niin, sitä minä mietin että on se nainen aika kosteaksi tullut kun joutui pyyhkimään talouspaperilla. Ja tarkkaan ilmeisesti tutki kortsunkin.
 
Viimeksi muokattu:
Salapari
Alkuperäinen kirjoittaja Viivikkä;11632913:
Samoin me g-pisteorgasmeja saavat naiset olemme tienneet asian oikean laidan.

Ei kai tämä oikeastaan tähän viestiin vastaten kuulu, mutta en voi olla esittämättä asiaa.

Rakastajattareni kanssa naidessa ylivoimainen asento on lähetyssaarnaaja. Siinä kun sisään päästyäni ja muutaman työnnön jälkeen hän pyytää minua hieman odottamaan, nostaa jalkojaan aivan lähelle rintaansa ja avaa jalkojaan vieläkin enemmän mikäli mahdollista. Sen jälkeen on molempien laukeaminen hetken kuluttua taattu. Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Osuuko kalu silloin juuri em g-pisteeseen?
 

Yhteistyössä