Tarja Uusitalo

Viestiketju osiossa 'Ennustukset' , käynnistäjänä omppu, 20.08.2006.

1. omppu Vierailija

Mielipiteitä hänestä ?

Hyviäkö kokemuksia kenties ?

Kiitos

2. pomppu Vierailija

3. molli Vierailija

Onhan nuo suurimmalta osalta pitänyt paikkansa. Pari kertaa olen soittanut hänelle kahden vuoden sisällä.
    Mukavan oloinen nainen.

4. pomppu Vierailija

kiitos mielipiteestäsi : )

Öitä..

Mikä olisi paras aika päivästä hänelle soitella ?

5. molli Vierailija

En osaa sanoa mikä ois paras aika soitella. Sehän on 0700 linja niin eiköhän onnistu suunnilleen milloin vain. Ja jos on huono aika niin ei hän silloin vastaa. :)

6. irma Vierailija

Tarjalla on myös ajanvaraus.Olen soittanut hänelle molempiin. Näkemys pitänyt hyvin paikkansa ja 0700 olen häneltä saanut lyhyelle ajalle osuvan näkemyksen.

7. sadetar Vierailija

8. APUVA Vierailija

Mistä löytyy numero, ei googlesta ainakaan.

9. liru Vierailija

löytyy astron auttajalistalta, on mahdollisuus myös varattuun puhelinennustukseen, ei tarvitse soittaa kalliiseen 0700-linjaan. Mulla oli tänään aika ja olin kyllä erittäin tyytyväinen hänen tapaansa käsitellä asioita : )

Suosittelen !

10. kas näin Vierailija

katso astro.fi/auttajalista/hae auttajia, vapaasanahaku, kirjoita tarja uusitalo

11. hyvä Vierailija

12. möttiäinen Vierailija

13. vilkas Vierailija

14. vilkas Vierailija

up, onko kellään mielipiteitä ??

15. ssss Vierailija

Minä soitin nyt noin kuukausi sitten. Ei nähnyt mitään tämänhetken tilanteestani oikein. Ei olevaan ihmissuhdetta, ei ulkomaille muuttoa - ei mitään....kyseli ja takelteli...en soita enää, enkä suosittele

16. Äpyli Vierailija

Taitaa ollla aika vaikee saada Tarjaa kiinni.Olen monena päivänä kokeillu,mut ei oo onnistan...

17. ritu Vierailija

soittaa kännykkään, vastaa sieltä paremmin, näin mulle

18. fani Vierailija

Minä kans soitin känny numeroon ja sieltä hän kertoo koska on tavattavissa.Olen asoittanut ajanvarausksella että 0700 ja on osunut aivan tulevaksi sen mitä hän sanoi.

19. Rakkaus Vierailija

Minulle tuntui tietävän... kaikkeahan en voi vielä varmasti sanoa, mutta näki nykytilanteen hyvin.

20. tinttara Vierailija

olen ollut tyytyväinen ja asioita on alkanut tapahtumaan iloisesti : )

t. tinttara

Jaa tämä sivu