Tietokoneen vakoilu

  • Viestiketjun aloittaja bugiwugi
  • Ensimmäinen viesti
mammax
Helpoiten (tosin ei halvimmalla) saat selville miehen aivoituksia, kun ostat itsellesi ihan itse oman kannettavan tietokoneen, johon vain sinulla on käyttöoikeus. Jos vielä säilytät kannettavaasi mukanasi (ikäänkuin työkoneena), niin näet kyllä miehen käytöksestä, että onko hän kuin tulisilla hiilillä.
 
mmmööööh
tietokoneelta voi löytää vakoiluohjelmat esim ohjelmalla nimeltä avg anti-spyware

ja ohjelma löytyy esimerkiksi tältä sivulta käyttöohjeineen
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/muut_ilmaisohjelmat.htm
 
ongelmista vapaa
Hei määrittäkää niille suojaus sivuille että kone ei säilytä tietoja vierailluilta sivuilta 0 päivää. ja kun katkaiset modeemi yhteyden hae korjauksella uusi.. ip osoite..
Näillä ihan oman koneen määrityksilläkin jo pärjää liian innokkaiden kanssa.

samoin rasti inernet yhteyksille että
-ei jaa yhteyksiä eikä tulostimia,
muuta kuin käyttäjän luvan kanssa kysyttäessä niin konetta on hankalampi kaapata. (kohta käytetään lentokentillä yms.) rasti tähän.

Nämä on norm. joka joka käyttäjän kannattaa osata . Liian uteliaita vaimoja ja miehiä ja etenkin uteliaita kaupallisia mainostajia on aina. On kuitenkin perusoikeus yksityisyyteenkin niin netissä kuin elävässä elämässäkin.



 
david
Jos haluat seurata jonkun kännykän kautta, mielestäni sinun pitäisi valita SpyToApp. Se on seuranta ohjelmisto on erittäin tehokas, ja on vapaasti käyttää uudelleen. Käytän tätä ohjelmistoa, olen erittäin innoissani, mitä se tuo. Se on kuin ratkaista taakka elämässäni.
 
tintti75
Tietenkään toisen viestejä ei saa lukea ilman lupaa, on sitten parisuhteessa tai ei. Se on ensinnäkin lainvastaista. Toiseksi, parisuhteessa ei omisteta toista henkilöä vaan parisuhteen pitäisi perustua luottamukseen ja avoimeen kommunikaatioon. En pysty sanomaan, mitä aloittajan kannattaisi tässä tilanteessa tehdä. Itse nostaisin kissan pöydälle ja puhuisin asiasta. En pystyisi pidemmän päälle elämään parisuhteessa, josta puuttuu luottamus ja kunnioitus.

Jos joku on sitä mieltä, että silti pitäisi saada tietää, mitä puoliso netissä touhuaa, pitää ottaa huomioon myös se, että joku toinen henkilö on esim. chatissa saattanut puhua luottamuksellisia asioita puolisolle. Itse olen käynyt useita luottamuksellisia keskusteluita myös chatissa, ja näiden keskusteluiden sisältö ei missään tapauksessa kuulu keskustelun osapuolten puolisoille tai muillekaan keskustelun ulkopuolisille henkilöille.
 
vanha ketju
Tietenkään toisen viestejä ei saa lukea ilman lupaa, on sitten parisuhteessa tai ei. Se on ensinnäkin lainvastaista. Toiseksi, parisuhteessa ei omisteta toista henkilöä vaan parisuhteen pitäisi perustua luottamukseen ja avoimeen kommunikaatioon. En pysty sanomaan, mitä aloittajan kannattaisi tässä tilanteessa tehdä. Itse nostaisin kissan pöydälle ja puhuisin asiasta. En pystyisi pidemmän päälle elämään parisuhteessa, josta puuttuu luottamus ja kunnioitus.

Jos joku on sitä mieltä, että silti pitäisi saada tietää, mitä puoliso netissä touhuaa, pitää ottaa huomioon myös se, että joku toinen henkilö on esim. chatissa saattanut puhua luottamuksellisia asioita puolisolle. Itse olen käynyt useita luottamuksellisia keskusteluita myös chatissa, ja näiden keskusteluiden sisältö ei missään tapauksessa kuulu keskustelun osapuolten puolisoille tai muillekaan keskustelun ulkopuolisille henkilöille.
Tämä ketju oli päättynyt jo vuonna 2007.
Eiköhän ap ole ongelmansa ratkonut jo 9 vuotta sitten.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä