Tunkkainen vaalea puhtaaksi vaaleaksi miten????

Viestiketju osiossa 'Sensuelli' , käynnistäjänä tootsie, 17.05.2007.

1. tootsie Vierailija

Haluaisin tunkkaisen vaalean sävyn hiuksissani puhtaan luonnonvaaleaksi. Hiukset ovat kuivat ja kärsineet, millä kevytsävyllä saisin ne taas puhtaan vaaleaksi, rasittamatta hiuksia??Vasta laitatutin hopeanvaalealla raidat ja tuli tosi tunkkaisen näköinen eli ei enää hopeaa/tuhkaa!!!Vaikuttaako jokin beige shampoo tai kevytsävyte??

2. Emmilii Vierailija

Itse olen saanut keltaisuutta pois vaalennetuista hiuksistani hopeashampoolla, jonka ostin kampaajalta. Väri on muuttunut puhtaammaksi ja kirkkaammaksi muutenkin.

3. tootsie Vierailija

Enemmän ehkä lämmintä vaaleeta sävyä haen..

4. Tunkka Vierailija

Hmmm, itselleni kyllä "tunkkainen" viittaa nimenomaan lämpimiin, keltaisen vaaleisiin hiuksiin ja se vaaleus ja ei-tunkkainen on nimenomaan tuhka ja harmaamman valkoinen, eli siis kylmän vaalea.

Löytäisitkö jostain netistä kuvan siitä, mitä tarkoitat tunkkaisella vaalealla omien hiustesi suhteen, niin voisi olla helpompi neuvoa!

5. se nyt niin Vierailija

riippuuu. Minulla taas tunkkaisen sävyn vaaleisiin saa tuolla hopeasävyllä, joka tosiaan saa tukkani näyttämään tuhkakupin sisällöltä. Kullansävyllä olen raidoittanut ja se sopii paljon paremmin.

6. tootsie Vierailija

Sitä just minäkin haen enemmän sitä kullansävyä!!!Ei liikaa vaan tasapainottamaan tätä liikaa tuhkaa..

7. Carmela

Saadut tykkäykset:
    0
    Kokeile Castingin vaaleaa sävyä, olisko nimi ollut vanille tai jotain sinnepäin. Antaa hiuksiin kultaisen vivahteen muttei tee niitä keltaisiksi.

8. taittovärejä Vierailija

Hopeashampoon sisar on kultashampoo, löytyy kampaamotuotekaupoista. Myös erinäisiä beigejä ja shamppanjansävyisiä sävyttäviä hiusnaamioita kannattaa katsoa sillä silmällä (color glossin naamiot on parhaita).

Älä missään tapauksessa lähde tuota blondiasi värjäämään millään varsinaisella värillä!! Vaalea hius imaisee kevyttäkin väriä paljon oletettua enemmän ja sitten on itku lähellä. Sävyshampoota, sävyhoitista ja sävyttäviä naamiota käyttöön.

9. tootsie Vierailija

Kiitoksia teille kaikille vastanneille:) voisin kampaamossa käydä kyselemässä color glossia jota minulla on mutta se on se vaalein helmenvaalea ja se vetää kyl aika siniseksi, mutta beige ois jees tai sitten sitä carmelan ehdottamaa castingia..yritän tässä tehohoitoja käytellä ja onneksi kesä tulee ja aurinko vaalentaa ja myös kuivattaa...mut mitäpä sitä pään eteen ei tekisi;)

10. tootsie Vierailija

Onko se vaalein sävy vai montako vaaleeta sävyä löytyy??Tietenkin selviää kun menen markettiin katsastamaan hyllyjä, mut jos pientä tietoa olisi;)::

11. Totuus on että: Vierailija

Kaikille ei vaan tule sellaista puhtaan hehkeää vaaleaa sävyä, jos omassa hiuksessa on sellaisia pigmenttejä jotka tekee sen mattaisen tunkkaiseksi. Kuten suomalaisilla yleensä on, jonka seurauksena vaalennetut hiukset muistuttavat enemmän haaleita ja hapsisia kananpoikia kuin huippumallin vaniljaista blondisävyä.

12. Carmela

Saadut tykkäykset:
    0
    Mun mielestä se on se kaikkein vaalein sävy, mutta tarkista nyt vielä marketista. Ja koska se on siis sävyte eikä mikään blondausaine, en usko että sillä saat mitään katastrofia aikaiseksi. Eri asia olisi jos lähtisit vaalennettua kuontaloasi jollain kovasti siitä poikkeavalla värillä värjäilemään. Suositellaanhan niissä paketeissakin jo valitsemaan sävy joka on mahdollisimman lähellä omaa hiusväriäsi. Ja on tuo Casting paljon hellävaraisempi kuin mitkään blondausaineet.

Toki nuo värinaamiot (Color Gloss ym.) on myös hirmu hyviä. Käytin itse aikoinani myös beigen väristä shampoota (merkkiä en nyt valitettavasti enää muista, mutta siinä sarjassa oli shampoot ainakin hopeanvaaleille, kullanvaaleille ja sit luonnonvaaleille hiuksille), ja sillä kyllä sain vaaleisiin hiuksiini kaunista hohtoa ja vaaleita vivahteita ilman keltaisuutta. Eli kannattaa testata nekin kuten "taittovärejä" jo suosittelikin.

Jaa tämä sivu