Hae Anna&Ellit-sivustolta

Turkin kielen opiskelu?

Viestiketju osiossa 'Turkki' , käynnistäjänä ninni_, 28.07.2006.

1. ninni_ Vierailija

Tietäiskö kukaan missä voi opiskella turkin kieltä? (pääkaupunki seudulla mieluiten? )

2. Magda

Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllä vaan, itse opiskelin 4-vuotta turkkia Kalliolassa. Käy katsomassa Kalliolan kansalaisopiston sivuja, siel tarkempaa infoa.

3. Ipek Vierailija

Kalliolassa minäkin... Ja kirjastoihin on jo ilmestynyt uusi Kalliolan esite, joten siitä näkee myös. Onnea opinnoillesi! Ihan eri tavalla saat hyötyä ja hupia matkastasi, kun opettelet kieltä :)

Eikö olekin sääli tuollaista Betaria? Ei reppana edes tiedä, että turkki ja suomi ovat samaa kieliperhettä. Mutta omituisesti mölisevät vain omat suomijuoppomme.

4. tähti Vierailija

Ei ole turkki ja suomi samaa kieliperhettä, mutta ei ole ähläm sählämkään turkkia.

5. opiskelija Vierailija

Leppävaarassa Turkinkielen alkeet alkaa 14.9. Espoon työväenopisto.

6. hemppa Vierailija

mites tampereella tietääkö kukaan??

7. Kimmy Vierailija

Suomen ja turkin kieli kuuluvat ural-altailaiseen kieliryhmään. Ääntäminen on hyvin pitkälle sama kuin meillä suomessa eli lausutaan niinkuin luetaan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

8. Ipek Vierailija

Ehkäpä vastauksesi oli tuolle 'Tähdelle', joka loistaa täällä ähläm-puheineen? Minä opiskelen turkkia ja tiedän kyllä nuo asiat. Syyskuussa jatketaan taas Kalliolassa ;)

9. kyllä ähläm sähläm on turkkiakin.monessa eri kielessä sitä käytetään että ei voi saoa että se ei ole jotain kieltä. ottakaa asioista selvää ennen kun alatte päteä. minun mies turkkilainen ja noin sanotaan kun esim mennään kaverin luokse kylään...ettäs sen tiedätte...

10. Hmmmm Vierailija

Tarkoitat kenties tuolla ähläm sählämillä sanoja "ählän wä sählän" joka on ARABIAA. Tietysti turkissa käytetään paljon arabian lainasanoja puhekielessä.

11. MJ Vierailija

Ahjolassa voi Tampereella opiskella.

Jaa tämä sivu