Uusinta: Miehen pieni penis

  • Viestiketjun aloittaja Anneli
  • Ensimmäinen viesti
entinen mies.
Lukenu tätä keskustelua, ja taitaa olla paras paikka minulle narun jatkona 15/12 senttisen vehkeeni kanssa. Että kiitti vaan vitusti, en hommaa ikinä naista kun ei kelpaa. Ennen en oikeastaan edes ajatellut kokoa, se oli "ihan ok". En ollut naisten kanssa jutellut näistä asioista, ja täytenä järkytyksenä tää tuli kyllä.
Aiemmin luullut että naiset osaa arvostaa sitä ihmistä joka kantaa penistä, mutta valtaosa ei kehtaa päästää miestään edes uimaan julkisella paikalla. Miltäköhän minusta tuntuisi, jos tyttöystäväni toisessa maailmassa häpeäisi minun pientä munaa?? Minulle se olisi todella kova isku vyön alle, enkä tiedä mitenkä kokoaisin koko loppuelämäni aikana ne itsetunnon rippeet, että uskaltaisin mennä yhtään tervehdyksiä pidemmälle vastakkaisen sukupuolen kanssa. Samaten keskustelussa esille tulleiden vihanpuuskien, naurujen, myötähäpeän, lohduttelun yms. kanssa en tule ikinä toimeen. Semmoiseen tilanteeseen en ikinä halua tulla joutuneeksi, että minut jätetään pienen mulkun takia.
Enää en kehtaa julkisella paikalla olla ilman housuja. Enää en haaveile tytöistä tai naisista. Naimisiin en pääse, koska ette te! hyväksy aviomieheksi näin pienikaluista. pitää päästä "kaksin käsin runkkimaan", ettei vaan tule ajatus notta tässä kakaran kanssa sekstataan. Lääketieteen opiskelijakin sanoi rivien välissä, että minulla on pieni muna.
Sitten nää naiset väittää että me arvostellaan ulkonäköö jatkuvasti.. Sille ei voi mitään mimmoset piirteet saanut, ja sitä oon koittanut kunnioittaa. Ei luojan luomaa saa pilkata. Tissien koolla ei mitään väliä, peppu millainen vaan, vyötärölläkin ylimääräistä ei ole. Ihan sama. Mä koitan kyllä rakastua siihen ihmiseen, oli sen pillu sitten löysä lehmän vittu tai pystyipä sillä ampumaan geishakuulat makkarin oven läpi. Tärkeintä että se hyväksyisi minut. Vaan naisetpa tahtovat mieheltä vaan melaa, että pääsevät kunnon panolle! Ei onnistu tämän elämän ihmissuhteet. Toiset kärsivät läpi elämän pienestä tapista naisten tuntiessa myötähäpeää ja jättäessään nuo miehet riutumaan oman onnensa nojaan.

[viestiä moderoitu]
 
sari23
Alkuperäinen kirjoittaja entinen mies.:
Lukenu tätä keskustelua, ja taitaa olla paras paikka minulle narun jatkona 15/12 senttisen vehkeeni kanssa. Että kiitti vaan vitusti, en hommaa ikinä naista kun ei kelpaa. Ennen en oikeastaan edes ajatellut kokoa, se oli "ihan ok". En ollut naisten kanssa jutellut näistä asioista, ja täytenä järkytyksenä tää tuli kyllä.
Aiemmin luullut että naiset osaa arvostaa sitä ihmistä joka kantaa penistä, mutta valtaosa ei kehtaa päästää miestään edes uimaan julkisella paikalla. Miltäköhän minusta tuntuisi, jos tyttöystäväni toisessa maailmassa häpeäisi minun pientä munaa?? Minulle se olisi todella kova isku vyön alle, enkä tiedä mitenkä kokoaisin koko loppuelämäni aikana ne itsetunnon rippeet, että uskaltaisin mennä yhtään tervehdyksiä pidemmälle vastakkaisen sukupuolen kanssa. Samaten keskustelussa esille tulleiden vihanpuuskien, naurujen, myötähäpeän, lohduttelun yms. kanssa en tule ikinä toimeen. Semmoiseen tilanteeseen en ikinä halua tulla joutuneeksi, että minut jätetään pienen mulkun takia.
Enää en kehtaa julkisella paikalla olla ilman housuja. Enää en haaveile tytöistä tai naisista. Naimisiin en pääse, koska ette te! hyväksy aviomieheksi näin pienikaluista. pitää päästä "kaksin käsin runkkimaan", ettei vaan tule ajatus notta tässä kakaran kanssa sekstataan. Lääketieteen opiskelijakin sanoi rivien välissä, että minulla on pieni muna.
Sitten nää naiset väittää että me arvostellaan ulkonäköö jatkuvasti.. Sille ei voi mitään mimmoset piirteet saanut, ja sitä oon koittanut kunnioittaa. Ei luojan luomaa saa pilkata. Tissien koolla ei mitään väliä, peppu millainen vaan, vyötärölläkin ylimääräistä ei ole. Ihan sama. Mä koitan kyllä rakastua siihen ihmiseen, oli sen pillu sitten löysä lehmän vittu tai pystyipä sillä ampumaan geishakuulat makkarin oven läpi. Tärkeintä että se hyväksyisi minut. Vaan naisetpa tahtovat mieheltä vaan melaa, että pääsevät kunnon panolle! Ei onnistu tämän elämän ihmissuhteet. Toiset kärsivät läpi elämän pienestä tapista naisten tuntiessa myötähäpeää ja jättäessään nuo miehet riutumaan oman onnensa nojaan.

[viestiä moderoitu]
Että narun jatkoksi. Hih hih.

 
kissu18
Alkuperäinen kirjoittaja sari23:
Alkuperäinen kirjoittaja entinen mies.:
Lukenu tätä keskustelua, ja taitaa olla paras paikka minulle narun jatkona 15/12 senttisen vehkeeni kanssa. Että kiitti vaan vitusti, en hommaa ikinä naista kun ei kelpaa. Ennen en oikeastaan edes ajatellut kokoa, se oli "ihan ok". En ollut naisten kanssa jutellut näistä asioista, ja täytenä järkytyksenä tää tuli kyllä.
Aiemmin luullut että naiset osaa arvostaa sitä ihmistä joka kantaa penistä, mutta valtaosa ei kehtaa päästää miestään edes uimaan julkisella paikalla. Miltäköhän minusta tuntuisi, jos tyttöystäväni toisessa maailmassa häpeäisi minun pientä munaa?? Minulle se olisi todella kova isku vyön alle, enkä tiedä mitenkä kokoaisin koko loppuelämäni aikana ne itsetunnon rippeet, että uskaltaisin mennä yhtään tervehdyksiä pidemmälle vastakkaisen sukupuolen kanssa. Samaten keskustelussa esille tulleiden vihanpuuskien, naurujen, myötähäpeän, lohduttelun yms. kanssa en tule ikinä toimeen. Semmoiseen tilanteeseen en ikinä halua tulla joutuneeksi, että minut jätetään pienen mulkun takia.
Enää en kehtaa julkisella paikalla olla ilman housuja. Enää en haaveile tytöistä tai naisista. Naimisiin en pääse, koska ette te! hyväksy aviomieheksi näin pienikaluista. pitää päästä "kaksin käsin runkkimaan", ettei vaan tule ajatus notta tässä kakaran kanssa sekstataan. Lääketieteen opiskelijakin sanoi rivien välissä, että minulla on pieni muna.
Sitten nää naiset väittää että me arvostellaan ulkonäköö jatkuvasti.. Sille ei voi mitään mimmoset piirteet saanut, ja sitä oon koittanut kunnioittaa. Ei luojan luomaa saa pilkata. Tissien koolla ei mitään väliä, peppu millainen vaan, vyötärölläkin ylimääräistä ei ole. Ihan sama. Mä koitan kyllä rakastua siihen ihmiseen, oli sen pillu sitten löysä lehmän vittu tai pystyipä sillä ampumaan geishakuulat makkarin oven läpi. Tärkeintä että se hyväksyisi minut. Vaan naisetpa tahtovat mieheltä vaan melaa, että pääsevät kunnon panolle! Ei onnistu tämän elämän ihmissuhteet. Toiset kärsivät läpi elämän pienestä tapista naisten tuntiessa myötähäpeää ja jättäessään nuo miehet riutumaan oman onnensa nojaan.

[viestiä moderoitu]
Että narun jatkoksi. Hih hih.
En myös minä kehtaa olla julkisella paikalla ilman housuja.
 
Kokenut mies
Kyllä se niin menee, että pienistä munista valittavat isopilluiset naiset. Naisten vehkeiden tilavuuksissa on tosiaan erittäin suuria eroja. Trust me, tiedän "näppituntumalta". Ei kai se nyt tunnu miltään, jos huljuttaa nakkia 10 litran ämpärissä.
 
Mies20
Miksi te naiset arvioitte miehiä kalun koon perusteilla? "Jos on liian pieni, laita kiertoon." Pitäisikö meidän miehienkin alkaa arvioimaan ja kritisoimaan teitä naisia nännien koon takia, vaginan värin ja häpyhuulien lörpöttämisen takia? Olisi varmasti tosi mukavaa, kun mies porukassa läyhättäisiin, miten rumat sukupuolielimet teillä naisilla on!

Koittakaapa nyt jumalauta aikuistua ja tyytyä siihen mitä saatte.

Ps. Jos olette tosissanne miestenne kanssa, ei teitä kalun koon pitäisi olla merkittävin asia suhteessa.
 
mimosa_5
Mies20, eiköhän siitä juttua olekin ollut, että pienempikin riittää - lapsia saa millä vaan nysällä, kunhan saa ejakuloitua ja siittiötiheys on riittävä. Sopivan iso kalu on sitten se, joka takaa naisellekin nautinnon, varsinkin jos mies ei osaa kädellä ja suulla tuoda sitä. Ja isolla oli tuo visuaalinen kiihottavuuspuolikin.
 
Ei tuo ole
Alkuperäinen kirjoittaja haha:
naiset jotka täällä haukkuvat ja nauravat pienille munille, niin omistatteko täydellisen perseen ja hyvät tissit?
verrattavissa.
Persettä voi jumpata, tissejä voi suurentaa/pienentää.
Mitä voit pienelle munalle? Et yhtikäs mitään.
 
vieras mies
Persettä voi jumpata, tissejä voi suurentaa/pienentää.
Mitä voit pienelle munalle? Et yhtikäs mitään.

haloo... kuuleeko plastiikkatohtori? nähtävästi toisia kuulee ja toisia ei:)
 
Onneton/Onnellinen?
Ei ole totta, mutta hyvän keskustelun, hupimielessä, toi trolli sai aikaiseksi.
Aattele niitä naisraukkoja joidenka vehje on samanlainen kuin messuhalli. Tai siis koko.
Sinne kun ajaa rekan sisään niin kukaan ei huomaa mitään. Hah.
Ei ison vehkeen omistaminen aina ole kivaa, todella harvoin saat tuntea sen ihanuuden että kaikki on sisällä ja lanteet ja karvoitus vihdoinkin kohtaavat toisensa. Ainakin viimeistään hetki ennenkuin taivas aukeaa tekisi mieli työntyä syvälle ja tuntea toinen mahdollisimman lähellä itseään.
Kun edes kerran saisi tuntea sen, eikä aina pelätä loukkaavansa toista.
Eikä ison kanssa edes jätkäporukassa ole helppoa, olet aina puheen ja ihmettelyn aiheena. Outolintu, josta kukaan ei osaa sanoa että pitäisikö ihailla vai vittuilla. Joten ennen pitkään vittuiluksihan se menee. Ei siinä paljon paina millainen olet ihmisenä. No kaiketi tässäkin hommassa löytää jonkun jolle ei ole pääasia vain kokeilla vaan, joku joka oikeasti haluaisi pidempääkin.
Uskotte tai ette, on ollut monta kertaa pidemmän suhteen este.
 
Sivupersoona
Aattele niitä naisraukkoja joidenka vehje on samanlainen kuin messuhalli. Tai siis koko.
Sinne kun ajaa rekan sisään niin kukaan ei huomaa mitään. Hah.
Vaikka se oviaukko olisi väljäkin, niin silti se rekka voi kolhia oviaukon reunaa.

Samoin naisen ollessa kyseessä, niin voihan silloinkin hankailla yhtäreunaa kerrallaan.

Kuka uskaltaa väittää ettei se tunnu miltään?
 
DEGAUSS_
Alkuperäinen kirjoittaja Ei tuo ole:
Alkuperäinen kirjoittaja haha:
naiset jotka täällä haukkuvat ja nauravat pienille munille, niin omistatteko täydellisen perseen ja hyvät tissit?
verrattavissa.
Persettä voi jumpata, tissejä voi suurentaa/pienentää.
Mitä voit pienelle munalle? Et yhtikäs mitään.
Voi isontaa.

Mulla oli ennen 16cm mutta nykyään yli 18cm. Pidensin ja paksunnin. MIks? No partioleirillä ku kaikki nauro että sulla on pieni niin siitä sai traumoja. Olin tosin sillon 11v.

penbispumpus, jelq, hangerit, autoextenderit, noilla saa ison peniksen.

Te jotka täällä itkette saatana että omistatte pienen peniksen mutta ette ole valmiita tekemään sen eteen mitään niin VITTU TE ANSAITSETTE SEN PIENEN PENIKSEN:

Tänä internetin aikakautena tarvii googleen kirjottaA: how to enlarge penis ja löydät 100 tunnin edestä lukemista saatana.

MITÄ SUOMALAISTA ITKEMISTÄ TAAS. EI VOIDA MITÄÄN ASIAN ETEEN ITSE TEHDÄ.

"LOTOSSAKIN OLISI KIVA VOITTAA MUTTA KUPONKIA EN JAKSA TÄYTTÄÄ"
 
nannu88
Suomalaisten naisten suurin ongelma LÖYSÄT lantionpohjan lihakset jotka pilaavat seksin. Yrittäkääs ees vatsalihasharjoituksia tehdä naiset :> Ei ole kovin vaativia ja saatte vähän paremmin tyydytettyä miehiänne. Ei tule niitä pettämishommiakaan niin useasti sitten. 10 min päivässä, ei paha. Itse teen joka päivä tunnin.
 
LukeC
Alkuperäinen kirjoittaja CatherineMoore:
Kyllä ollaan yhdessä mitattu tyvestä alkaen, kuten jossain tv-dokumentissa mitattiin virallista ennätystä varten. Ei siis tyyliin kiveksistä lähtien, vaan ihan se mitta, joka naisen sisään menee. Kovana, venyttämättä (eihän sitä kovana enää mihinkään venytettyä saisikaan).

En halua, että tekstini saa pienempien peniksien omistajat pelkäämään omansa esittelyä naisille. Tottakai kaikkien tulee saada seksuaalisia kokemuksia. Hyvin pienellä prosentilla miehistä on näin isot elimet, joten todennäköisesti ne naisetkin, jotka ovat sellaista saaneet, ovat harvassa ja pitävät 13-15 cm ihan tavallisena. Parisuhteessa sitten rakkaus on tärkein, joten seksiin voi lisätä paljon muutakin kuin pelkän yhdynnän. Silloin pienestä peniksestä tuskin on haittaa, jos nainen on siihenkin asti sitä halunnut.
Itseasiassa oikea tapa mitata on päältä. Oma 13-14 senttinen on alapuolelta mitattuna 16-17 senttinen.

Seurustelen myös pienikokoisen naisen kanssa, ja hänellä on ollut aiempia kokemuksia isommista. Käsittääkseni hänen kummatkin aiemmat poikaystävänsä olivat hyvin varustettuja, sekä pituuden että paksuuden suhteen. Hänen sanojensa mukaan ei ole niin suuresti pitänyt, koska sellainen on sattunut, mutta toisinaan humalassa isoa dildoa käytettäessä on huuman hetkinä sanonut nauttineensa isosta. Minkä useimmiten on jälkeenpäin sanonut olevan vain sen hetken puhetta, mitä hän ei oikeasti tarkoita. Olen toisinaan miettinyt kumpi on totuus. Asia siis ei minua haittaa. Päinvastoin. Olen tyttöystävälleni sanonut asian kiihottavan minua, mutta hän ei juurikaan halua puhua koko asiasta, saati sitten entisistään. Olen myös muutaman kerran ehdottanut toisen, hyvin varustetun, miehen mukaan ottamista, mutta tyttöystävä on antanut ymmärtää että häntä ei ajatus innosta.


 
äijyli
Alkuperäinen kirjoittaja LukeC:
Päinvastoin. Olen tyttöystävälleni sanonut asian kiihottavan minua, mutta hän ei juurikaan halua puhua koko asiasta, saati sitten entisistään. Olen myös muutaman kerran ehdottanut toisen, hyvin varustetun, miehen mukaan ottamista, mutta tyttöystävä on antanut ymmärtää että häntä ei ajatus innosta.
No eiköhän valtaosa naisista ole haluttomia vertaamaan partneriaan muihin. Osin siksi, että eivät tahattomastikaan halua loukata toista, osin siksi, että se nykyinen on juuri se valittu partneri, eikä entisillä miehillä ole nyt merkitystä. Varmasti itse ajattelet hänestä samoin?

Kolmenkimppajutut ovat oman kokemukseni monille täysin poissuljettu asia, toimivat paremmin fantasioina. Toki monet ovat kokeilleetkin, mutta omat kokemukseni puhuvat muuta.
 
rgergergererh
tein tossa viikko sit alastonsuomeen tunnuksen (huono omatunto peniksen koon suhteen) ja siellähä ku katteli eihä siel kellään miehellä ole mitään 13cm siellä on väh.kaikilla 17cm. onko näin että sinne laittaa isokaluiset yleisesti ottaen. tai niin sanottu normaali ihminen tuskin alastonsuomessa käy munaa ja tai pillun kuvia laittaa mut tiedä sitte. pelottaa että tämä 15cm kalu ei riitä
 
tuomaa tietoa
Olen aika varma, että keskikoko lienee noin 14.5-15cm, koska naiset sanovat mun 17cm vehjettä sanoilla; keskimääräistä isompi, ihan hyvän kokoinen, ja jopa isoksi on sanottu silloin tällöin. Ja mitta on otettu tyvestä - ei häpyluusta mitattuna.

Vaikea on uskoa mutta kun näistä kokoasioista on naisten kanssa juteltu niin tosi monella on ollut kokemusta myös etusormen/peukalon kokoisesta vehkeestä ja toisaalta myös ns. monsterimunista. Eli haitari on aika lavea ja kumpikaan ääripää ei ole kovinkaan harvinainen.



 
huokaus_
Alkuperäinen kirjoittaja rgergergererh:
tein tossa viikko sit alastonsuomeen tunnuksen (huono omatunto peniksen koon suhteen) ja siellähä ku katteli eihä siel kellään miehellä ole mitään 13cm siellä on väh.kaikilla 17cm. onko näin että sinne laittaa isokaluiset yleisesti ottaen. tai niin sanottu normaali ihminen tuskin alastonsuomessa käy munaa ja tai pillun kuvia laittaa mut tiedä sitte. pelottaa että tämä 15cm kalu ei riitä
Otat kuvan oikeasta kulmasta, niin kaikki näyttää 17 senttisiltä. Ei sen kummempaa.
 
Minimega
Munkin miehellä ehkä noin 1 cm levossa (tosin ylipainon takia peittyy läskin alle) mutta pystyssä se on n 17 cm (pituutta olisi varmaan enemmänkin jos painoo pudottaisi). Ja ikinä ei ole tarvinnut valittaa, etteikö tuntuisi missään:) Eli ei lepotilasta aina voi päätellä miltä kalu näyttää juhlakunnossa!
 
asdasdf
Alkuperäinen kirjoittaja Minimega:
Munkin miehellä ehkä noin 1 cm levossa (tosin ylipainon takia peittyy läskin alle) mutta pystyssä se on n 17 cm (pituutta olisi varmaan enemmänkin jos painoo pudottaisi). Ja ikinä ei ole tarvinnut valittaa, etteikö tuntuisi missään:) Eli ei lepotilasta aina voi päätellä miltä kalu näyttää juhlakunnossa!
No ihan sentistä tuskin kasvaa 17-kertaiseksi, mutta idea selvisi. :)

Tosin läskin poistaminen ei kasvata kokoa, vaan näyttää isommalle.
 

Yhteistyössä