Uusinta: Miehen pieni penis

  • Viestiketjun aloittaja Anneli
  • Ensimmäinen viesti
ellionoora
Kyllä mullakin on ystäväpiirissä pari baarimikkoa, uimaria ja portsaria, joilla kaikilla on todella iso. Ja jotenkin kaikki pitävät jotenkin ihan automaattisena sitä faktaa, että heillä käy flaksi aika usein. Käytännössä toi baarimikkokin on pylsinyt varmaan kaikkia turkulaisia tietyn ikäluokan hutsuja.
 
filth87
Se on vaan stereo tyyppi et monilla on iso tai pieni . eiköhän se ole aika yksilöllistä.
Itse olen hoikka enkä oikeen jaksa tänä päivänä harrastaa mitään mut silti ihan kiitettettävän kokoinen vehje on housuissa.
 
isukki34
Alkuperäinen kirjoittaja teemu70:
Onko tosiaan kulli juhlakunnossa keskimäärin vain 13-14 sm, vai lohdutellaanko vain pieni kullisia miehiä. Varmaa on ainakin että jos naiset tietävät tosi iso kullisen miehen, he haluavat kokeilla sitä. Tunnen yhden miehen jolla on tosi suuri ja häneltä ei naisseuraa puutu, varsinkin naimisissa olevat naiset haluavat kokeilla.
No eikö tuo nyt kerro sen jo. "Naiset tietävät isokullisen". Eli keskimäärin niitä isoja ei niin paljon olekaan, jos itsekin tunnet vain yhden.

Eikö se nyt ole jo koluttu asia, että keskimäärin on keskimäärin, mutta aina löytyy pienenpieniä ja vastaavasti isompiakin.
 
sk_
Alkuperäinen kirjoittaja ellionoora:
Kyllä mullakin on ystäväpiirissä pari baarimikkoa, uimaria ja portsaria, joilla kaikilla on todella iso. Ja jotenkin kaikki pitävät jotenkin ihan automaattisena sitä faktaa, että heillä käy flaksi aika usein. Käytännössä toi baarimikkokin on pylsinyt varmaan kaikkia turkulaisia tietyn ikäluokan hutsuja.
Aha. Ehkä olen kasvanut tynnyrissä, mutta enpä muista ikinä kaveripiirissä ihmetelleeni jonkun kaverin munan kokoa tai hänen flaksiaan.

Ai niin, en tunne yhtään portsaria enkä baarimikkoa.

 
miesnäkökulma
Alkuperäinen kirjoittaja sk_:
Alkuperäinen kirjoittaja ellionoora:
Kyllä mullakin on ystäväpiirissä pari baarimikkoa, uimaria ja portsaria, joilla kaikilla on todella iso. Ja jotenkin kaikki pitävät jotenkin ihan automaattisena sitä faktaa, että heillä käy flaksi aika usein. Käytännössä toi baarimikkokin on pylsinyt varmaan kaikkia turkulaisia tietyn ikäluokan hutsuja.
Aha. Ehkä olen kasvanut tynnyrissä, mutta enpä muista ikinä kaveripiirissä ihmetelleeni jonkun kaverin munan kokoa tai hänen flaksiaan.

Ai niin, en tunne yhtään portsaria enkä baarimikkoa.
Se ehkä selittää asiaa. Sen verran kun "small talkia" käy joskus misujen kanssa, homma menee yleensäkin aina niin, että esittelen itseni, sitten jään kuuntelemaan avautumista poikaystävistä ja edellisistä suhteista. Ja aika pian hihitellen tuovat esiin nuo baarimikon (joku janne tässä tapauksessa esim, sillä kai on joku ryhmä ihan irc-galleriassa siitä hyvästä tai jotain) hyvät perseet, munat jne. Eli kyllä noita vaan kuulee niin usein. Ja kun nyt olen noissa ekshibitionisti-sivuillakin ollut, niin sama meno siellä eli isoa kyrpää ja pyykkilautaa kaikki ylistävät melkeinpä, ainakin pääosa. EIpä siitä muuta juttua saakaan revittyä..
 
Parisuhteessa
On todella pieni ja lyhyt penis. Aluksi kaikki jäi vain hämmästelyn puolelle mutta näin myöhemmin olen huomannut että haluni on valitettavasti mennyt pääosin tämän takia. Ulkonäkö seikka tulee kakkosena mutta pää syy on se, etten tunne häntä sisälläni tarpeeksi kun rakastelemme. Ja minulla on kuulemma 'tiukat' paikat. (kai nyt kun harvoin harrastamme seksiä) Erektiossa se paksunee mukavasti mutta saisi vain olla pidempi. Tämän kanssa eletään, koska en halua tämän takia erota. Mies onneksi hyväksyy myös 'pikku-kaverini' ison dildon, jolla tulee leikittyä usein itsekseen.
 
sk_
Alkuperäinen kirjoittaja miesnäkökulma:
Alkuperäinen kirjoittaja sk_:
Aha. Ehkä olen kasvanut tynnyrissä, mutta enpä muista ikinä kaveripiirissä ihmetelleeni jonkun kaverin munan kokoa tai hänen flaksiaan.

Ai niin, en tunne yhtään portsaria enkä baarimikkoa.
Se ehkä selittää asiaa. Sen verran kun "small talkia" käy joskus misujen kanssa, homma menee yleensäkin aina niin, että esittelen itseni, sitten jään kuuntelemaan avautumista poikaystävistä ja edellisistä suhteista. Ja aika pian hihitellen tuovat esiin nuo baarimikon (joku janne tässä tapauksessa esim, sillä kai on joku ryhmä ihan irc-galleriassa siitä hyvästä tai jotain) hyvät perseet, munat jne. Eli kyllä noita vaan kuulee niin usein. Ja kun nyt olen noissa ekshibitionisti-sivuillakin ollut, niin sama meno siellä eli isoa kyrpää ja pyykkilautaa kaikki ylistävät melkeinpä, ainakin pääosa. EIpä siitä muuta juttua saakaan revittyä..
NIin. Riippuu niin paljon minkälaisten misujen kanssa juttelee. Ilmeisesti olen tavannut vain misuja, jotka puhuvat muustakin kuin jonkun jannen munasta. (Minäkään en yleensä muistele muille naisille sitä yhtä hoitsua, joka oli todella treenannut alapäänsä kireäksi.)

Kaikki kunnia noille janneille ja nettisivustoille, mutta itse en ole siitä paineita ottanut.

 
daddys
Alkuperäinen kirjoittaja Parisuhteessa:
Erektiossa se paksunee mukavasti mutta saisi vain olla pidempi. Tämän kanssa eletään, koska en halua tämän takia erota. Mies onneksi hyväksyy myös 'pikku-kaverini' ison dildon, jolla tulee leikittyä usein itsekseen.
Tuossa ei varmsti ole ongelmaa, apuvälineet on keksitty. Niin miehille kuin naisillekin.
 
ellionoora
Alkuperäinen kirjoittaja sk_:
Alkuperäinen kirjoittaja ellionoora:
Kyllä mullakin on ystäväpiirissä pari baarimikkoa, uimaria ja portsaria, joilla kaikilla on todella iso. Ja jotenkin kaikki pitävät jotenkin ihan automaattisena sitä faktaa, että heillä käy flaksi aika usein. Käytännössä toi baarimikkokin on pylsinyt varmaan kaikkia turkulaisia tietyn ikäluokan hutsuja.
Aha. Ehkä olen kasvanut tynnyrissä, mutta enpä muista ikinä kaveripiirissä ihmetelleeni jonkun kaverin munan kokoa tai hänen flaksiaan.

Ai niin, en tunne yhtään portsaria enkä baarimikkoa.
Meitä on moneen junaan, sanotaan. Eipä noita pervompia juttuja tule juteltua kovinkaan usein, mutta kun pienen tyttöporukan (3-6 henkeä) mennään yökerhoon, niin aika usein tunnelma on sen verran rennompaa, että se juttu alkaa olla aika levotonta siinä yhden jälkeen viimeistään. Kaikkihan ovat vanhoja tuttuja, ja en hirveästi valehtele, jos väitän tuon olevan aika samanlaista kuin sinkkuelämää-sarjassa (joka muuten on lähes kaikkien meidän vanha suosikki).
 
Parisuhteessa
Tässä on yksi niistä ominaisuuksista, mitä miehessäni rakastan. Hän haluaa, että minullakin on hyvä olla. Monesti hän pyytääkin seksileikeissä'pikku-kaveria' mukaan, mutta yllättäen en ole sitä halunnutkaan..haluan kuitenkin sen aidon.
 
Keksi ikäinen miäs
Satuinpa jotenkin tällaiselle palstalle. Ja mitä kummaa, en ole oikeasti arvannu että naiset ovat noin tarkkoja munan koosta. Ittellä on 16/4 cm ja joku sanoi kerran sen olevan hyvän kokoinen, Liekö tarkoittanut sitten mitä? Eihan mulla nyt varmaan ole mikään mikropenis enkä sitä kyllä itse pidä minään jättiläisenä mutta hyvin kulemma toimii eukon mielestä. Velttona se ei ole varmaan kymmentä senttiä, mutta ei kai sillä liene merkitystä, vai haluaako naiset veltoa mulkkua:) Ja vielä siitä että yli 40 v:llä ei kuulemma jaksa useammin peräkkäin, joka on kyllä omalla kohdallani paskapuhetta. Ei tietysti oo pakko turvottaa itseään kaljalla ja makkaralla..
 
miesnäkökulma
Täytyy tunnustaa, että oon pitkän sinkkukauden jälkeen menossa treffeille. Voi olla, että pelkkä fuckbuddy-suhde on tulossa, mutta naisen yhtenä isona kriteerinä oli riittävä munan koko, ja 19-senttisellä oli tilausta. Eli kyllä taas näyttäisi, että tämäkin nainen on pinnallisempaa sorttia.
 
kallonkutistajaeukko
Jos on merkittävän suuret korvat, nenä, kädet ja jalat ja vastaavasti pienet sukupuolielimet, voi olla kyseessä myös eräs aineenvaihduntahäiriö, hormonaalinen muutos, jota varten olisi hyvä käydä lekurissa ja hoitaa asiaa.
 
lääkäri34_
Alkuperäinen kirjoittaja kallonkutistajaeukko:
Jos on merkittävän suuret korvat, nenä, kädet ja jalat ja vastaavasti pienet sukupuolielimet, voi olla kyseessä myös eräs aineenvaihduntahäiriö, hormonaalinen muutos, jota varten olisi hyvä käydä lekurissa ja hoitaa asiaa.
Kandee lukea kirjoja vähän enemmän, niin saa faktat kuntoon.
 
äiti40_
Alkuperäinen kirjoittaja miesnäkökulma:
Täytyy tunnustaa, että oon pitkän sinkkukauden jälkeen menossa treffeille. Voi olla, että pelkkä fuckbuddy-suhde on tulossa, mutta naisen yhtenä isona kriteerinä oli riittävä munan koko, ja 19-senttisellä oli tilausta. Eli kyllä taas näyttäisi, että tämäkin nainen on pinnallisempaa sorttia.
...että olet menossa treffeille, ja ennustat jo että on tulossa mahdollisesti fuckbuddy-suhde.

Näköjään aika kovat luulot, jos oikeasti luulet, että naiset menee sänkyyn kalun kokosi perusteella.

Ja miksi tällainen kookaskaluinen edes kirjoittelee tähän ketjuun.
 
miesnäkökulma
Alkuperäinen kirjoittaja äiti40_:
Alkuperäinen kirjoittaja miesnäkökulma:
Täytyy tunnustaa, että oon pitkän sinkkukauden jälkeen menossa treffeille. Voi olla, että pelkkä fuckbuddy-suhde on tulossa, mutta naisen yhtenä isona kriteerinä oli riittävä munan koko, ja 19-senttisellä oli tilausta. Eli kyllä taas näyttäisi, että tämäkin nainen on pinnallisempaa sorttia.
...että olet menossa treffeille, ja ennustat jo että on tulossa mahdollisesti fuckbuddy-suhde.

Näköjään aika kovat luulot, jos oikeasti luulet, että naiset menee sänkyyn kalun kokosi perusteella.

Ja miksi tällainen kookaskaluinen edes kirjoittelee tähän ketjuun.
No ajattelin vaan mainita, että ei se pieni hirveästi hyödytä, jos isoa tarvitaan. Ja monet ketjussa kysyneet, tekeekö pienellä mitään. Kyllä se iso poimitaan pinon päältä usein ensin, tai näin olen huomannut. Olen itseäni markkinoinut enemmän aivoilla kuin munalla, mutta heti kun vaihdoin alapään korostukseen, alkoi suosiota tulla.

Käytiin treffeillä ja luvattiin nähdä uudestaan. Kävin tytön luona (asuu lähellä työpaikkaa) ja eipä kauaa mennyt, kun pantiin. Oli aika lyhyt ja mitäänsanomaton tapahtuma, mut tyttö oli ihan innoissaan isosta.
 
jouni_36
Alkuperäinen kirjoittaja miesnäkökulma:
No ajattelin vaan mainita, että ei se pieni hirveästi hyödytä, jos isoa tarvitaan. Ja monet ketjussa kysyneet, tekeekö pienellä mitään. Kyllä se iso poimitaan pinon päältä usein ensin, tai näin olen huomannut. Olen itseäni markkinoinut enemmän aivoilla kuin munalla, mutta heti kun vaihdoin alapään korostukseen, alkoi suosiota tulla.

Käytiin treffeillä ja luvattiin nähdä uudestaan. Kävin tytön luona (asuu lähellä työpaikkaa) ja eipä kauaa mennyt, kun pantiin. Oli aika lyhyt ja mitäänsanomaton tapahtuma, mut tyttö oli ihan innoissaan isosta.
Siis mistä pinosta? Puhutko nyt siitä, että esittelet pippeliäsi netissä, ja tytöt haluaa panna?

Kaikki pienikaluiset tuttuni ovat naimisiin päässeet ja muitakin naisia saaneet, joten mistä ihmeen pinoista sinä poika puhut?

Jos tapahtuma oli mitäänsanomaton, niin kannattiko lähteä?
 
pienimunainen
tää on hei tosi ärsyttävää lukea tätä tekstiä kun itselläni on melko pieni ja täällä vaan nauretaan ja pilkataan! onneksi jotkut edes ovat järkeviä...

Ihminen on täydellinen juuri sellaisena kuin on!
 
faktaaa
http://www.hs.fi/omaelama/artikkeli/Fysioterapeutti+ja+++/HS20060529SI1TL02dqb

''Miesten penisten koko ei olekaan niin suuri kun on luultu''

Kyselyt pienemmistä kondomeista vesittyvät yleensä siihen, että jotkut eivät löydä riittävän suurta kondomia. Todellisuudessa kondomit ovat liian isoja keskimäärin kuten HS:n jutussa käy ilmi. Edes nettikaupoissa ei ole kuin pari milliä pienempiä kondomeita, vaikka kysyntää olisi. Itse olen vuosien varrella kokeillut kaikki pienemmiksi mainitut kondomit ja yhtään liian pientä ei ole tullut vastaan. Olisihan se mukavampaa valittaa liian pienistä kondomeista, muttei siihen todellakaan ole aihetta.

Isopeniksisiä epäilemättä on, mutta miksi ihmeessä heidän pitää tulla ilmoittautumaan keskusteluihin, joissa pohditaan pienempipeniksisten ongelmia, kuten kondomien huonoa saatavuutta tai naisten suhtautumista pienipeniksiseen.

Epähieno huomauttelu peniksen koosta on ihan todellisuutta, koska sinkkuaikana useampikin nainen ilmaisi pettymyksensä suoraan tai vähemmän suoraan. Siltikin en alkaisi huomautella naisten puutteista, koska kaikista löytyy huomauttamista. Naiset ovat liian vaativia itseään ja myös miehiä kohtaan.
 
Rekku,
Alkuperäinen kirjoittaja faktaaa:
http://www.hs.fi/omaelama/artikkeli/Fysioterapeutti+ja+++/HS20060529SI1TL02dqb

''Miesten penisten koko ei olekaan niin suuri kun on luultu''

Kyselyt pienemmistä kondomeista vesittyvät yleensä siihen, että jotkut eivät löydä riittävän suurta kondomia. Todellisuudessa kondomit ovat liian isoja keskimäärin kuten HS:n jutussa käy ilmi. Edes nettikaupoissa ei ole kuin pari milliä pienempiä kondomeita, vaikka kysyntää olisi. Itse olen vuosien varrella kokeillut kaikki pienemmiksi mainitut kondomit ja yhtään liian pientä ei ole tullut vastaan. Olisihan se mukavampaa valittaa liian pienistä kondomeista, muttei siihen todellakaan ole aihetta.

Isopeniksisiä epäilemättä on, mutta miksi ihmeessä heidän pitää tulla ilmoittautumaan keskusteluihin, joissa pohditaan pienempipeniksisten ongelmia, kuten kondomien huonoa saatavuutta tai naisten suhtautumista pienipeniksiseen.

Epähieno huomauttelu peniksen koosta on ihan todellisuutta, koska sinkkuaikana useampikin nainen ilmaisi pettymyksensä suoraan tai vähemmän suoraan. Siltikin en alkaisi huomautella naisten puutteista, koska kaikista löytyy huomauttamista. Naiset ovat liian vaativia itseään ja myös miehiä kohtaan.
Justiinsa juu !
Isokaluiset ihan turhaan käyvät hokemassa, kuinka nainen tyydytetään jne !
Heillä ei voi olla pienintäkään ajatusta siitä, miltä tuntuu kun selvästi näkee, että eihän tuo daami nyt tunnu tykkäävän.
Ja tosiaan tuo kondoomiongelma on ihan todellinen, koska pienille munille ei ole omaa kokosarjaansa. Siksi suosinkin paljaalla panemista.
Ikinä en ole naisten puutteista sängyssä huomautellut, koska se olisi moukkamaista.
 
miesnäkökulma
Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
Justiinsa juu !
Isokaluiset ihan turhaan käyvät hokemassa, kuinka nainen tyydytetään jne !
Heillä ei voi olla pienintäkään ajatusta siitä, miltä tuntuu kun selvästi näkee, että eihän tuo daami nyt tunnu tykkäävän.
Ja tosiaan tuo kondoomiongelma on ihan todellinen, koska pienille munille ei ole omaa kokosarjaansa. Siksi suosinkin paljaalla panemista.
Ikinä en ole naisten puutteista sängyssä huomautellut, koska se olisi moukkamaista.
No hei haloo. Ei niitä kortsuja isokaluisillekaan aina ole. Nettikaupassa kyllä, mutta monessa paikassa fyysiseen kauppaan, jossa riittävä valikoima ja järkevään hintaan, on 150 km:n päässä.

Jos sulla on vaikka nyt 7cm:n kalu, se on yleensä liian pieni. Netissä on tietoa mikropeniksistä ja siitä, miten ne ovat hormonivajeen seurausta. Suosittelisin hoitoon hakeutumista mieluummin kasvuikäisenä - onhan niitä kääpiökasvuisia muutenkin olemassa.

Ei tarvitse olla pitkä, mutta jos paksuutta on 5.5-6 cm, niin kyllä se normikumi alkaa olla vaikea jo saada päälle. Tuo ongelma on yllättävän yleinen. Itsekin olen pannut sitten paljaalla ja pistänyt toisen ottamaan e-pillereitä tai muuta.
 
Rekku,
Alkuperäinen kirjoittaja miesnäkökulma:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
Justiinsa juu !
Isokaluiset ihan turhaan käyvät hokemassa, kuinka nainen tyydytetään jne !
Heillä ei voi olla pienintäkään ajatusta siitä, miltä tuntuu kun selvästi näkee, että eihän tuo daami nyt tunnu tykkäävän.
Ja tosiaan tuo kondoomiongelma on ihan todellinen, koska pienille munille ei ole omaa kokosarjaansa. Siksi suosinkin paljaalla panemista.
Ikinä en ole naisten puutteista sängyssä huomautellut, koska se olisi moukkamaista.
No hei haloo. Ei niitä kortsuja isokaluisillekaan aina ole. Nettikaupassa kyllä, mutta monessa paikassa fyysiseen kauppaan, jossa riittävä valikoima ja järkevään hintaan, on 150 km:n päässä.

Jos sulla on vaikka nyt 7cm:n kalu, se on yleensä liian pieni. Netissä on tietoa mikropeniksistä ja siitä, miten ne ovat hormonivajeen seurausta. Suosittelisin hoitoon hakeutumista mieluummin kasvuikäisenä - onhan niitä kääpiökasvuisia muutenkin olemassa.

Ei tarvitse olla pitkä, mutta jos paksuutta on 5.5-6 cm, niin kyllä se normikumi alkaa olla vaikea jo saada päälle. Tuo ongelma on yllättävän yleinen. Itsekin olen pannut sitten paljaalla ja pistänyt toisen ottamaan e-pillereitä tai muuta.
Niin, että olisi pitänyt tajuta hakeutua hoitoon jo kymmeniä vuosia sitten, ennen murrosikää ?
Ompas lohdullista.

Ei sitä itse osaa noin ajatella. Sitä vaan odotta kädet ristissä, että kasva, kasva, kasva. Vielä parikymmpisenä miettii, onko se nyt tässä, vai tuleeko lisää lihaa jalkoväliin. Olisi pitänyt tajuta, kun äänenmurrostakaan ei juuri ollut, että hormoonithan ne siellä jarruttaa.
Mutta kun ei, niin ei. Kymppi pituutta ja samanverran ympärystä. Pienempiäkin kuulemma on, mutta se ei auta.

No, ainakin saa naiset nauraamaan, kun laskee housut alas:)) Lepopituus on sen verran onneton, että kikatushan niiltä pääsee. Toisaalta itku pitkästä ilosta, jos joku lähtee vällyjä pöllyttämään.
 
10cent
Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
Niin, että olisi pitänyt tajuta hakeutua hoitoon jo kymmeniä vuosia sitten, ennen murrosikää ?
Ompas lohdullista.

Ei sitä itse osaa noin ajatella. Sitä vaan odotta kädet ristissä, että kasva, kasva, kasva. Vielä parikymmpisenä miettii, onko se nyt tässä, vai tuleeko lisää lihaa jalkoväliin. Olisi pitänyt tajuta, kun äänenmurrostakaan ei juuri ollut, että hormoonithan ne siellä jarruttaa.
Mutta kun ei, niin ei. Kymppi pituutta ja samanverran ympärystä. Pienempiäkin kuulemma on, mutta se ei auta.

No, ainakin saa naiset nauraamaan, kun laskee housut alas:)) Lepopituus on sen verran onneton, että kikatushan niiltä pääsee. Toisaalta itku pitkästä ilosta, jos joku lähtee vällyjä pöllyttämään.
Ei lisättävää... :thumps:

 
enjaksauskoa
Ympyrän kehän (piirin) pituus saadaan kaavasta: pii*halkaisija
=>3,14 x 6 = 18,84

Kondomien leveys = 53mm joten niiden ympärysmitta on 106mm.

Penikseni ympärys on noin 100mm eli 10cm. Kondomi on siis hieman löysä, paitsi peniksen juuresta, josta penis on paksumpi.

'Miesnäkökulmalla' on ympärysmitaltaan melkein kaksinkertainen penis. En oikein jaksa uskoa, että ainakaan kovin monella sellainen olisi. Kondomistandardi tulee peniksien keskiarvosta, joka on ympärykseltään hieman enemmän kuin kondomin ympärys. (100-120mm)
 

Yhteistyössä