Uusinta: Miehen pieni penis

  • Viestiketjun aloittaja Anneli
  • Ensimmäinen viesti
THTI
Jos omahyväisyden taso on sitä, että "MINÄ tiedän kaiken naisten orgasmeista" ja että "äijät ne orkut naimalla tuottavat", niin antaa sitten olla koko asian:)
Tulkoon kukin kammiossaan profeetaksi.
 
Xy1
Minusta on harmittavaa, että tuollaisesta 0-tutkimuksesta kirjoitetaan vielä uutisia, että esileikit voi jättää pois, koska naisen naimaorkun tae on iso kalu. Tämä on ihan potastaskaa, koska väitän jokaisen isokaluisen olevan kanssani samaa mieltä, ilman riittävää esileikkiä, naisen kostuminen ja kiihoittuminen jää vajaaksi. Silloin ei myös isolla kalulla naiminen onnistu, ei ainakaan niin, että nainenkin siitä nauttisi. Joten ilman riittävää esileikkiä, ei naimaorkkuja tule, vaikka olisi itse Holmes asialla. Pikaseksi on pienikaluisten etuoikeus. Iso kalu ei ole mikään taikasauva, joka automaatisesti takaa naisella orkkuja. Sen on varmaan jokainen isokaluinen saanut kokea ja saanut alkaa nöyränä opettelemaan suuseksin saloja. Ainakin jos naisensa tyydyttäminen on kiinnostanut. Kaiken lisäksi pitäisi myös huomioida, että naisia on ihan yhtä paljon erikokoisia kuin miehiä, joten iso kalu on suhteellinen käsite.
 
tänään kuultua faktaa
päivällä joltain radiokanavalta tuli keskustelua siitä onko koolla väliä. jossain ulkomailla tehdyn tutkimuksen tulos kertoi näin että koolla on väliä ja hiiteen naisten jutut että pääasia miten sitä käyttää.
 
miesnäkökulma
Voin kyllä isokaluisena yhtyä Xy1:n mielipiteeseen. Iso kalu ei usein edes mene sisälle kovin syvälle, jos ei nainen ole kostunut kunnolla. Ison kanssa voi kestää myös täyteen mittaan jäykistyminen pidempään, ainakin omalla kohdalla. Ja isosta kalusta huolimatta suuseksi on varsin tärkeää, joskus pelkät sormet ja suu riittävät.
 
Salainen seksuaali
minulla on aina ollut hyvin pieni muna ja olen hävennyt sitä koko ikäni.Kävin viimeviikolla venyttämässä sitä ja nyt se on huomattavasti isompi.
Venytyksen jälkeen ei seksi maittanu ku oli muna niin vitun kipee pari päivää.
tänä aamuna pyysin mun naisen mökille ja seksi tuntu kyllä aivan loistavalta.kannatan:)
 
uMpiHOmo
Siis mun munahan on ihan sika iso:)Se ei kyllä hyödytä, koska me homot emme sitä niin tarvitse.Olen kyllä ollut kerran naisen kanssa "sängyssä" vaikka se tapahtuikin keittiössä
pöytää vasten.Sen jälkeen en ole naiseen koskenut, koska sain siitä melkoisen tällin, kun munani jäi jumiin ylisuuruuden takia.Pähkäiltiin siinä parisen varttia, että miten saisin sen irrotettua.

jos on homolle tarvetta niin täältä saa...
 
kompleksi
kokemukseni on että nykyään kun voi puhua seksiin liittyvistä asioista avoimemmin kuin
ennen,niin voi todeta että suurin osa naisista ovat mieltyneitä isompaan penikseen jos
voisivat valita ,esim oman miehen peniksen koko jos vaimo sais valita onko iso vai pieni
penis niin uskon että valinta olis isomman puolesta lähes joka tapauksessa,itselläni on
pieni penis ja se on haitannut aina ihan kauheesti jopa niin paljon että on ollut jännittämisen takia potenssi ongelmia ,näin ollen kysymyksessä on itsetunto ongelma
seksin suhteen ja voin vain sanoa että se vaiva ei poistu vaikka partneri kuinka
yrittäis vakuuttaa ettei sillä ole merkitystä päinvastoin tällaisilla vakuutteluilla on vain
päinvastainen vaikutus ja sitä häpeää itseään vielä enemmän,antaisin naisille sen neuvon että olisivat aina rehellisiä seksin suhteen ,jos miehellä on pieni niin sit on eikä
se kehumalla kasva.
 
kai se kasvaa?
ite oon 14v kundi ja muna löysänä joku 2-3 cm, kovana vähä pidempi. Kasvaako se viä, vai pitäskö mennä lääkärille? Oon kuullu puhuttavan hormonilääkkeistä?
 
trnnnyny
Alkuperäinen kirjoittaja Witchie:
max,

""palkinnoksi""???????

Aika hyvä itsetunto sulla, kun uskallat minua vongata ja vielä odottaa ""palkintoa""!!!. Siitä taas saat sinä pisteitä multa.

Mutta tiedän, ettet edes osaa aavistaa, miten hyvä nainen oikeasti olen ja tulisin todennäköisesti pettymään...
Tosi ankea, isopimppinen ja vetelä lahna joka luulee itsestään liikoja.

 
siru 40v
millaisiahan telkänpönttöjä joillakin naisimmeisillä onkaan jalkovälissään kun tuntuu ettei joillekkin mikään riitä!, itsellä ainakin mieheni 16cm pitkä/14cm ympärysmitta tuntuu gutalta joka suunnasta, ainut miinus että joskus juovuspäissä saattaa jyystää parikin tuntia itselle 20min. riittäisi mutten toki näistä ylipitkistä sessioista valita...
 
lutukka
Alkuperäinen kirjoittaja Kati:
Kyllä hävetti, kun oltiin kavereiden kanssa mökillä ja miehet tulivat hönöpäissään saunakaljoja hakemaan alastomina meiltä tyttöystäviltä ja naisilta. Muiden miehillä komeat penikset upeasti heiluivat ja heilahtelivat, mutta minun miehelläni on niin pieni, ettei sitä juuri karvojen keskeltä erota. Muut naiset katsoivat miestäni ja sitten minua säälivästi. Olisin halunnut vajota maan alle häpeästä. Tämän jälkeen yksi nuorempi nainen vielä kysyi jotain seksielämästämme. Vastasin jotain epämääräistä. Täytyy laittaa mies kiertoon. Ei taida tulla mitään...
Toivottavasti sulla on isot tissit ja pieni pillu ja kilot kohdallaan...;)
 
Lutukka
Alkuperäinen kirjoittaja Anneli:
Sorry, tein näin koska tätä on hirmu vaikea seurata, kun otsikot ei pysy päällä.

Mutta halusin vain kertoa, että mun sisaren miehellä on pienin penis minkä olen koskaan näkenelläkään nähnyt. Monet saunakerrat ja mökkiuinnit olen heidänn kanssaan ollut ja aina se vaan on yhtä pieni. Ehkä ihan suoraan saunanlauteilta siihen ilmestyy pari senttiä vartta. Muuten se on pelkkä pikkuruinen terska, joka näyttää olevan suoraan pussien päällä kiinni.
Juhlakunnossa en ole sitä nähnytkään. Sisareni sanoi kerran pikku pierussa, että olenko huomanut miten pieni se on. Vastasin, ettö tottakai olen huomioinut.
Hän häpeää sitä aivan mielettömästi, koska on saanut kuulla erinäissä vihjailuja sieltä täältä. Mä en pilkannut yhtään sitä, mutta kyllä käy siskoa sääliksi.
Se kuulemma kasvaa ihan kivasti kiihottuessaan, mutta ei siitä koskaan mitään varsinaista panovehjettä tule.
Sikstoisekseen ei sitä voi mennä sanomaan kenellekään,. että nyt se tuollainen, mutta kasvaa siitä kyllä. Hetihän sen arvaisi jokainen, että se on kipeä paikka.
Kerroppa meille, minkä näköinen ja kokoinen itse olet? Isot tissit?

 
Myötätuntoinen
Alkuperäinen kirjoittaja lutukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kati:
Kyllä hävetti, kun oltiin kavereiden kanssa mökillä ja miehet tulivat hönöpäissään saunakaljoja hakemaan alastomina meiltä tyttöystäviltä ja naisilta. Muiden miehillä komeat penikset upeasti heiluivat ja heilahtelivat, mutta minun miehelläni on niin pieni, ettei sitä juuri karvojen keskeltä erota. Muut naiset katsoivat miestäni ja sitten minua säälivästi. Olisin halunnut vajota maan alle häpeästä. Tämän jälkeen yksi nuorempi nainen vielä kysyi jotain seksielämästämme. Vastasin jotain epämääräistä. Täytyy laittaa mies kiertoon. Ei taida tulla mitään...
Toivottavasti sulla on isot tissit ja pieni pillu ja kilot kohdallaan...;)
Taitaa olla välilä liikaa aikaa, kun googlasin haulla penis. Oli aluksi kiva tirkistellä,mutta sittenalkoi soimata.
Meitä äijiä huolettaa tuo pelin koko ihan ilman tällaista keskutelukerhoakin.
Aika järkyttävää, jos on laittamassa puolisoaan kiertoon penkisen koon takia. Itselläni on keksikokoinen (17,5 ja 13-14 cm ympärimitta), mutt en usko että menetyklseni/epäonneni lemmenteossa on sen koosta kiinni. Kyllä kyse on jostkin muusta.
Oma vaimo on vanhentuntu ja entinen kaunotar on söpö keski-ikäinen nainen, edelleenkäään en vaihtaisi. Se on rakkautta. Tämmöiset kirjoittelut ovat jotain ihan muuta.

Sängyssä menee edeleen hyvin, mutta kyllä se edelleen on ajan pituudesta kiinni, ei peniksen.

Tämä on tietty vain yksi mielipide,mutta minulle se on totuus.

Eli suhteuttakaa vähän
 
Huhhhahhhahhhhaahhhaaaaaaa
Alkuperäinen kirjoittaja kokemus sekin:
olen törmännyt samallaiseen nappivehkeeseen, pallien päällä vain tyhjä rengas ja vielä isolla miehellä. meinas nauru päästä kun sen alasti vehje levossa näin, oli niin koomisen näkönen kun oli väärää kokoa miehen ulkonäköön ja itsetuntoon nähden. no, ei se siitä paljon kasvanut ja sillä on joku ihme tiukka kiinnike vielä joka vetää puolestavarresta pallien sisään ja sille on tehty ympärileikkauskin kun esinahka kuulemma oli niin tiukka ettei seksistä tullut mitään. mies on vielä todella seksuaalinen ja täys naistenmies. ei voi kun nostaa hattua että on pokkaa moista vehettä esitellä. se mies ei sääliä kaipaa, pettää siippaansa minkä ehitii.
Kavereiden kanssa on tullut naurettua räkäisesti jos on jollain tullut vastaan joku säälittävän isopilluinen nainen, ja tietenkin luonnollisesti jaettu solidaarisuuden ja veljeyden nimissä tieto siitä kenestä on ollut kyse. Repeilty oikeinolan takaa ja muut ovat osanneet karttaa näitä naisia kaukaa.

Naiset, kyllä miehetkin osaavat. Valitettavasti.

 
helsinki91
Alkuperäinen kirjoittaja Huhhhahhhahhhhaahhhaaaaaaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kokemus sekin:
olen törmännyt samallaiseen nappivehkeeseen, pallien päällä vain tyhjä rengas ja vielä isolla miehellä. meinas nauru päästä kun sen alasti vehje levossa näin, oli niin koomisen näkönen kun oli väärää kokoa miehen ulkonäköön ja itsetuntoon nähden. no, ei se siitä paljon kasvanut ja sillä on joku ihme tiukka kiinnike vielä joka vetää puolestavarresta pallien sisään ja sille on tehty ympärileikkauskin kun esinahka kuulemma oli niin tiukka ettei seksistä tullut mitään. mies on vielä todella seksuaalinen ja täys naistenmies. ei voi kun nostaa hattua että on pokkaa moista vehettä esitellä. se mies ei sääliä kaipaa, pettää siippaansa minkä ehitii.
Kavereiden kanssa on tullut naurettua räkäisesti jos on jollain tullut vastaan joku säälittävän isopilluinen nainen, ja tietenkin luonnollisesti jaettu solidaarisuuden ja veljeyden nimissä tieto siitä kenestä on ollut kyse. Repeilty oikeinolan takaa ja muut ovat osanneet karttaa näitä naisia kaukaa.

Naiset, kyllä miehetkin osaavat. Valitettavasti.
 
helsinki91
ympärileikkauskin kun esinahka kuulemma oli niin tiukka ettei seksistä tullut mitään. mies on vielä todella seksuaalinen ja täys naistenmies. ei voi kun nostaa hattua että on pokkaa moista vehettä esitellä. se mies ei sääliä kaipaa, pettää siippaansa minkä ehitii.>>>>


Mistäpäin Suomea ja minkä ikäinen. Olisikko ollut edellinen hoitoni?
 
Hihih!
Alkuperäinen kirjoittaja helsinki91:
ympärileikkauskin kun esinahka kuulemma oli niin tiukka ettei seksistä tullut mitään. mies on vielä todella seksuaalinen ja täys naistenmies. ei voi kun nostaa hattua että on pokkaa moista vehettä esitellä. se mies ei sääliä kaipaa, pettää siippaansa minkä ehitii.>>>>


Mistäpäin Suomea ja minkä ikäinen. Olisikko ollut edellinen hoitoni?
Vantaalta tiedän ainakin yhden tuollaisen. Tosin sitä ei varmaan ole leikattu, koska esinahkaa on enemmän kuin itse kalua. Kalu on ihan oikean näköinen, mutta minikokoinen.
Kuriositeettina ihan jännä, mutta ei ikinä niin pientä omaksi.
 

Yhteistyössä