Uusinta: Miehen pieni penis

  • Viestiketjun aloittaja Anneli
  • Ensimmäinen viesti
Vikke
Pienikin penis saa huomiota ( kiusallista sellaista ), mutta eri tavalla kuin iso.
Etupäässä huomio tulee juuri naisilta, mutta kyllä miehetkin sen noteeraavat. Toki miehet yrittävät olla paljon hienotunteisempia kuin naiset.

Mieheni ei tietääkseni hae huomiota pienelle kalulleen, vaan yrittää parhaansa mukaan elää ja olla sosiaalinen sen kanssa. Liiallisen huomion hän kokee usein kiusallisena, koska ei kait kukaan innosta pinkeänä ihaile pienikokoista penistä ? Vai ?
Kyllä pieni penis saa huomiota, sillä vanha pohojalaanen, sieltä metsistä, sanonta on; -"Pienillä ne on palkinnot naitu".

Mutta tuo minua jäi mietityttämään, että miten sen värkin kanssa voi elää ja olla sen kanssa jopa sosiaalinen.
Ja että kuinka penis voi olla niin tärkeä, että sitä lähes sinuttelee? Tai ainakin, että penistä puhuttelee tuttavallisesti hän, nam!
 
Viimeksi muokattu:
PienenKurkun vaimo
Kyllä pieni penis saa huomiota, sillä vanha pohojalaanen, sieltä metsistä, sanonta on; -"Pienillä ne on palkinnot naitu".

Mutta tuo minua jäi mietityttämään, että miten sen värkin kanssa voi elää ja olla sen kanssa jopa sosiaalinen.
Ja että kuinka penis voi olla niin tärkeä, että sitä lähes sinuttelee? Tai ainakin, että penistä puhuttelee tuttavallisesti hän, nam!
Heh-heh!
Kyllä sitä voi ihan hyvin sinutella:) Ainakaan ei tartte Teititellä.
Tarkoitin tuolla "sosiaalisuudella" sitä, että mies ei anna kalun pienuuden häiritä sosiaalista elämäämme.
Eli emme välttele saunailtoja, sun muita sellaisia.
 
Viimeksi muokattu:
Kiusattu
Itseäni kiusattu pienestä peniksestä, joskus yläaste aikoina. (kun piti käydä suihkussa liikuntatunnin jälkeen)
Varmaan johtu siitä kun kehityin ikäisiäni paljon hitaammin, perus kasvupyrähdyskin tuli n.17v ikäisenä, nykyisin 180c. (ala/yläasteella aina luokan lyhyin)

Nytten tänä vuonna, ensimmäistä kertaa yläaste ijän jälken, kävin saunomassa muiden kuin vaimoni kanssa. (työpaikan saunailta)
Kiusalliselta se kumminkin tuntui vieläkin, vaikka vaimoni kyllä on kehunut kokoani.
Tuossa joku kuukausi siiten mittailtiin vaimoni kanssa pituutta oli n.20.2cm ja ympärysmitta keskeltä 14.5cm terska vähän paksumpi. Mutta vieläkin on itsetunto ongelmia, enkä pidä penistäni isona vaan pienenä.
 
Onnistuva mies.
Ikävä todeta, mutta miestäni on kiusattu pienestä kalustaan. Ei tuntemattomien taholta juurikaan, mutta tutut ja puolitutut ovat katsoneet oikeudekseen mainita, kuinka hirvittävän pieni se onkaan.
Tämä nimenomaan lepotilassa, ei kait monikaan ole sitä juhlakunnossa nähnyt. Tosin ei juhlakuntokaan mikään naisen kaataja ole:(

Jaa miksi suurin? No paljon parempi se suurin, kuin pienin.
Kyllä olen todennut, tuttavapiireissä, että suuret penikset saavat eniten huomiota.
Pienikin penis saa huomiota ( kiusallista sellaista ), mutta eri tavalla kuin iso.
Etupäässä huomio tulee juuri naisilta, mutta kyllä miehetkin sen noteeraavat. Toki miehet yrittävät olla paljon hienotunteisempia kuin naiset.

En ole miehen kanssa asiasta jutellessa huomannut, että hän kokisi naisten huomion pelkästään miellyttävänä. Mieheni ei tietääkseni hae huomiota pienelle kalulleen, vaan yrittää parhaansa mukaan elää ja olla sosiaalinen sen kanssa. Liiallisen huomion hän kokee usein kiusallisena, koska ei kait kukaan innosta pinkeänä ihaile pienikokoista penistä ? Vai ?
Mielestäni pienikokoista voi ihailla yhtälailla kuin isoakin.

Itse en ainakaan pienuutta häpeä.
Suorastaan nautin, kun nainen sanoo sen olevan pikkuinen ja ruttunen, koska pienikin herätti huomion.
Lepotilapienuuden ei luulisi haittaavan ketään.
Laajentuu se kuitenkin kiihottuessa.
Itse tykkäisin mahdollisimman isosta laajentumisesta, joten lepotilan pitäisikin olla hyvin pieni.
Ei haittaisi vaikka olisi parin sentin mittainen, ja suurentuneena se keskikoko 13 cm.

Yleensäkin naisen penisihailulla on suuri merkitys miten suureksi penis kasvaa.

On sekin kiva kokemus, kun näkee naisen yllättyneen ilmeen hänen nähdessä ensikertaa pikkuisen peniksen.
 
Viimeksi muokattu:
Minä vain
huomaa että ketjun alussa kirjoittajat ovat reilusti iäkkäämpiä kuin ketjun tässä vaiheessa kirjoittavat. Ajatusmaailmat menny laidasta laitaan. alussa oltiin sitä mieltä että koolla ei ole niinkään merkitystä, vaan niillä asioilla mitä voi myös tehdä tyydyttääkseen toisen. ja nyt tässä lähisivuilla ollaan sitä mieltä et koko ratkaisee kaiken jne jne. EIKS KETÄÄN KIIHOTA SE, ETTÄ KUKA on SE PANIJA? mä panen ainakin sitä ihmistä joka kiihottaa mua! sillä kyllä laukee oli koko about mikä tahansa
 
jättimela
Alkuperäinen kirjoittaja miesnäkökulma;10189002:
No hei haloo. Ei niitä kortsuja isokaluisillekaan aina ole. Nettikaupassa kyllä, mutta monessa paikassa fyysiseen kauppaan, jossa riittävä valikoima ja järkevään hintaan, on 150 km:n päässä.

Jos sulla on vaikka nyt 7cm:n kalu, se on yleensä liian pieni. Netissä on tietoa mikropeniksistä ja siitä, miten ne ovat hormonivajeen seurausta. Suosittelisin hoitoon hakeutumista mieluummin kasvuikäisenä - onhan niitä kääpiökasvuisia muutenkin olemassa.

Ei tarvitse olla pitkä, mutta jos paksuutta on 5.5-6 cm, niin kyllä se normikumi alkaa olla vaikea jo saada päälle. Tuo ongelma on yllättävän yleinen. Itsekin olen pannut sitten paljaalla ja pistänyt toisen ottamaan e-pillereitä tai muuta.

Kaiketi olen hiukan pieni, mutta 5,5 - 6 halkaisija... eikö normaali ole kuitenkin halkaisijaltaaan hieman kookkaampi??? Mulla 15 pitkä, mutta halkaisija siellä 8cm luokkaa. Kysyppä tytöltäs kumpi parempi paksuus vai pituuus...
 
heppuhaloo
Alkuperäinen kirjoittaja jättimela;11109094:
Kaiketi olen hiukan pieni, mutta 5,5 - 6 halkaisija... eikö normaali ole kuitenkin halkaisijaltaaan hieman kookkaampi??? Mulla 15 pitkä, mutta halkaisija siellä 8cm luokkaa. Kysyppä tytöltäs kumpi parempi paksuus vai pituuus...

Mutta halkaisia siellä 8cm :DDDDDD Kaljapullolla on 6cm halkaisia, törkee halko! Ei pituudella tee yhtään mitään paitsi kun nainen on tulossa se on ainoo hetki kun voi antaa koko mitalla että tuntuu hyvältä.
 
IK
Luin joka ikisen viestin näiltä 46:ta sivulta, eikä voi muuta sanoa että ei helvetti mitä tekstiä sieltä tuli .... oli siellä oikeaa asiaakin mutta enimmäkseen tunsin kauheaa myötähäpeää eräitä kohtaan..
 
Hohoijaa...
Kaikki ketkä ovat tällä palstalla sanonut, että koolla ei ole väliä ja pieni munaiset miehet voivat olla "mahtavia" rakastajia, niin kirjoittajana on ollut pieni munainen mies. Itse omistan pienen munan noin 11-13cm. Ja tunnistan pieni munaiset.
 
Rekku
Kaikki ketkä ovat tällä palstalla sanonut, että koolla ei ole väliä ja pieni munaiset miehet voivat olla "mahtavia" rakastajia, niin kirjoittajana on ollut pieni munainen mies. Itse omistan pienen munan noin 11-13cm. Ja tunnistan pieni munaiset.

Tämä vastaa myös minun käsitystäni näistä "koolla ei ole väliä" jutuista.
Kyllä naisilla on ainä väliä sen kullin koon kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
ventti
Ihmeen monet, ilmeisesti naiset, hämmästelee ja häpeää sellaista pientä munaa, joka on lähes pusseissa kiinni saunassa tai uimassa. Eivät ilmeisesti tiedä, että lepotilassa kaikilla on pieni ja pienuus riippuu siitä, paljonko jännittää muita ympärillä. Lepotilapienuudella ei ole mitään tekemistä todellisen seisovan kullin koon kanssa.

Jotkut naistoimittajat ovat kirjoittaneet lehteenkin, että "miehet vertaavat muniaan saunassa". Näinhän asia ei ole.

Havainnollistaakseni kehotan katsomaan oreja, siis hevosia. Levossa ei munaa näy ollenkaan vain pussit roikkuu kurtussa. Kusella hevosen kulli kasvaa noin 30 senttiin ja tamman vieressä se kasvaa metrin haloksi. Näin myös miehillä.

Itselläni kun on täysi "ventti", niin joskus härnään saunassa muitten naisia sillä, että vähän hiplaan sitä pitkäksi ja pulleaksi, jolloin naisten takaraivoon jää hyvä kuva. Kerrankin mökillä saunan jälkeen naituani tulin makuuhuoneseen jossa toinen pariskunta jo oli nukkumasaa. Huomasin että olivat vielä hereillä, niin pulleaksi jäänyttä kaluani heilutin hiljalleen ikkunan edessä, jolloin naapurin rouva pääsi sitä katsomaan valoa vasten ja jäipä vaan hänelle takaraivoon kuva "isostani". Eihän näin saa tehdä....
 
Huh huh
Alkuperäinen kirjoittaja vähän isompi pili;9719084:
Orgasmien määrän yläraja on enemmän naisesta kuin miehestä kiinni. Se, että saa yhdenkin, on miehen vastuu. Itse vetelen 20-senttiselläni noin 10-40 orgasmia per kerta. Nainen on melko kiimainen aina ja ejakuloi. Kaikki eivät ole. Jos en tyydyttäisi sitä kunnolla, menisi heti vieraisiin - ollaan niin sovittu.
Mahtavaa että saat kullillasi tyydytettyä naiset. Tosin voin kertoa sinulle mulistavaa tietoa. Se että naisesi saavat orgasmeja johtuu luultavasti siitä, että osaat panna. Itse en nimittäin saa 25 senttisellä naisille muutakuin kipua (ei sellaista hyvänlaatuista kipua) sillä en yksinkertaisesti osaa panna. Ja älkää nyt hyvät ihmiset tulko kertomaan, että herää unesta. Uskokaa pois munani oli 19 cm, ennekuin käytin peniksen pidennintä ja penispumppua säännöllisesti. Joskus olen jopa kokemattoman naisen suusta kuullut penikseni olevan pieni, hah.
 
Rekku
Mahtavaa että saat kullillasi tyydytettyä naiset. Tosin voin kertoa sinulle mulistavaa tietoa. Se että naisesi saavat orgasmeja johtuu luultavasti siitä, että osaat panna. Itse en nimittäin saa 25 senttisellä naisille muutakuin kipua (ei sellaista hyvänlaatuista kipua) sillä en yksinkertaisesti osaa panna. Ja älkää nyt hyvät ihmiset tulko kertomaan, että herää unesta. Uskokaa pois munani oli 19 cm, ennekuin käytin peniksen pidennintä ja penispumppua säännöllisesti. Joskus olen jopa kokemattoman naisen suusta kuullut penikseni olevan pieni, hah.

Sama täällä, kaksi kertaa on kokematon nainen luullut kymppi x kymppi naperoani isoksi:)
Sen ensimmäisen kanssa kerittiin jo vähän seurustellakin, kun neitoselle sitten valkeni totuus. Hän syytti minua siitä, että olin tavallaan valehdellut, kun en ollut oikaissut hänen luuloaan.
Surullista.
Pitääkö pienikaluisen miehen, totuuden nimissä kertoa kokemattomalla daamille, että varustukseni on sitten sieltä pienimmästä päästä ?
 
Viimeksi muokattu:
pete 35
Itseäni kiusattu pienestä peniksestä, joskus yläaste aikoina. (kun piti käydä suihkussa liikuntatunnin jälkeen)
Varmaan johtu siitä kun kehityin ikäisiäni paljon hitaammin, perus kasvupyrähdyskin tuli n.17v ikäisenä, nykyisin 180c. (ala/yläasteella aina luokan lyhyin)

Nytten tänä vuonna, ensimmäistä kertaa yläaste ijän jälken, kävin saunomassa muiden kuin vaimoni kanssa. (työpaikan saunailta)
Kiusalliselta se kumminkin tuntui vieläkin, vaikka vaimoni kyllä on kehunut kokoani.
Tuossa joku kuukausi siiten mittailtiin vaimoni kanssa pituutta oli n.20.2cm ja ympärysmitta keskeltä 14.5cm terska vähän paksumpi. Mutta vieläkin on itsetunto ongelmia, enkä pidä penistäni isona vaan pienenä.

Jos mulla olisi noin pieni, niin en paljon viittisi tänne kirjoitella, hahahahahaaaa
 
Viimeksi muokattu:
Ihme ja kumma
Eikö peniksen koosta riittänytkään keskusteltavaa edes kymmeneksi vuodeksi??
Piristykää hei, kait se nyt sen verran tärkeä asia on ettei noin nopeesti keskustelu tyrehdy!!
 
Arvaankyllä
Ihan huomiona. Suurin osa, ainakin ketjun alkupäässä olevista, naisten kertomista tarinoista on tosiasiassa miesten kirjoittamia, joilla on fetissi kuulla haukkuja pienestä peniksestä.

Tämän huomaa kaikesta teatraalisuudesta, joita tarinassa on. Useasti tähän liittyy monta miestä, naisten julkinen nauru ja tosiaan pieni muna.

Jopa tekstin kirjoitustyyli on luokkaa kansakoulu.

Tämä ihan vain muistutuksena, että pienimunaset tai fetissin omaavat miehet scouttaavat näitä penis-ketjuja ja kertova tarinoitaan.
 
Heiluri
Itselläni on keskikokoinen/ alle keskikokoinen. Tyttöystäväni osaa imeä ennen panoa sen todella isoksi, isommaksi kuin itse saan sen runkatessa.

Parikertaa käynyt tuollainen kaveriporukan saunareissu, jossa tytöt "sattumalta" pääsevät vertailemaan poikaystäviensä pippelit uintipulahduksen yhteydessä.

Mulla on lepotilassa, varsinkin kylmässä vedessä, pippeli sellanen aika pikkunen, noin 5-6cm. Mutta ennen järvestä nousua, mietin yhden kaverini silloista paikalla olevaa kurvikasta hoitoa ja sen rintoja. Ja se toimi. Vedestä noustessani terska oli paisunu kivaksi nupiksi ja pippelin varressa se heilahteli kivasti kun laiturilta käveltiin takas saunaan. Yksi tytöistä otti katsekontaktin ja kohotti kulmakarvojaan... Henk. koht en oo koskaan kokenut mitään huonoa omaatuntoa omani koosta. Ei se iso ole, mutta ei pienikään. Tavallinen, jolla ei paljon mainetta niitä.
 

Yhteistyössä