Vaasassa äippävaatteita

  • Viestiketjun aloittaja jessika
  • Ensimmäinen viesti
jessika
Onko Vaasassa hyviä äitiysvaateliikkeitä? Minkä hintatasoisia? Olen piakkoin tulossa käymään Vaasassa ja ajattelin katsahtaa valikoimia. Olisin kiitollinen vastauksista!
 
Taina
Enpä tiedä on täälä erikseen äitysvaatteille omaa liikettä, mutta ainaki Hennes&Mauritz:ssa on hyvä valikoima edullisia ja muodikkaita äitiysvaatteita. Sieltä olen omani ostanut esikoisen kohdalla ja nyt uudessakin raskaudessa jahka sinne asti ehditään. Lisäksi mielestäni Emmalaura nimisessä laskentarvike liikkeessä on myös pieni valikoima äitiysvaatteita, ovat aika kalliita.

Voi olla että on muitakin paikkoja, mutta nämä nyt tulivat ensimmäiseksi mieleen.
 
vaasalainen
Hm.ssä tosiaan on ihan ok valikoima, ja Kapp Ahlissa jotakin... Mutta Emmalaura-liike on lopetettu jo aika päiviä sitten (yli vuosi), joten siinä paikalla ei ole enää muuta kuin kirpputori tms...;) Suht. pienet on siis Vaasan valikoimat...:/ Ite oon nyt rv 36 ja vieläkin käytän mm. hm.stä ostettuja tavallisia pitkän mallisia paitoja, moni muukin ns. tavisvaate sopii muuten nykyään mahankin kanssa:)

Ai niin, unohtui sanoa, että Vaasassa on myös Pikkupeikko niminen pieni liike, jossa on mm. imetysliivejä, bellybelt-vyönjatke yms... Se on tuossa hiukan syrjemmällä ja auki muutamana päivänä viikossa, mutta kannattaa googlettaa jos kiinnosta...
 
Mindimandi=)
Vaasas kyllä vois olla enemmän liikkeitä! Mä oon monta kertaa ensin netistä selaillut/vertaillut tuotteita ja päätynyt parhaaseen, käynyt sitten Kindersistä kysymässä onko niitä. Yleensä aina on löytynyt.
 
toinenkin vaasalainen
Niin eli pikkupeikkokin lopettanut toimintansa, eli äitiysvaatteita ei myy kuin H&M ja Kappahl vähäsen. Henkkamaukasta en kyl ite oo löytäny ku yhen kivan paidan, samanlainen on sit jokaisella vaasalaisella odottajalla, sekin sit repes massun kohalta se kangas ekassa pesussa. Eli halpaa ja huonoa!

Lastentarvike liikkeitä ei oo kuin Kinders, joka myy aika kalliiilla kun kilpailua ei ole.

Mustasaaren kuntalisästä en tiiä, kun en oo tienny että vaasassakaan saisi???

Perseestä on tämä kaupunki...
 
Niina-78
Minkälaiset valikoimat ov tuosssa Pitkäkadun bambinissa? Tai tuo vanhatupa joka sijaitsee Korkeamäen ostoskeskuksessa? Löysin kaupat keltaisilta sivuilta, mutta en löytänyt kotisivuja... :( Olen kuitenkin tulossa Vaasaan loppuviikosta ja olisi kiva kuulla teidän mielipiteitä kaupoista... kai tuo Kinders on yhä olemassa?
 
Niimi
Alkuperäinen kirjoittaja Niina-78:
Minkälaiset valikoimat ov tuosssa Pitkäkadun bambinissa? Tai tuo vanhatupa joka sijaitsee Korkeamäen ostoskeskuksessa? Löysin kaupat keltaisilta sivuilta, mutta en löytänyt kotisivuja... :( Olen kuitenkin tulossa Vaasaan loppuviikosta ja olisi kiva kuulla teidän mielipiteitä kaupoista... kai tuo Kinders on yhä olemassa?
En ole koskaan käynyt, mutta olen kuullut, että tuolla Korkeallamäellä olisi vain käytettyjä tavaroita.

 

Yhteistyössä