Vaimolle vierasta

  • Viestiketjun aloittaja mies vm.-78
  • Ensimmäinen viesti
sohffvfiss
Miten aisankannattajalla oma seksi toimii?Sanot että vuosikymmenien yhdessäolon jälkeen.Onko sillä enää merkitystä jos vaikka kuuskymppisenä hiukan sekstailisi ja vaikka vierastakin saisi.Monilla ei enää vuosikymmenien yhdessäolo vuosien jälkeen ole mitään hinkua seksiin.Mielessään tuumii,miks siinä olet,etkö voisi häippästä jonnekin muualle.
 
Aisankannattaja
Nooh, kosto on ehkä vähän väärä sana.
Kyllä siinä on puoli leikkiä, puoli totta. Enkä sitä edes minään rangaistuksena ottaisikaan, jos toisen elämänikäinen fantasia toteutuisi. En ole niin omanpitäväkään, että yhdestä hurjastelusta ottaisin herneitä nokkaan. Niinhän ne sanoo, että naisenkin tavara on tehty käyttöä varten:- )

Oma seksi toimii oikein hyvin. Ottako sohffvfiss jotain aistejaturruttavaa, kun loppu on ihan käsittämätöntä ?
 
sohfvffis
Lopulla heitin huulen.Usein pitkän yhdessäolon takia ovat kurkkua myöten täynnä toisiaan ettei haluaisi toista nähdäkkään.Erotakaan ei viitsi.Muutamalla kaljalla sain aikaiseksi kyseisen neronleimauksen.Ei mitään sen vaarallisempaa.
 
leena80
Arvostan kyllä omaa miestäni yli kaiken muutenkin ja nyt vielä enemmän ku kykenee antamaan minulle niin mahtavia kokemuksia kun 2 miestä yhtäaikaa. Miestäni kiihotti valtavasti katsoa ku vieras mies pani minua : ) Mukavinta kuitenkin oli ku molemmat oli minun kimpussa ! Suosittelen jos jotkut parit tällaisia miettii niin siitä vaan ja kokemuksia lisää : )
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
eerik69
Täällä on monennlaisia mielipiteitä asiasta.Kommentiti pysyny asiallisina ja huomaa ettei tällainen kimppa juttu kaikille sovi!Kuten jo kirjoittelin,meille sopii tällainen "varovainen" eteneminen asiassa! Katsellaan löytyykö sopiva kaveri,jos ei niin kyllä se sieltä joku päivä ilmestyy.Olen huomannut yhden seikan.Vaimoni kiihottuu jo pelkästään ajatuksesta että hän saa vierasta jos hän haluu!Mielenkiintoista lukea miten erillaiset lähtökohdat kimppa fantasiaan on. Meillä se on molemminpuolista, fantasian toteutumista.Mukavaa syksyä kaikille!
 
mie33
Aikoinaan exä kävi vieraissa luvalla ja se oli todella kiihottavaa kun sai kärvistellä kotona kun vaimo oli vieraan käsittelyssä. Kun vaimo sitten aamulla tuli kotiin niin seksi oli vallan mahtavaa. Sittemmin ero tuli vallan muista syistä. Siihen touhuun vain jäi koukkuun. Vahinko vain etten ole saanut nykyistä vaimoani suostumaan asiaan, ainakaan vielä. Ehkä kuitenkin vielä joskus..
 
aisankannattaja 2
Meillä olen ehdotellut vaimolle jo useamman vuoden ajan vierasta / vieraita miehiä.
Olen kertonut kuinka kiihottavaa olisi katsoa tai osallistua kun vieraat käsittelevät häntä.
Olen myös ilmoittanut selkeästi, että matkoillaan voi käydä viihteellä ja pokata itselleen seuralaisen. Tai lähteä illalla ravintolaan hakemaan seuraa.

Muutaman kerran ollaan luettu yhdessä seuranhakuilmoituksia, mutta vaimo ei ole nistä hirveästi innostunut. Lähinnä naureskellut ja päivitellyt ilmoituksille.

Rakastellessamme puhun joskus kuinka hienoa olisi katsoa vierestä kun hän saisi tuplatyydytyksen. Aktin aikana hän kiihottuu ehkä normaalia enemmän, mutta jälkeenpäin kertoo, että se on joko oma mies tai sitten ero ja vieras.

Onkohan tässä mitään toivoa saada vaimokin nauttimaan vieraasta?
 
metsästäjä77
Onkohan tämä toteutettavissa? Vaimo haluaisi yhden vieraan sijaan ainakin paria kymmentä miestä - neljää samaan aikaan ja loput runkkaamassa ympärillä. Miesten tulisi myös pidättäytyä aktia varten pari päivää, että ehtivät kassit täyttyä kunnon bukkakea varten. Pyllyyn panijoilla saisi olla pienempi, mutta normilykkijöillä ~20cm, 18-21cm ympärys. Ekan kierroksen jälkeen laukeaisivat sisään. Kestääkö nainen oikeasti tällaista? Itsellä jo viiden peräkkäisen kerran jälkeen alkaa olla paikat aika hellinä.
 
mies vm.-78
Nyt rohkenin ja annoin vaimolle luvan hommata toisen miehen kaveriksi pano hommiin kanssamme.Viime lauantaina vaimo laittaitui viimeisen päälle ja lähti ravintolaan etsimään sopivaa miestä kokeiluumme ja palasikin parin tunnin kuluttua mies mukanaan. Panimme tämän toisen kaverin kannssa vaimoa oiken kunnolla ja kaikki nautti valtavasti tilanteesta.Kirjoittelen ehkä tarkemman kertomuksen paremmalla ajalla.
 
sohfvffis
Tällä palstalla saa vaimoa naittaa kelle hyvänsä.Toin esille mies vieraissa.Moderaattori kehoitti kirjoittamaan k-18 erotiikkapalstalle.Mitä eroa on jos mies hekumoi että vieras mies nai hänen vaimoa ja saa siitä orkut.Nyt toin esille miehelle vierasta,sitä ei hyväksytä seksipalstalle.Onko mies vieraissa niin rajua seksiä ettei sitä voi käsitellä seksipalstalla?Mieleni tekee seksi kahden naisen kanssa ja naiset voisivat lesboilla siinä samassa jos sellasia tuntemuksia on.Jos tollasessa sessiossa ei muna seiso,silloin ei milloinkaan.
 
eerik69
huomenta kaikille! Maanatai päivä. Seuraavaa viikolopua odotellessa suunittelemme mitä ja missä käytäis.Ei ole vieläkään sitä oikeeta "uhria" löytynyt,mutta metsästys jatkuu.Ei sitä koskaan tiedä.
 
bimo
Mä olen ollu kolmantena avioparin kanssa muutemia kertoja ja siihen jäi kyllä nalkkiin nyt se on aina päällimmäisenä mielessä seksiä kun funtsin ja nykyään on tullu halu et siinä vois olla myös vähän miesten välistä seassa, nälkä kasvaa syödessä.
 
sohfvffvis
Kiihottavia seksisessioita kimpassa.Jotain tullut koettua näin sinkkuna hulvattomana mutta tosiasiassa jos olisin vakavasti parisuhteessa,en haluaisi kimppahommiin.Kuitenkin oma rakas on sellanen tärkeä ihminenmen voisi jakaa häntä muille.Te ketkä pystytte kimppahommiin parisuhteessakin,nauttikaa siitä.Seksi on todella seksikästä kimpassa ja kaksin.
 
Alaguna
Bimolle vielä: Nalkkiin siinä jää. Mä oon viritellyt aiheita ja sessioita muutamia vuosia ja vaimonikin on innostunut. Kerran vaimoni tilasi minulle seuraa ja hän halusi seurata vierestä... Siitä tuli mielenkiintoinen ilta, kun naisetkin alkoivat hieroa toisiaan ja minä olin mukana "kaalimaalla" vartioimassa.
 
sohfvfvffis
Alkaa muna seisomaan kun lukee näitä seksijuttuja.Kuolasin kerran leffaa missä musta mies keskikokoisella munalla nai neljää naista .Naiset olivat seisaallaan takakenossa pimpit levällään vierekkäin.Mies nussi jokaista muutaman vedon ja tyrkkäsi heppinsä seuraavaan pimppiin.Naiset hyväilivät toistensa rintoja.Sitten miehen kunto petti ja sai kunnon orkut.Oli seksikäs leffa.Mies muna kovana hoiteli naisia kunnes "räjähti".Se siirtyminen naisesta toiseen oli mahtavaa.Muna ulos ja siirtyy seuraavaan ja työntää heppinsä odottavaan kiimaiseen pimppiin.Naiset kävivät kuumana.Kyllä meikäläinenkin alkoi kuumeta ja lopuksi pakko ottaa erektiotuki käyttöön ja purkaa paineet pois.
 
Suomen mies
Tuolla tuikin jo useammassa viestissä esiin se että kimppaan jää koukkuun.
Minulla on pari kokemusta ja aivan mahtavia.
Siinä vaan on mahdollisuudet niin moninaiset että jo se tuntuu aivan loistavalta.
Ongelmana voisin pitää sitä että kumppaneita pidempään kimppasuhteeseen on jokseenkin vaikea löytää.
 
sohfvffis
Alkuperäinen kirjoittaja mies vm.-78:
Meillä oli taas viikonloppuun suunnitelmissa että päästäs vähän touhuamaan useamman kaverin kanssa.Vaimo on tästä tosi innostunut ja itsekkin odotan kovasti.
Kiinnostaako sellanen että useampia naisia olisi sekstaamassa kanssanne.Voisitte vaihtaa naista mielenne mukaan?Jokainen olisi jokaisen kanssa.
 
EhkäEi
Alkuperäinen kirjoittaja mies vm.-78:
Meillä oli taas viikonloppuun suunnitelmissa että päästäs vähän touhuamaan useamman kaverin kanssa.Vaimo on tästä tosi innostunut ja itsekkin odotan kovasti.
Toisaalta kiinnostaa, mutta samalla ehkä pelottaa. Ei taida sopia minulle. En ole keskustellut vaimon kanssa, lähinnä itse mietiskellyt.

Joten ei paljon annettavaa tähän keskusteluun. Epäröintiä vaan.

 
hmmhmmhmm
Kai se tärkeämpää on tässä tapauksessa, että nainen saisi vierasta kuin mies. Esim. vieras nainen kävisi sitten kai jos oma vaimo on bi ja saa siitä myös nautintoa. Muuten mietityttävät esimerkiksi luotettavuusasiat.
 
Helena 37
Alkuperäinen kirjoittaja mies vm.-78:
Olemme joskus leikillään keskustelleet vaimoni kanssa että otettaisiin mukaan sänkyleikkeihin vieras mies.Nyt vaimoni on todella innostunut tästä kokeilusta ja ehdotti että saisi hommata itselleen kaksi vierasta kaveria naimaan häntä,minä saisin olla mukana kolmantena.Onko muilla kokemusta vastaavasta?Itseäni todella kiihottaa ajatus mutta samalla epäröin.
Miehelläni on melkein pakkomielle noista vieraista. Minun pitäisi käydä vieraissa ja tulla -naituna- kotiin, jotta hän pääsee -liukkaille-. Ei tajua, että voisin olla kiinnostunutkin asiasta, jos hän olisi itse mukana.
 

Yhteistyössä