Vaimoni tälläytyminen kuntosalille lähteissä?

  • Viestiketjun aloittaja aviomies83,
  • Ensimmäinen viesti
aviomies83,
Vaimoni käy välillä kuntosalilla, mikä on tietysti positiivinen asia. Itsekin harrastan urheilua. Minua mietityttää kuitenkin hiukan, vaimoni itsensä "tällääminen" salille. Hän lähtee kohta taas sinne, ja hiuslakkaa laitettiin, ja jotain meikkiäkin naamaan. Olen ehkä vähän mustis mutta ihmettelen sitäkin kun sinnekin pitää puketua tyköistuvaan urheilupaitaan, miksi joku vanha t-paita ei kelpaa kuten esim. mulle? En kehtaa keneltäkään kysyä suoraan, joten voisiko joku anonyymisti mulle vastata onko tämä yleistä vai mikä on? En haluaisi uskoa että vaimollani olisi mielessä muut miehet, menee kylläkin sekasalille vaikka naisten vuorojakin tässä kaupungissa olisi. Ei hän kuitenkaan sieltä kotiin lähteissään meikkaa tai laita itseään, eli kyse ei voi olla siitä ettei kehtaisi liikkua bussissa meikittä.

Ja vaimoni todellakin kuntoilee, ei mene vain sinne lehtiä lukemaan tms.

Jos hän menee likkakaverin kanssa lenkille, ei mitään tälläytymistä tapahdu.
 
icewoman
no jaa - kipakan heitit? ite käyn kuntosalilla;seka-sellaisella, enkä ite ainakaan koskaan tällää itteeni ennen salille menoo, mutta käynkin kuntoilemassa ihan itteni vuox-en näyttäytymässä salilla hienoissa trikoissa...kerroit myös vaimos kuntoilevan, ettei vaan oleile tms..naisenakaan en osaa vastata kysymyksees. ite en tajua ollenkaan moista, eikä mun naiskamut kukaan tee vastaavaa..mutta yx tykkää äidistä - toinen tyttärestä.Makuasia; ehkä siellä salilla käy sellasia "hieno-nokkia", ettei vaimos kehtaa mennä ilman tälläytymistä, en kyllä oikein totakaan allekirjota - kysäsepä vaimoltas ihan suoraan? taitaa olla ainut konsti selvittää asia, luulisin..naisen logiikkaa kun ei aina ymmärrä edes nainen..koetahan tsempata ja ota asia puheex..hyvää kevättä sulle.
 
No niin, kuules:
Ensinnäkin ne tiukat urheilupaidat on valmistettu mukavasta, joustavasta ja ennenkaikkea hengittävästä materiaalista. Sellainen päällä hikoileminen on puhdas ilo verattuna vanhaan t-paitaan, joka tulee nopeasti ikävän kosteaksi.

ja sali on täynnä peilejä, itseään on mukavampi katsella sievänä. Ja onhan se kohteliaisuuta muitakin kohtaan. Metsälenkillä ei ole peilejä ja ohikulkijat ohitetaan nopeasti, toisin kuin salilla saatat joutua katselemaan toista ihmistä pitkäänki jollain laitteella.
 
,.,.,.,.,
Alkuperäinen kirjoittaja No niin:
Ensinnäkin ne tiukat urheilupaidat on valmistettu mukavasta, joustavasta ja ennenkaikkea hengittävästä materiaalista. Sellainen päällä hikoileminen on puhdas ilo verattuna vanhaan t-paitaan, joka tulee nopeasti ikävän kosteaksi.

ja sali on täynnä peilejä, itseään on mukavampi katsella sievänä. Ja onhan se kohteliaisuuta muitakin kohtaan. Metsälenkillä ei ole peilejä ja ohikulkijat ohitetaan nopeasti, toisin kuin salilla saatat joutua katselemaan toista ihmistä pitkäänki jollain laitteella.
No ompa itseään täynnä olevaa aineistoa????
 
Tiedäthän jo vastauksen itsekin
Eli siis tyttöystäväsi haluaa vähän flirttailla siellä olevien lihaskimppujen kanssa. Ei kai se ole niin vakavaa, eikä tarkoita vielä pettämistä. Itse olen vastikään aloittanut salilla käynnin, enkä kyllä meikkaa, mutta välillä vähän hävettää se hikisenä ähiseminen ja puhiseminen, joten voisin ehkä itsekin hiukan enemmän kiinnittää huomiota ulkonäkööni.

Minua eivät kyllä lihaskimput kiinnosta, tykkään kumma kyllä enempi keskikehonrakentajista.
 
-???????
Alkuperäinen kirjoittaja Tiedäthän jo vastauksen itsekin:
Eli siis tyttöystäväsi haluaa vähän flirttailla siellä olevien lihaskimppujen kanssa. Ei kai se ole niin vakavaa, eikä tarkoita vielä pettämistä. Itse olen vastikään aloittanut salilla käynnin, enkä kyllä meikkaa, mutta välillä vähän hävettää se hikisenä ähiseminen ja puhiseminen, joten voisin ehkä itsekin hiukan enemmän kiinnittää huomiota ulkonäkööni.

Minua eivät kyllä lihaskimput kiinnosta, tykkään kumma kyllä enempi keskikehonrakentajista.
Eli kaikki naiset jotka käy sekasaleilla, on siellä vain miehiä kyttäämässä, varsinkin jos on jotain meikkiä naamassa?
 
puolet ok
Hyvät urheilupaidat ovat yleensä vartaloa myötäileviä. Ne ovat miellyttäviä myös hikisinä ja ne on helpompi pestä ja pitää hajuttomina kuin t-paidat. Se osuus on siis ok ja suositeltavaa.

Mitä tulee hiuslakkaan, niin en suosittele hajusteiden lisäämistä ennen urheilua. Aamulla laitettu deodorantti riittää. Jokaisen hiukset käyttäytyvät hikisenä omalla tavallaan, mutta hyvällä leikkauksella (tai ponihännällä) hiukset ovat hyvät myös kosteina.
 
lyhyttukkainen nainen
Alkuperäinen kirjoittaja puolet ok:
Hyvät urheilupaidat ovat yleensä vartaloa myötäileviä. Ne ovat miellyttäviä myös hikisinä ja ne on helpompi pestä ja pitää hajuttomina kuin t-paidat. Se osuus on siis ok ja suositeltavaa.

Mitä tulee hiuslakkaan, niin en suosittele hajusteiden lisäämistä ennen urheilua. Aamulla laitettu deodorantti riittää. Jokaisen hiukset käyttäytyvät hikisenä omalla tavallaan, mutta hyvällä leikkauksella (tai ponihännällä) hiukset ovat hyvät myös kosteina.
OT mutta kyllä hyvinkin leikatut hiukset tarvii aineet että ne saisi nätin näköiseksi.
 
mimmii_
Minusta outo kysymys. Käyn itse naisten salilla ja meikkaan sinne aina sekä käytän tyköistuvia urheiluvaatteita. Ja EI, en katsele naisia sillä silmällä, vaan haluan näyttää edes vähän huolitetllulta missä sitten liikunkin. Sali tosiaan on eri asia kuin lenkki. Lenkille en laittaudu niin paljoa, koska yleensä vedän joko lätsän tai pipon päähän ja yllä on mainittu muut syyt. Salilla kanssa kävijät liikkuvat koko ajan samassa tilassa minun kanssa, joten ahdistaisi ilman meikkiä...
 
sivhos
Alkuperäinen kirjoittaja No niin:
Ensinnäkin ne tiukat urheilupaidat on valmistettu mukavasta, joustavasta ja ennenkaikkea hengittävästä materiaalista. Sellainen päällä hikoileminen on puhdas ilo verattuna vanhaan t-paitaan, joka tulee nopeasti ikävän kosteaksi.

ja sali on täynnä peilejä, itseään on mukavampi katsella sievänä. Ja onhan se kohteliaisuuta muitakin kohtaan. Metsälenkillä ei ole peilejä ja ohikulkijat ohitetaan nopeasti, toisin kuin salilla saatat joutua katselemaan toista ihmistä pitkäänki jollain laitteella.
Alkaa tympiä teidän meikkaajien touhut.Vaikka olisitte paskaa mättämässä mitä ette luultavasti tee,pitää olla kohtelias toista kohtaan meikkaamalla itsensä yllättävää ihmisen kohtaamista varten.Pakko sanoa,jotkut naiset ovat todella sekoja noitten meikkiensä takia.Voiko ruma meikattu nainen kuntosalin peiliin katsoessaan näyttää viehättävältä?Jos noin on,olkoon.
 
sivhos
Alkuperäinen kirjoittaja lyhyttukkainen nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja puolet ok:
Hyvät urheilupaidat ovat yleensä vartaloa myötäileviä. Ne ovat miellyttäviä myös hikisinä ja ne on helpompi pestä ja pitää hajuttomina kuin t-paidat. Se osuus on siis ok ja suositeltavaa.

Mitä tulee hiuslakkaan, niin en suosittele hajusteiden lisäämistä ennen urheilua. Aamulla laitettu deodorantti riittää. Jokaisen hiukset käyttäytyvät hikisenä omalla tavallaan, mutta hyvällä leikkauksella (tai ponihännällä) hiukset ovat hyvät myös kosteina.
OT mutta kyllä hyvinkin leikatut hiukset tarvii aineet että ne saisi nätin näköiseksi.
Mitä eroa on hyvinleikatuilla hiuksilla verrattuna huonosti leikattuihin?Mielestäni hiukset on leikattu hyvin jos ne on saatu poikki.Eiks niin?
 
internet
Alkuperäinen kirjoittaja aviomies83:
Vaimoni käy välillä kuntosalilla, mikä on tietysti positiivinen asia. Itsekin harrastan urheilua. Minua mietityttää kuitenkin hiukan, vaimoni itsensä "tällääminen" salille. Hän lähtee kohta taas sinne, ja hiuslakkaa laitettiin, ja jotain meikkiäkin naamaan. Olen ehkä vähän mustis mutta ihmettelen sitäkin kun sinnekin pitää puketua tyköistuvaan urheilupaitaan, miksi joku vanha t-paita ei kelpaa kuten esim. mulle? En kehtaa keneltäkään kysyä suoraan, joten voisiko joku anonyymisti mulle vastata onko tämä yleistä vai mikä on? En haluaisi uskoa että vaimollani olisi mielessä muut miehet, menee kylläkin sekasalille vaikka naisten vuorojakin tässä kaupungissa olisi. Ei hän kuitenkaan sieltä kotiin lähteissään meikkaa tai laita itseään, eli kyse ei voi olla siitä ettei kehtaisi liikkua bussissa meikittä.

Ja vaimoni todellakin kuntoilee, ei mene vain sinne lehtiä lukemaan tms.

Jos hän menee likkakaverin kanssa lenkille, ei mitään tälläytymistä tapahdu.
Vaihtelee varmaan saleittain, mutta ainakin vähän siistimillä ja nuorekkaammilla saleilla naiset kiinnittävät kyllä huomiota ulkonäköönsä ja se on vain hyvä juttu. Ja kyllä me miehetkin suhteellisen siististi salille pukeudutaan, tosin keskimäärin vähän rennommin.

Ei tuosta kannata olla mustasukkainen. Päinvastoin. Sehän on hienoa että tyttöystäväsi kiinnittää itseensä huomiota. Pysyt itsekin vireämpänä..;)

 
sivhos
Ihmisillä alkaa nuo ulkonäköasiat olla sairaaloista luokkaa.Kannattas ottaa lusikka kauniiseen käteen ja hyväksyä oma itsensä sellaisena kuin on ilman mitään valheellisia kepulikonsteja.Minä ilkeän mennä kauppaan olutta ostamaan täysin meikittömänä ja näen samalla reissulla rupsahtaneita naisia.Niihin ei edes sikafleksi enää pure.Mihin nämä työnnettäs piiloon epäkohteliaana muita kohtaan?Eivät ole huoliteltuja?
 
Salimimmi
Heh, tuli muutamakin tyttönen mieleen omalta sekasalilta. Hullua on joskus seurata kuinka monta kertaa pitää peiliä tuijottaa ja lisätä meikkiä _ennen_ salille menoa - varsinkin kun on nuoria miehiä salilla. Omaan kaveripiiriin kuuluu monta miespunttaajaa ja aika mehukkaita juttuja kuulee ja näkee kun mimmit tulee miehen naaman eteen kireissä trikoissa pyllistelemään suorinjaloinmaastavetoa, peilin kautta vikuillen tottakai. Ja sitten huhkitaan niin kireissä topeissa että ihme kun pysyvät päällä, joillakin näkee jopa topattuja rintaliivejä - urheillessa!! Parasta on tietenkin se, kun nämä samat mimmit sitten katsoo kovakuntoisempiakin treenaajia pitkin nenänvarttaan, kas kun pitäisihän sitä nyt kaikkien ihan kohteliaisuudesta näyttää pyntätyiltä 24/7.
 
sivhos
Taitaa naiset olla sekoamassa.Todella nuorten naisten,ja yleensä naisten touhut alkavat huolestuttaa.Naiset ilmeisesti pitäs laittaa miesten valvonnan alle etteivät meikkeineen sekoaisi lopullisesti.Säilys joku tolkku.
 
kauniit hiukset
Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Alkuperäinen kirjoittaja lyhyttukkainen nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja puolet ok:
Hyvät urheilupaidat ovat yleensä vartaloa myötäileviä. Ne ovat miellyttäviä myös hikisinä ja ne on helpompi pestä ja pitää hajuttomina kuin t-paidat. Se osuus on siis ok ja suositeltavaa.

Mitä tulee hiuslakkaan, niin en suosittele hajusteiden lisäämistä ennen urheilua. Aamulla laitettu deodorantti riittää. Jokaisen hiukset käyttäytyvät hikisenä omalla tavallaan, mutta hyvällä leikkauksella (tai ponihännällä) hiukset ovat hyvät myös kosteina.
OT mutta kyllä hyvinkin leikatut hiukset tarvii aineet että ne saisi nätin näköiseksi.
Mitä eroa on hyvinleikatuilla hiuksilla verrattuna huonosti leikattuihin?Mielestäni hiukset on leikattu hyvin jos ne on saatu poikki.Eiks niin?
Hyvin leikatut hiukset näyttävät hyviltä. Ne sopivat kasvojenpiirteisiin. Hyvin leikatut hiukset elävät kauniisti silloin, kun niitä ei ole jämäytetty paikoilleen erilaisilla mömmöillä. Huonosti voi hiukset leikata vaikka kotona. Ne saa saksilla poikki. Arvostan kuitenkin partureiden ja kampaajien ammattitaitoa, jossa siinäkin on eroa eri tekijöiden kesken.
 
Sivhos
Minun hiukseni ovat hyvännäköiset ilman mitään ihmeempää.Tummanruskeat,kihartuvat,todella hyvännäköinen karvareuhka päässäni.Valitettavasti alkavat harveta.Tässä yli kuuskymppisenä harmaata vasta pulisonkiloissa.Muualla ei vielä harmautta.
 
Rautareiska
itse miettisin, onko meikkaaminen alkanut viime aikoina, vai onko käynyt samalla salilla pitempään ja vasta nyt alkanut meikkaamaan ? voitko olla varma, että käy salilla, kun sanoo sinne lähtevänsä, vai voiko mennä muuallekin ? onhan mahdollista, että mamma on nähnyt jonkun namupojan siellä ja laittautuu sitä varten. jos naisesi on 25-30v, niin kiinnittäisin erityistä huomiota tähän. eihän pieni mustasukkaisuus pahaa tee, joten käy kurkkaamassa, mitä peliä siellä pelataan.

voisihan sitä laittautua sittenkin kun tulee kotiin, ettet vain olisi se kuuluisa "itsestäänselvyys" ?
H
 
tälläytyvä salinainen
Alkuperäinen kirjoittaja Salimimmi:
Omaan kaveripiiriin kuuluu monta miespunttaajaa ja aika mehukkaita juttuja kuulee ja näkee kun mimmit tulee miehen naaman eteen kireissä trikoissa pyllistelemään suorinjaloinmaastavetoa, peilin kautta vikuillen tottakai. Ja sitten huhkitaan niin kireissä topeissa että ihme kun pysyvät päällä, joillakin näkee jopa topattuja rintaliivejä - urheillessa!!
Meidän salilla on vain yksi vetopaikka, ja siinähän ne vedot on tehtävä, oli lähistöllä mies tai ei. Hassua, että jotkut miehet ajattelevat että nainen treenaa salilla, pukeutuu, meikkaa jne juuri heitä varten, kun tosiasiassa suurin osa laittautuu miten laittautuu ihan itseään varten.

Minä käyn salilla lähes joka päivä joko punttia nykimässä tai ohjatuilla tunneilla, enkä halua katsella mitään jämäpaitaan pukeutunutta olmia peilistä silloin, koska se on melko suuri osa vapaa-ajastani. Haluan näyttää hyvältä, ja nykyään se on mahdollista koska urheiluvaatteet ovat sekä kauniita että käytännöllisiä. Ne tiukat topit todellakin pysyvät hyvin päällä ja ovat mukavia, ja topatut rintaliivit ovat paljon paremmin tukevat kuin toppaamattomat. Lisäksi topatut rintaliivit estävät nännien näkymisen topin läpi, asia jota itse inhoan. Useampi urheiluliivivalmistaja tarjoaa näitä sekä kauniita että käytännöllisiä liivejä, loistavaa!

TUkasta ja meikistä - itse laitan hiuslakkaa ihan siitä syystä, että tukka pysyisi siellä missä pitääkin, pois esim. silmiltä ja suusta. Meikkiä saatan myös laittaa jos sitä ei ole jo valmiiksi, onhan salille meno kuitenkin ihmisten ilmoilla olemista, ja taas kerran en välitä katsella mitään väsähtäneen näköistä minua peilistä siellä salilla.

Elän onnellisessa parisuhteessa eikä ole muut miehet mielessä. Ap, sanoisin että meikkaus salille on aivan normaalia eikä anna aihetta epäillä yhtikäs mitään. Lähde joskus vaimon kanssa salille, on mukavaa treenata yhdessä.
 
gfbvc
Minun mielestäni on todella outoa, jos salille meikkaa ja laittaa hiuslakkaa! :O Olen käynyt sekasalilla sekä vain naisten tiloissa, enkä ole kumpaankaan tälläytynyt, vaikka olinkin sinkku. En tod mene sinne muita miellyyttämään, vaan omaa kuntoani ylläpitämässä.

Tyköistuvat paidat kuuluvat kylläkin minunkin vakiovarustukseeni. Syynä tähän on se, että naisilla on tissit. Aerobicissa kun saatetaan tehdä kaikennäköisiä liikkeitä, niin ei ole kiva kun paita valahtaa niin, että tissit on siinä tarjottimella. Ne löysät paidat ei vaan sovi asiaan... En kyllä kotonakaan voisi kulkea rekkaleenan näköisenä. Mahdollisimman ohuet ja suht istuvat ovat siis jumppaamiseen sopivat.
 
nienke
Alkuperäinen kirjoittaja Salimimmi:
Heh, tuli muutamakin tyttönen mieleen omalta sekasalilta. Hullua on joskus seurata kuinka monta kertaa pitää peiliä tuijottaa ja lisätä meikkiä _ennen_ salille menoa - varsinkin kun on nuoria miehiä salilla. Omaan kaveripiiriin kuuluu monta miespunttaajaa ja aika mehukkaita juttuja kuulee ja näkee kun mimmit tulee miehen naaman eteen kireissä trikoissa pyllistelemään suorinjaloinmaastavetoa, peilin kautta vikuillen tottakai. Ja sitten huhkitaan niin kireissä topeissa että ihme kun pysyvät päällä, joillakin näkee jopa topattuja rintaliivejä - urheillessa!! Parasta on tietenkin se, kun nämä samat mimmit sitten katsoo kovakuntoisempiakin treenaajia pitkin nenänvarttaan, kas kun pitäisihän sitä nyt kaikkien ihan kohteliaisuudesta näyttää pyntätyiltä 24/7.

Hahah, sina taidat olla naita ihme kyylareita, eli salipoliiseja, jotka kyttaavat ja tuomitsevat toisia, ja itse ovat ainoita "aitoja" treenareita meikitta ja hikisina.

Minulla ei ole mitaan vastaan sita etta ihmiset pukeutuvat salille juuri kuten haluavat, hikoilevat tai ovat hikoilematta mutta tuo toisten kyttaaminen on sairasta!

Mina meikkaan salille, aivan kuten meikkaan joka paiva mihin tahansa menenkin, lisaksi pukeudun vartalonmyotaisiin trikoisiin ja t-paitaan, aivan kuten kaikki muutkin naiset, koska ne ovat kaytannolliset. Olen siis aina ihmisten ilmoilla, eli myos salilla, ok.n ja suht huolitellun nakoinen. Miksi salilla pitaisi muka nayttaa taysin erilaiselta? Esim pesta meikit pois tai pukeutua sakkiin?

Enka kylla todellakaan mieti treenatessa tai venytellessa etta sattuuko joku mies kyylaamaan kriittisia paikkojani, teen ohjelman vapaasti, enka lopeta esim maastavetoja siksi etta siina olisi joku mies takana! Se ei kuitenkaan tarkoita sita, etta olisin jokin ekshibitionisti joka menee salille vain paikkojaan nayttelemaan! Saalittavaa olisi, jos en uskaltaisi treenata vapaasti, vaikka se haarojen vilauttelua ja pyllistelya pitaakin luonnollisesti sisallaan.

Antakaa nyt herrantahden kaikkien olla vapaasti haluamallaan tavalla! Italiassa kun olin salilla, siella oli kaikilla naisilla hiukset auki ja taydessa tallingissa, ei edes missaan sporttilookissa.
 
no
no niin, pitäisikö salille sitten mennä suoraan töistä hikisenä ja työvaatteissa, koska kyllä salin jälkeen käydään kai suihkussa ja vaihdetaan vaatteet. Eiköhän vähintäin yhtä hyvän huomion saa , jos sinne menee valmiiksi hikisenä?
 
Vastauksia
- Meikkaan kuntosalille ja jumppaan ja lenkille siinä missä kauppaankin. Ihan perusasiat, jotta silmät näkyvät päästä. Flirtti on jees, mutta salilla en sitä tarvitse. Siihen meikkaamiseen menee noin 30 sekuntia.

- Tiukka paita perua tanssiharrastuksestani: ihonmyötäonen vaate ei estä liikettä. Ne ovat myös hyvälaatuisia ja helposti kuivuvia, kun ostaa oikean urheilutopin (ei siis mitään t-paitaa!).

- Hiuslakkaa olen oskus lisännyt minäkin, nimittäin saadakseni päälaen haituvat pysymään ponnarissa kiinni tai ihan vaan saadakseni kampauksen "littanaksi", siis paikoillaan pysyväksi. Irtohiuksia kun minulla on paljon. Hajuvettä en sen sijaan koskaan laita, tiedän, että hajusteet ovat monelle ongelma.
 

Yhteistyössä