Valokuvaamoja Järvenpää/Kerava/Tuusula?

  • Viestiketjun aloittaja 1v kuvaan
  • Ensimmäinen viesti
1v kuvaan
Hei!

Voisiko joku suositella hyvää valokuvaamoa 1-vuotiskuvaan Keski-Uudenmaan alueelta. Olisi mukava, jos saisi vähän persoonallisempiakin kuvia, eikä pelkkiä perus kasvo- tai istumiskuvia ja että olis ehkä jotain rekvisiittaakin..? Siis että olisi ylipäätään panostettu pienten lasten kuvaamiseen. Kiitokset jo etukäteen!
 
exxooon
Omat lapseni olen käyttänyt Hovi-Kuvassa Järvenpäässä. Tuli hyviä kuvia, mutta rekvisiitat olivat aika lailla perusjuttuja. Kuvaaja kyllä osasi hommansa ja kuvaus hoitui aika nopeasti. Kannattaa tietysti varata sellainen aika, että menet sinne kuvaamoon lapsen kanssa päiväunien jälkeen tai hyvissä ajoin ennen päikkäreitä, jotta kuviin tulee iloisia hymykuvia eikä pelkkää naamaa mutrulla... Käsittääkseni kuvauksiin voi aina ottaa mukaan esim. lempilelun tai vaikka perheen lemmikkikoiran. Tietysti niistä kannattaa kysyä etukäteen.

Mona Mannerheimo Tuusulasta on ottanut ainakin joillakin kavereilla persoonallisia hääkuvia (esim. ulkona luonnossa), mutta en tiedä, tekeekö hän esim. kotikäyntejä tai onko hänellä millainen studio.

Järvenpään kävelykadulla on Camera-Shop ja heillä on myös ollut näyteikkunassaan ihan kivoja kuvia pienistä lapsista. En ole kuitenkaan käynyt siellä kuvauttamassa lapsia, joten heistä ei ole omakohtaista kokemusta.

Minä olen käyttänyt lapsia kerran vuodessa valokuvaamossa yhteiskuvassa. Joskus olen itsekin ollut kuvissa lasten kanssa. Minusta se on nyt digiaikanakin mukavaa, että on sellaisia lämminhenkisiä perinteisiä valokuvia, jotka on tarkoituksella tehty. Meillä kuvissa on ollut mukana mm. perheen lemmikkimarsu.
 
exxooon
Omat lapseni olen käyttänyt Hovi-Kuvassa Järvenpäässä. Tuli hyviä kuvia, mutta rekvisiitat olivat aika lailla perusjuttuja. Kuvaaja kyllä osasi hommansa ja kuvaus hoitui aika nopeasti. Kannattaa tietysti varata sellainen aika, että menet sinne kuvaamoon lapsen kanssa päiväunien jälkeen tai hyvissä ajoin ennen päikkäreitä, jotta kuviin tulee iloisia hymykuvia eikä pelkkää naamaa mutrulla... Käsittääkseni kuvauksiin voi aina ottaa mukaan esim. lempilelun tai vaikka perheen lemmikkikoiran. Tietysti niistä kannattaa kysyä etukäteen.

Mona Mannerheimo Tuusulasta on ottanut ainakin joillakin kavereilla persoonallisia hääkuvia (esim. ulkona luonnossa), mutta en tiedä, tekeekö hän esim. kotikäyntejä tai onko hänellä millainen studio.

Järvenpään kävelykadulla on Camera-Shop ja heillä on myös ollut näyteikkunassaan ihan kivoja kuvia pienistä lapsista. En ole kuitenkaan käynyt siellä kuvauttamassa lapsia, joten heistä ei ole omakohtaista kokemusta.

Minä olen käyttänyt lapsia kerran vuodessa valokuvaamossa yhteiskuvassa. Joskus olen itsekin ollut kuvissa lasten kanssa. Minusta se on nyt digiaikanakin mukavaa, että on sellaisia lämminhenkisiä perinteisiä valokuvia, jotka on tarkoituksella tehty. Meillä kuvissa on ollut mukana mm. perheen lemmikkimarsu.
 
keravalta
Me käytiin Keravan Ruusukuvassa 1v kuvassa ja tulihan kuvista ihan hyviä, mutta ihan perusjuttuja, eli se sininen tausta ja tyttö nökötti penkissä, eli ei ainakaan meillä ollut mitään rekvisiittaa että ei niitä kuvia nyt persoonallisiksi voi kehua, mutta ihan hyviä.
 
tuumi
Hei!

Voisiko joku suositella hyvää valokuvaamoa 1-vuotiskuvaan Keski-Uudenmaan alueelta. Olisi mukava, jos saisi vähän persoonallisempiakin kuvia, eikä pelkkiä perus kasvo- tai istumiskuvia ja että olis ehkä jotain rekvisiittaakin..? Siis että olisi ylipäätään panostettu pienten lasten kuvaamiseen. Kiitokset jo etukäteen!

Studio Joko Kuva Järvenpäässä. Personnallisia sekä yksinkertaisia kuvia. Meidän makuun.
 
Viimeksi muokattu:
valo
En voi suositella Joko Kuvaa Järvenpäässä. Kuvaaja oli nuori tyttö, joka ei tuonut kuvaukseen mitään omaa. Ideat tuli meiltä. Käteen jäi jokunen kuva, joissa näkyi taustapaperin reunat. Käyttökelvottomia kuvia siis. Kun pyysimme rajaamaan kuvat, niistä pyydettiin lisäveloitus. Ei jäänyt hyvä maku...
 
one_maamu
En voi suositella Joko Kuvaa Järvenpäässä. Kuvaaja oli nuori tyttö, joka ei tuonut kuvaukseen mitään omaa. Ideat tuli meiltä. Käteen jäi jokunen kuva, joissa näkyi taustapaperin reunat. Käyttökelvottomia kuvia siis. Kun pyysimme rajaamaan kuvat, niistä pyydettiin lisäveloitus. Ei jäänyt hyvä maku...
Meidän kuvauksessa nuori tyttö toi kyllä omia ideoita. Ei tarvinnut kuin istua ja katsoa sivusta kun likka hoisi kuvaukset ja lapsen. Hienoja kuvia vielä. Kuvanmuokkaukset kyllä maksoi myös erikseen, kun halusimme kuvista mustavalkoisia. Itse jouduin myös rajaamaan kuvat, koska en siitä halunnut maksaa. Voin silti suositella.
 
Viimeksi muokattu:
Tyytyväinen
Studio Joko kuva toimii. Kävimme perheemme kanssa kuvauksissa ja oli hyvä kokemus. Ja kaiken maailman tytöttelyt tällä sivulla ovat ala-arvoista käytöstä, sillä mollaatte omistajaa (valokuvaajaa) hänen kokonsa takia. Hän hoiti työnsä hyvin, joten en ymmärrä tytöttelyjänne ja likattelujanne. Hankkikaa sitten läskimpi kuvaaja, jos ongelma on kuvaajan ulkonäkö. Minä sain hyvää palvelua, loistavia kuvia ja lapseni eivät pelänneet kuvaajaa.
 
Studiokuva Mervi on hyvä
Olimme lapsikuvauksessa ja oli tosi hyvä palvelu
ja kuvaajat ovat tosi ammattitaitoisia ja lapsistamme
tuli todella hyvät kuvat ja kuvauksen hinta oli vain
39e ja kuvausmaksu tuli laskulle ja katso yrityksen
kotisivua sieltä löytyy kuvia.
www.studiokuvamervi.fi
 
Mettu
39€ saa pelkän kuvauksen. Tulee loppu peleissä aika kalliksi. Itellä ainekin kriteerinä saada myös omalle konelle kuvat talteen ja siksi olen käyttänyt Studio Joko Kuvaa. Vuos takaperin oli uudenmaan halvin, kun kuvat kuuluivat kauppaan. Kannattaa todella kattoo missä kuvauttaa. Saattaa yht äkkiä kuvauksen hinta nousta pilviin. Yhdessä helsingin kuvaamossa (joku onneli tai vastaava, lopettanut?)kävin pari vuotta sitten kuvauttamassa ekan lapseni. Kuvauksen hinta oli 90€/tunti ja kuvat omalle koneelle cd:llä käsiteltynä oli 70€/kpl. Jos kuvia ei tarvitse itselleen, kannatan tuota halpaa Mervin kuvaa (jossa ei ole minkään laista rekvisiitta paitsi joku tuoli.)

Olimme lapsikuvauksessa ja oli tosi hyvä palvelu
ja kuvaajat ovat tosi ammattitaitoisia ja lapsistamme
tuli todella hyvät kuvat ja kuvauksen hinta oli vain
39e ja kuvausmaksu tuli laskulle ja katso yrityksen
kotisivua sieltä löytyy kuvia.
www.studiokuvamervi.fi
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä