Hae Anna&Ellit-sivustolta

Voimaeläin-linkki

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä Zera*, 18.01.2007.

1. Zera* tähtityttö

Saadut tykkäykset:
    0
    Tuolla seikkaillessani löysin mukavan linkin jossa mennään metsään ja haetaan sieltä oma voimaeläin:

http://www.poweranimalsunleashed.com/creek.htm

Se on kyllä englanninkielinen mutta aika yksinkertaista englantia kun jopa minä sen eläimeni osasin sieltä hakea:)

2. Zera* tähtityttö

Saadut tykkäykset:
    0
    Niin, piti vielä sanomani että minulle sieltä ilmestyi:

The Unicorn

Faith Healing Mystery

--------------------------------------------------------------------------------

Take a deep breath and let the spirit of the unicorn fill you.

--------------------------------------------------------------------------------

The greatest blessing of the unicorn is that of faith, for the unicorn exists completely within faith and draws all of her powers from faith. Whenever you feel doubt coming over you, either in your own capabilities or in the future outcome of something you desire, just breathe in deeply and picture the mystical spiral horn on your forehead. Feel faith filling you as you watch it slowly growing larger. You are the unicorn and it is impossible for you not to believe.

The unicorn will also bring you great powers of healing. She will unlock your own potential as a healer, allowing you to connect deeply with others and give them powerful guidance that will open their lives to love and peace. Be patient as you learn how to use this new power. It is very real and will unfold to you gradually over time.

The unicorn will also open your imagination, allowing you to see into the worlds of mystery and myth, unlocking your potential as a teller of tales and perceiver of truths that go beyond the ordinary and into the legendary. The world of fairies and sprites is waiting to open to you in beauty and wonder. It will open at your command, for you are the unicorn.

Mukavaa retkeä metsään....:)

3. Theo* Alien

Saadut tykkäykset:
    0
    Päätin klikata kolmesti, kun voimaeläimiä pitää olla kolme. [​IMG]

After all, you are the lion. ;)

The Unicorn

The Wolf

4. Zera* tähtityttö

Saadut tykkäykset:
    0
    Oi ei, pitääkö niitä olla kolme? Minkä tähen?

5. Zera* tähtityttö

Saadut tykkäykset:
    0
    No, sitten minulla on...:)...

1.The Unicorn -Faith-Healing-Mystery

2.The Seagull -Joy-Freedom-Perspective

3.The Butterfly -Transformation-Acceptance-Gratitude

6. "iätön"

Saadut tykkäykset:
    0
    Minäkin Theon* neuvosta kolme kertaa klikkasin

The Zebra
    The Peacock
    The Lioness

Kiitos Zera* linkistä metsään :))

7. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    0
    Ei tarvitse. Yksi aito ja sopiva on parempi kuin kolme mielikuvituseläintä. Yksi on ylitse muiden joka on sinun todellinen neuvonantajasi kuin on korkeampi minäsi sinussa. Muut yksi tai useampi voi olla jossain elämänvaiheessa avuksi jollakin tietyllä saralla. Voimakkaimman sydäneläimesi kyllä pidät elämäsi ajan. Näin lyhyesti.

8. Kamiwaza

Saadut tykkäykset:
    0
    Ginza,
    Voimaeläimeni on ollut aikaisemmin kotka, mutta lienee nyt vaihtunut perhoseksi, koska se puhui minulle viime lauantaina.:) Pitäisikö minun ajatella, että nämä molemmat vielä tarvitsen?

9. Sinka

Saadut tykkäykset:
    0

tässä testin mukaan minun voimaeläimeni.
    En ole koskaan kuullutkaan, että voimaeläimiä pitäisi olla kolme. Miksiköhän?

10. Pallopia Makilandian Kummi

Saadut tykkäykset:
    0
    Ihana linkki :)! Minä haluan myös kolme voimaeläintä. Eihän niitä "tarvitse" olla ollenkaan ja itsehän sitä voi päättää vaikka niitä "tarvitsisi" neljä :)!

Minun kolme olivat:

The Lion (tietenkin ;))
    The Peacock (tietenkin ;))
    The seagull (tietenkin ;))

11. sahra(mi)steli

Saadut tykkäykset:
    0
    Supikoira (viksu ja vilmaattinen ). Ja viisauden enkeli valvoo mun ajatuksia (ihan fiksu veto enkeleiltä).

12. Malaco

Saadut tykkäykset:
    0
    MInulla oli

1. Leijona
    2. Pantteri
    3. Delfiini

Jonkun kissaeläimen sen ajattelin olevankin, rakastan kissoja :)

13. Kamiwaza

Saadut tykkäykset:
    0

Tämän testin mukaan kolme voimaeläintäni ovat:

Perhonen (tietenkin), Leijona (joka kävi eräässä toisessa meditaatiossa nuolaisemassa vasenta kättäni:) ja Unicorn (mikähän lienee suomeksi tämä sarvipäähevonen?)

Kiitos Zera!

14. Kaisa-t

Saadut tykkäykset:
    0
    Tässä minun ihana voimaeläimeni.

15. Kaisa-t

Saadut tykkäykset:
    0
    Kerah: yksisarvinen ;)

16. Zera* tähtityttö

Saadut tykkäykset:
    0
    Kaunis kiitos viestistäsi Ginza.
    Mietin tässä juuri mikähän voisi olla se eläin joka olisi seurannut minua läpi elämän.
    Voimaeläimiä minulla kyllä on kulkenut useitakin vierelläni tässä vuosien varrella.
    Valkea susi, helmipöllö (joka eräänä talvi-iltana lensi tuohon parvekkeelle ja sieltä tuijotti minua silmiin), haukka ja viimeisimpänä unessa minulle tuotiin suuri jaguaaripatsas.
    Unessa ole kyllä usein nähnyt lentävän valkean hevosen ja sillä hämmästyin suuresti kun tuossa testissä ilmestyi tuo valkoinen hevonen.

http://www.poweranimalsunleashed.com/power_animal_016unicorn.htm

Mistä sen sitten tietää mikä on se sydäneläin?

*miettii* Zera

17. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    0

Kyllä se kotka on sinun tiennäyttäjäsi jos näin eläiminä halutaan nämä ajatella, se mikä on sydämeen tallennettu siellä vahvana pysyy. Perhonen voisi kuvastaa sinun kokemusten ja tiedon hioitumista tarkemmaksi ja selkeämmäksi. Kuten perhosen lento pehmeästi ja kauniisti ilman kaavamaisuutta jossa herkästi laskeudutaan tiedon lehdille. Perhosen oma voima näyttää sulautuvan luontoon ja joka on itseasiassa kokoon nähden hyvin vahva mutta ei välttämättä kestä siipiensä nostetta ympäristön olosuhteiden muuttuessa. Mutta onneksi myös perhosella on hyvä suuntavaisto jota hyvin tukee kotkasi ja osaa siten välttää näitä muutoksia vaistoillaan.

18. Zera* tähtityttö

Saadut tykkäykset:
    0
    Kerah, sinulla oli kasi samaa eläintä kuin minullakin :)))
    Eli perhonen ja tuo uljas yksisarvinen.

19. Kaisa-t

Saadut tykkäykset:
    0
    En ole asiantuntija, mutta jos unessasi tämä yksisarvinen on näkynyt ja nyt tuli tässäkin, eikö olisi aika loogista, että juuri tämä on voimaeläimesi läpi elämän.

20. Kaisa-t

Saadut tykkäykset:
    0
    Niin ja tuo edeltävä oli Zera*lle :)

21. Zera* tähtityttö

Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos Kaisa-t, voiphan se olla niinkin :)

22. Theo* Alien

Saadut tykkäykset:
    0
    Hih :)

Mulla pitää olla kolme kun aina on ollut kolme vierellä. Pallopia tossa oikein kirjoittikin että se on "pitää" että ei pakko olla vaan hauskuuttaaksemme iltaamme "pitää" olla ;)

23. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    0

Helmipöllö on ainakin sinun sielusi tunnistanut. Se on jo paljon se kun konkreettisesti luoksesi tulee silloin halutaan antaa viestiä hyvin vahvasti. Mieti minkä eläimen olet aina tuntenut omaksesi, mikä pakahduttaa sydämesi ja tulee uniin. Mikä saa kadottamaan jopa ajan ja paikan tajun kun on kysymys eläimestä. Eläin luonnossa joka viipyy seurassasi eikä säikähdä vaan seuraa sinua kuten sinä häntä tuo jollain tavalla sinulle viestiä ja on tarkoitettu selkeyttämään tai kertomaan jotain joka on sillä hetkellä ajankohtaista. Taidat oikeasti tietää ne selkeimmät yhteydenpitäjäsi. :)

24. sahra(mi)steli

Saadut tykkäykset:
    0
    Minua aina seurannut omakehittelemäni opas ottaa pikkulinnun muodon, yleensä talitiainen talvella. Kesällä ritariperhonen ja sudenkorento.

Nyt mietityttää: jos hevoseläimelle on annettu nimi 'yksisarvinen', niin eikö se tarkoita loogisesti että voisi olla olemassa kaksisarvinen tai kolmisarvinen?

25. Kamiwaza

Saadut tykkäykset:
    0

Lämpimät kiitokseni sinulle Ginza.:)

Jaa tämä sivu