www.kreikka.net?

Viestiketju osiossa 'Yleistä matkailusta' , käynnistäjänä ÄWPK, 11.02.2008.

1. ÄWPK

Saadut tykkäykset:
    0
    Mihinkäs tuo www.kreikka.net on kadonnut... vai lopetettu kokonaan?

2. jori* Vierailija

Minä ainakin löysin sen.

3. ÄWPK

Saadut tykkäykset:
    0
    Olen viikon aikana yrittänyt useamman kerran avata www.kreikka.net:iä siinä onnistumatta mutta tietenkin se onnistuu nyt kun ehdin sitä täällä ihmetettä. :)

4. vaan niin Vierailija

että olet yksinkertaisesti, tyhmä?

5. toinen tyhmä Vierailija

6. "tpntn ilithia;" Vierailija

Olen ylin tunnin odottanut, että sivu aukeaisi, mutta ei vaan toimi :(

7. noono Vierailija

ja miksei toimi. Minulla ainakin toimii

8. ÄWPK

Saadut tykkäykset:
    0
    Ehkä siellä on filtteri, joka ei päästä meitä tyhmiä läpi? :)

9. alithja na leme Vierailija

älähän valehtele!
    sinne ei eilen päässyt kukaan!
    - tiedätkö edes mitä olemme tarkoittaneet tai mitä päivää elät!alithja

10. yrittänyt Vierailija

Ei pääse kreikkanettiin. Ei eilen eikä tänään.

11. (.)% Vierailija

Olisiko se suljettu niiden "lapsellisten" juttujen takia?

12. noono Vierailija

En taida sitten tietää, mitä sivua haette, mutta kun tuon osoitteen koneelleni laitan, aukeaa kyllä sivut, joissa on Kreikasta paljon tietoa, sitäkin, mitä itse etsin mahdollista kesän matkaa suunnitellessani. Anteeksi, jos olen väärässä.

13. No nyt ainakin toimii, en osallistunut keskusteluun, kun ei ollut mitään keskusteltavaa, mutta esim. Kreetan kohdalla tuorein lisäys oli laitettu 10.4. klo 20.58 ja edellinen 10.4. klo 20.31

14. Vakiokävijä Vierailija

Kaatunut varmaan liian suureen kävijämäärään. Kreikka.net oli alussa parempi, mutta nyt sen ovat löytäneet kaikenmaailman hotellitasojen kysyjät, kuka on lähdössä milloinkin minne, lapsukaiset, jotka ovat kerran käyneet Kreikassa ja ovat nyt suunnilleen muuttamassa sinne, kuukausia ennen matkaa hehkuttajat, sun muut palstojen täyttäjät ilman asiaa.
    Olisipa joku foorumi pysynyt paljon Kreikassa käyneiden keskustelujen foorumina.
    Kukapa esim. 10-20 kertaa Kreikassa käynyt kyselisi noin epäoleellisia asioita. Sinne mennään kuin mökille ilman sen kummempia aamujen laskemisia.
    Jokainen tietää hotellien tasot, samanlaisiahan ne huoneet kaikki ovat, yleiset tilat vaihtelevat. Ja ketään ei kiinnosta, kuka on milloinkin menossa mihinkin.
    Ja nyt nämä tyttöset, antavat muka asiantuntevia vastauksia kerran siellä käytyään. Ja jo suunnitellaan opiskeluja ja muuttamista Kreikkaan, tietämättä oikeasti yhtään mitään siellä opiskelemisen tasosta ja työn saannista ilman kielen kunnollista osaamista.

15. Ellinida Vierailija

Keitä nämä tyttöset "vakiokävijän" mielestä ovat? Kreikka.net:in tarkoituksena on antaa tietoa Kreikasta niille jotka sitä tarvitsevat. Mielestäni on vielä ärsyttävämpää, että foorumit ovat täynnä kaikki tietäviä Rodoksen-matkailijoita, jotka luulevat liikoja itsestään...

16. "poikanen" Vierailija

Yleensä kreikkanetin sun muiden heppoisten "boxien" ylläpitäjät on juuri noita "tyttösiä" ja "poikasia", joilla ei ole vakavampaa puuhattavaa, kuten esimerkiksi ansiotöissä käynti.
    Sopivaa harrastelua työttömille tai eläkeläisille. Tuleehan päivälle ohjelmaa. Mukava kun innostusta riittää vielä.

17. Kumma, kun jotkut osaa määritellä mitä saa kysyä ja mitä ei. Miten ensikertalainen osaa tehdä mitään oikein: valita oikean lomakohteen, sopivan hotellin ja kulkea lomakohteessa ja käydä katsomassa nähtävyyksiä, matkatoimiston retkillä tai omatoimisesti esim. vuokraamalla auton, jos näistä mistään ei saa kysyä mitään. Kävin itsekin taannoin kyselemässä asioita palstalla (2004) ja sain vastauksia, asiallisiakin. Ja olen myös kertonut seuraaville kysyjille, jos oli jotakin asiaan liittyvää (hotelli, ruokapaikoista, linja-autolla kulkemisesta). Ei tarvi olla kahdettakymmenettä kertaa matkassa, mutta jos kreikka.netin kävijät ei sulata kysymyksiä niin jätetään koko maa sitten käymättä. Monta hyvää kohdetta olis varaa valita, mutta jos ei saa mistään kysyä mitään, niin pitäkää hyvänänne.

18. huomioittsija Vierailija

Aivan selvää on, että täällä itkevät ja valittavat juuri ne "vierailijat", jotka eivät voi toteuttaa itseään häiriköiden kreikka.netissä. Toisin sanoen on tullut kenkää sieltä häiriköinnin takia.

19. vapaa keskustelu Vierailija

Ei minua Kreikkanetissä harmita toisten "tyhmät" kysymykset vaan se, että ei siellä itseasiassa voi keskustella kovin avoimesti. Jos kritisoi jotain Kreikasta on modet heti kimpussa. Tosiaan olisi kiva, jos olisi kunnollinen keskustelupalsta Kreikassa usein käyneille, ja jossa voisi myös puuttua maata koskeviin ongelmiin. Kyllähän Kreikkanetin modet väittävät, että saa keskustella vapaasti. Muta minä olen ainakin sen käytönnössä huomannut, että ei saa.

20. vapaa keskustelu Vierailija

En täällä siksi ruikuta, että olisin saanut kenkää kreikkanetistä, kyllä minä sinne saan mennä, mutta vapaasta keskustelusta ei vaan tule mitään.

21. Peräloukkoonen Vierailija

Kreikka.netissä saa arvostella Kreikkaa ja sen ongelmia, ja niistä puhutaankin aina silloin tällöin. Mutta kun haukutaan Kreikka.netin keskustelijoita samaan tyyliin kuin täällä Plazalla, modet puuttuvat K.netissä asiaan, täällä näköjään ei.

22. Peräloukkoonen Vierailija

Kreikka.netissä saa arvostella Kreikkaa ja sen ongelmia, ja niistä puhutaankin aina silloin tällöin. Mutta kun haukutaan Kreikka.netin keskustelijoita samaan tyyliin kuin täällä Plazalla, modet puuttuvat K.netissä asiaan, täällä näköjään ei.

23. Tasoa vaativa Vierailija

Kreikka.net pysyy tasokkaana foorumina juuri siksi että nämä riidanhaastajat eivät voi laukoa siellä mitä tahansa, haukkua jatkuvasti muita keskustelijoita ja systemaattisesti kirjoitella AINOASTAAN negatiivisia asioita. Täällä voi lauloa rekisteröimättömänä mitä tahansa ta tasohan on kaikkien nähtävillä...

Antaa tuon tasoisten rutjakkeiden siis pysyä täällä, ei niitä kreikka.netissä kaivata. Pysyköön kreikka.net asiallisena, tasokkaana ja tietenkin myös kriittisenä foorumina, kaikessa mielessä...

24. Ruskohiili Vierailija

Kreikka.netin taso on juuri sen tasoista, mitä voi odottaa sen tanskalaiselta omistajaltataholta, kaikessa mielessä... Ilmeisesti tarjonnan vastaanottajista on pula, koska tuotetta täytyy näin puffata Matkalaukun sivuilla.

25. tasoa vaativa Vierailija

Koirat haukkuu karavaani kulkee...

Jaa tämä sivu